Onko tämä asunto mielestänne vastaremontoidun näköinen?
Kommentit (66)
Näyttäisi, että seinät on maalattu ja/tai tapetoitu ja tuohon yhteen huoneesen on vaihdettu lattia. Mitä nyt kukakin pitää sit "laajana remonttina". Pintaremontiksi minä tuota kutsuisin ehkä itse.
Tekstissähän se luki. Uudet koneet, maalattuja seiniä. Makkarassa vinyyli.
Mosaiikki kaipaa kyllä huoltoa muutaman vuoden sisään, keittiön laatoista puuttui silikoni. Tapetti uuden näköinen.
Ehkä olisi kannattanut maalata pari ovea ja harkita muutaman näkyvän listan vaihtoa. Muutamalla kympillä olisi saanut vielä paremman näköisen.
On siellä varmaan remppaa tehty, silloin 1980-luvulla. Sen jälkeen ehkä hiljattain maalattu seinät ja makkarissa vaihdettu laminaatti lattialle. Kauhea hinta ton kuntosesta pienestä asunnosta.
Vierailija kirjoitti:
On. Siistit pinnat ja keittiön kaappien ovet näyttivät uusilta. Kylppäristä en osaa sanoa
Ei oo kyllä uudet keittiön kaappien ovet. Ja kylppäristä nyt näkee kuka vaan että ei oo remontoitu vuosikymmeniin
No mä en kyllä muuttaisi edes vuokralle tuon ikäiseen putkiremontoimattomaan taloon, puhumattakaan ostamisesta. Kyllä 40 vuotta on ihan yleinen aika käyttövesiputkien ja muun talotekniikan vanhenemiselle.