Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos haluaa eroon narsistisesta kumppanista ja lopettaa sen kehän missä aina joutuu sellasen uhriksi

Vierailija
07.11.2024 |

Niin siihenkin lääke on oma sisäinen työ. Tutustu itseesi ja työstä itseäsi ja omat traumasi. 

Sellanen sanonta on olemassa että sä pystyt näkemään vain niin syvälle yhteiskuntaan ja muihin ihmisiin kuin mitä sä näet itsesi sisälle. Eli jos sä et nää omia ongelmia ja miinuksia niin sä et koskaan pysty näkemään niitä toisissa ihmisissä myöskään. Sen takia sä joudut uhriksi, se sokeus itseensä aiheuttaa sen. 

Jos sä olet itse rikki, sä houkutat myös rikkinäisen ihmisen vierelle, siitä ei koskaan seuraa mitään hyvää. 

Naisille tämä on ihan älyttömän tärkeää, koska te naiset jos ette ole tehneet omaa sisäistä työtä niin te sekotatte valheellisen vahvuuden oikeaan vahvuuteen, eli te houkutatte feikkikovan pikkupojan teidän vierellenne. 

Sä et pysty olemaan manipuloinnin uhri jos sä olet tehnyt oman sisäisen työn. 

Musta tuntuu että jokainen teistä kuka on ollut uhrina tietää sen oikeasti myös itse. Sä olet hajalla itse. Fiksaa se

Voikaa hyvin

<3

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/5 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot oivaltanut tänään jotakin? Hyvä niin. Koskeeko itseäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hajalla on narsissi itse. Traumaatinenlapsuus antaa kaikwlle vöäristynyt arvot, läytöksen, suhtautumisen. Onnettomst olennot. 

Vierailija
4/5 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hajalla on narsissi itse. Traumaatinenlapsuus antaa kaikwlle vöäristynyt arvot, läytöksen, suhtautumisen. Onnettomst olennot. 

Tyhjyyttään kumiseva ihmisen muotoinen kuori.

Vierailija
5/5 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos joku kohtelee huonosti niin pitää etsiä syytä vaan itsestään?

Okei joo. Täähän on hyvä neuvo niille uhreille mitkä on muutenkin aivopesty.