Kai nyt olette katsoneet eläkeläisten tulot?
Jotta olisi jotain todellista tietoa vouhottaa suurten ikäluokkien suurista eläkkeistä?
Varmaan jollain Niinistöllä onkin mutta katsokaas nyt vaikka sen vuokayksiössä asuvan vanhan rouvan tulot.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Tuttava saa eläkettä 2500 netto. Toimistotyöntekijät, myyjät ja siivoojat ei saa tollasta palkkaa edes. Eli hyviä eläkkeitä. Palkat on 1300 netto-2000 netto monella ja lapset eläkettävänä.
Siis lapset elätettävänä.
Mun netto kk-eläke (työ- ja kansaneläke yht.) on nippanappa 1200 €, enkä saa mitään tukia.
Joten Atte Harjanteen ei kannata yhtään kadehtia. Tai jos kadehtii, niin vaihdetaan tulot päikseen!
Vierailija kirjoitti:
Tuttava saa eläkettä 2500 netto. Toimistotyöntekijät, myyjät ja siivoojat ei saa tollasta palkkaa edes. Eli hyviä eläkkeitä. Palkat on 1300 netto-2000 netto monella ja lapset eläkettävänä.
Mitä tuttavasi on tehnyt? Miksi et itse ole "hyvässä ammatissa". En minäkään ole mutten kadehdi heitä joilla on ollut joko lukupäätä tai sitkeyttä.tehdä vaikka tylsää kolmivuorotyötä teollisuudessa.
Onkohan kaikkien eläkeläistenkään tulot olleet hyviä kun on ollut pieniä lapsia? Laåset on oma valinta ollut jo 50 vuotta.
Minulla oli oma tel-eläke alle 1000 euroa, kansaneläkeosuuden kanssa. Nyt leskeneläkkeen kanssa brutto 1900. Kansaneläke tipahti pois. Pienipalkkainen sodan jälkeen syntynyt matalaan torppaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun netto kk-eläke (työ- ja kansaneläke yht.) on nippanappa 1200 €, enkä saa mitään tukia.
Joten Atte Harjanteen ei kannata yhtään kadehtia. Tai jos kadehtii, niin vaihdetaan tulot päikseen!
Tuossa sen k.usipään omat tulot, (vuoden vanha tieto)
Harjanne Atte Erik, 87 794,06 €
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuttavasi on tehnyt? Miksi et itse ole "hyvässä ammatissa". En minäkään ole mutten kadehdi heitä joilla on ollut joko lukupäätä tai sitkeyttä.tehdä vaikka tylsää kolmivuorotyötä teollisuudessa.
Onkohan kaikkien eläkeläistenkään tulot olleet hyviä kun on ollut pieniä lapsia? Laåset on oma valinta ollut jo 50 vuotta.
Anoppini saa tuon 2500€ eläkettä nettona, oli siivoojana. Sisältää tosin lesken eläkkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoppini saa tuon 2500€ eläkettä nettona, oli siivoojana. Sisältää tosin lesken eläkkeen
Hyvänen aika sentään, eihän se hänen kertynyt eläkkeensä ole vaan siinä on miehen eläkettä 1250 euroa. Anoppisi eläke on siis ihan tavis eläke 1250 euroa. Eikä se apenkaan eläke ole iso ollut.
Omat miniäni ovat iloisia kun tulen omillani toimeen, olisit sinäkin. Miehesi tykkää lapsistaan katkerasta ja äidilleen kateellisesta rouvastaan?