Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aion tehdä tänään kun voitan 92 miljoonaa Eurojackissa?

Vierailija
08.11.2024 |

aion muuttaa ensin Espanjaan, ostan kartanon ja veneen ja motskarin, oleskelen siellä 6 kk, sitten matkustelen loppuelämäni laivallani ympäri Aasiaa ja autan kaikkia köyhiä ja kerron Jeesuksen paluusta. Laivassa asuminen riittää minulle ja motskari, Australiassa ja Uudessa Seelannissa vois olla oma ranchi ja harrastukseksi kaikkia lampaita ja oma kalafarmi ja emäntä pitää ottaa wokevapaasta kulttuurista esim Usasta 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra antakoon menestyksen sinulle kaikessa, amen!

Vierailija
2/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 moos 27 28 Jumala antakoon sinulle taivaan kastetta ja maan lihavuutta, jyviä ja viiniä yllin kyllin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asuisin edelleen Suomessa ja täällä missä nytkin asun.  Mökin ostaisin. Autona olisi edelleen  nykyinen pieni Opel Corsa vm. 2007  koska ei ole mitään syytä ostaa uutta,ostaisin JVC 4k videotykin ja muuttaisin tässä maalaiskylässä sellaiseen asuntoon missä on  paremmin tilaa rakentaa kotiteatterihuone ja tilaa  esim. 130" cinemascope valkokankaalle. Jonkun veneen ostaisin ja läheisellä järvellä sillä suhaulisin ja kalastelisin, kaikki star wars  ucs legot ostaisin aloittaen harvinaisimmista jne. Ulkomaat mua ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
4/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin ensin Shellille ostamaan pikkasen kahvin ja yön yli levänneen pullan. Sitten ostaisin Tokmannilta uudet talvikengät.

Vierailija
5/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioidaanko tuollainen voitto toimeentulotuessa?

Entä jos sitä ei käytä eikä siirrä veikkaustililtä? Saako Kela tietää?

Meneekö asunto tuet?

Vierailija
6/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koittaisin hankkia ulkohuussiin uuden oven

Vierailija
7/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin jonnekin lämpimään, esim Thaimaahan. Vuokraisin kivan asunnon ja laittaisin rahat poikimaan. Vaihtaisin kohdetta aina sesongin mukaan. Ja menisin sellaiselle vuoden risteilylle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan