Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikos kannattaa Suomessa vuonna 2023? Ihmiskaupasta syytetty marjakeisari, ex-jengiläinen ja kaksoismurhaaja tienasivat muhkeat tulot

Vierailija
07.11.2024 |

Marjayritys Polarican entinen toimitusjohtaja Jukka Kristo on syytteessä 77 törkeästä ihmiskaupasta.

Ihmiskaupasta epäilty Kristo tienasi tuoreiden verotietojen mukaan viime vuonna yli 280 000 euroa. 

Ex-jengiläinen Immu Ilmen tienasi myös yli 100 000. Ja kaksoismurhaaja Janne Raninen, jota syytetään käräjillä nyt naisen pahoinpitelystä tienasi lähes 50 000.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Immuhan taitaa olla nykyään tosi arvostettu ja ihailtu henkilö ainakin youtube kommenttien perusteella. On ehdotettu että lähtisi politiikkaan mukaan kansanedustajaksi.

No just joo. Arvostettu tubettaja. 🙄

Siis tienaa sillä, että kerskuu tekemillään rikoksilla. Mitä muuta hän edes osaa?

Näköjään osaa jotain sinua paremmin, kun on kateuskalenteriinkin päässyt.

Kun kerta olet sitä mieltä, että raha, jopa rikollisen käsissä, on arvokkaampaa kuin arvot, moraali ja sivistys, niin tätä kateuskortin varaan rakennettua jankuttamista tuskin on hedelmällistä tämän enempää jatkaa. En haluaisi olla Immu, vaikka saisin miljoonan, tai kymmenen.

Sinä olet ääliö. Immu on nuo rahat ihan rehellisesti tehnyt. Tee perässä.

Vierailija
42/51 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä hommista tuo Solvalla-Janne on saanut noin paljon verottajan tiedossa olevaa rahaa? 

On kirjoittanut ainakin kirjan ja tekee nykyään podcastia.

Hyvä että rahaa tulee laillisesta toiminnasta eikä rikoksista. Lapsikin on syntynyt, jollakin rahalla sekin pitää elättää.

Niin siis hän on HS jutun mukaan menossa käräjille naisen pahoinpitelystä, joka on syytteen mukaan tapahtunut vankilasta vapautumisen jälkeen.

Varsinainen vuoden isi on tämä kaksoismurhaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Immuhan taitaa olla nykyään tosi arvostettu ja ihailtu henkilö ainakin youtube kommenttien perusteella. On ehdotettu että lähtisi politiikkaan mukaan kansanedustajaksi.

No just joo. Arvostettu tubettaja. 🙄

Siis tienaa sillä, että kerskuu tekemillään rikoksilla. Mitä muuta hän edes osaa?

Näköjään osaa jotain sinua paremmin, kun on kateuskalenteriinkin päässyt.

Kun kerta olet sitä mieltä, että raha, jopa rikollisen käsissä, on arvokkaampaa kuin arvot, moraali ja sivistys, niin tätä kateuskortin varaan rakennettua jankuttamista tuskin on hedelmällistä tämän enempää jatkaa. En haluaisi olla Immu, vaikka saisin miljoonan, tai kymmenen.

Sinä o

Wau mikä argumentoinnin taso: oot ääliö. 😂

Seison sanojeni takana edelleen. Enkä ole tekemässä perässä Immun rikoksia, kiitos ei.

Vierailija
44/51 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset sitä true crimea kuluttavat!

Miehet sitä materiaalia tuottavat!

Vierailija
45/51 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Wau mikä argumentoinnin taso: oot ääliö. 😂

Seison sanojeni takana edelleen. Enkä ole tekemässä perässä Immun rikoksia, kiitos ei."

Oon mies ja mun mielestä oot nössö. Miehen kuuluu tehdä mitä tahansa varallisuuden ja resurssien eteen. Jätä asioiden vatvominen akoille

Vierailija
46/51 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seison sanojeni takana edelleen. Enkä ole tekemässä perässä Immun rikoksia, kiitos ei."

Oon mies ja mun mielestä oot nössö. Miehen kuuluu tehdä mitä tahansa varallisuuden ja resurssien eteen. Jätä asioiden vatvominen akoille

Somettaminen ja influensserina keikistely se vasta akkojen hommaa onkin.

Vierailija
47/51 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kuuluu tehdä mitä tahansa varallisuuden ja resurssien eteen? Kuten t a p p aa, m u r ha ta ja m y r k y t t ä ä ihmisiä huumeilla, hienot arvot sulla.

Vierailija
48/51 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kuuluu tehdä mitä tahansa varallisuuden ja resurssien eteen? Kuten t a p p aa, m u r ha ta ja m y r k y t t ä ä ihmisiä huumeilla, hienot arvot sulla.

Kyllä, olen sitä mieltä. Lisäksi puolisokin hankkimiseen on tarvittaessa käytettävä kaikkia keinoja. Ihmisyyden todellinen luonne on kumminkin itsekkyys

Vierailija
49/51 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen sitä mieltä. Lisäksi puolisokin hankkimiseen on tarvittaessa käytettävä kaikkia keinoja. Ihmisyyden todellinen luonne on kumminkin itsekkyys

No sitten on ihan turha ruikuttaa ja inistä vankilaan joutumisesta.

Yhteiskunta ei toimi ilman lakeja ja viranomaisia juuri sen takia, että ihmiset ovat itsekkäitä. Näillä asetetaan rajat sille itsekkyydelle, jotta elämä yhteisössä ja yhteistyö, jonka varaan koko yhteiskunta rakentuu on mahdollista. Aina on mulqquja, jotka menee sieltä, missä rima on matalin ja tekee rikoksia. Vaatii älyä, ahkeruutta ja henkistä selkärankaa tienata rahansa rehellisin keinoin.

Vierailija
50/51 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten on ihan turha ruikuttaa ja inistä vankilaan joutumisesta.

Yhteiskunta ei toimi ilman lakeja ja viranomaisia j

Toisaalta vielä enemmän älyä vaatii tienata rikollista rahaa jäämättä kiinni;))

Vierailija
51/51 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole vaikea arvata, mikä puolue on pyytänyt. Sinnehän ne kaikki kelpaa ja oikein toivotaan. 

Kyllä Immulla vois saada aika monta äänestämistä vieroksuvaa uurnille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi