Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aliisa ja helmi kirja

Vierailija
07.11.2024 |

Tuli faces vastaa tollane kirja ja kotisivuje perusteel vaikuttaa hyvält.

Aattelin tilaa to mun 2lk pojul mut mielee juolaht  et onk tääl joku luken ton ja millan oli?

Btw ķirjalia ite myy 20euroo ja sii postit mukaa ja suomalaine myy 22,95 ilma postei ja prismas ois 23,55 ilma postii siis kauhee hajonta

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tuon kirjan pari viikkoa sitten kolmosluokkalaiselle tyttärelleni ja hän piti siitä oikein paljon. Hän käski myös minun lukea sen ja pakkohan se sitten oli ja pitää todeta että näin vähän varttuneempanakin minulla oli muutamassa kohdassa naurussa pitämistä eli suosittelen lämpimästi👍

Vierailija
2/4 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeminen on todella hyvä harrastus lapsille ja erittäin tärkeä pitää yllä lukutaitoa, mikä monella lapsella on nykyään todella huono. Mä todellakin ostan kirjoja, enkä ajattele että ois turha ja kallis sijoitus, vaikka jäisi lukeminen kesken, eihän sitä edes itse huonoa kirjaa loppuu lue, mutta ei voi myöskään tietää mikä kirja tempaisee mukaansa lulematta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut teoksen ja on yksi parhaita mihin olen törmännyt siis tälle ikäluokalle suunnatuista kirjoista eli suosittelen

Vierailija
4/4 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pätevä kirja kyseessä ainakin 7 ja 10 vuotiaiden lasteni mielestä