Taidan alkaa runkkaamaan
16 vuotta avoliitossa ja viimeiset 7 vuotta ilman seksiä. Sylettää olla vain kaverisuhteessa, kun itsellä olisi edelleen panohaluja ja vaimoa ei voisi vähempää kiinnostaa. Maksaisin aika paljon, jos saisi märkää kiimaista pillua nuolla ja kuulla sekä tuntea, kuinka toinen nauttii.
M58
Kommentit (6)
No sovitaan tapaaminen, olen kiimainen nuori nainen, joka ei saa mitään ikäisteni poikien sähellyksestä.
N.21v
Vierailija kirjoitti:
No sovitaan tapaaminen, olen kiimainen nuori nainen, joka ei saa mitään ikäisteni poikien sähellyksestä.
N.21v
Miten?
Vierailija kirjoitti:
N.21v
Olen illalla Stadissa liikenteessä, kun on työpaikan illanvietto., siellä voitaisi kohdata.
M58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.21v
Olen illalla Stadissa liikenteessä, kun on työpaikan illanvietto., siellä voitaisi kohdata.
M58
Asun tuusulassa, voidaanko mennä naimaan hotelliin helsingissä? Haluaisin että nuolisit mun pimppaa ja haluaisin kokeilla myös molemmin puolista pyllyn nuolentaa, onko se ok?
N.21v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.21v
M58
Asun tuusulassa, voidaanko mennä naimaan hotelliin helsingissä? Haluaisin että nuolisit mun pimppaa ja haluaisin kokeilla myös molemmin puolista pyllyn nuolentaa, onko se ok?
N.21v
Eikä maksa paljoa!
Seitsemän vuottako olet ollut runkkaamattakin?