Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytetyn auton myynti autokauppiaalle

Vierailija
19.02.2007 |

Vaihdamme autoa. Houkuttelee myydä vanha auto autokauppiaalle, koska siinä olisi vähemmän vaivaa kuin yksityisessä myynnissä. Tietysti autokauppias vain maksaa huonommin kuin yksityinen ostaja.

Onko kellään kokemusta tästä, että kuinka törkeän vähän autokauppiaat tarjoavat käytetyistä autoista? Esim. maksavatko puolet siitä hinnasta millä itse myyvät ulos, vai enemmän vai vähemmän kuin puolet?

Asia selviää tietysti aikanaan kysymällä autokauppiaalta tarjousta...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siks et ei haluttu kahden auton velkaa kun vaihtaa tarvi. Makso n 5te vähemmän ku mitä sit pyysivät koko romusta.

Vierailija
2/2 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä pk-seudulla käytetystä autosta maksetaan ihan tajuttoman huonosti.

Kun vaihdoimme uuteen v. 2002, niin vähän käytetystä autostamme olisi vaihdossa saanut monta tonnia vähemmän kuin millä niitä (vastaavia) myytiin.

Kannattaa siis myydä itse. Varaa kuitenkin aikaa reilusti, eka ilmoitus ei välttämättä nappaa. Meille kävi niin, että tuli kiire myydä vanha, kun aloimme ilmoitella sitä turhan lähellä uuden auton maksupäivää. Saatiin silti tonni enemmän kuin mitä liike tarjosi, mutta jos olisi ollut enemmän aikaa, olisi ehkä netottu enemmänkin.

Käytetyistä saa pohjoisempana enemmän, meidänkin auto myytiin Pohjanmaalta tulleelle jobbarille, joka kertoi, että hakureissu kannattaa hyvin - myy sen itse Pohjanmaalla hyvällä voitolla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi