Tilattiin äsken miehen kanssa taas Woltista ruuat yht.55€
Melkein joka päivä pari kertaa. Tosi helppoa kun ei tarvi itse kokkailla.
Mites sun hernekeitot🤣
Kommentit (31)
Mitä hienoa on Woltittamisessa? Minusta se on samaa sarjaa pikavippien, ripsipidennysten ja elämänhallintaongelmien kanssa.
Kiva kun tuet suomalaista paaria-luokkaa.
Tää Ap on se reppana, joka elvisteli täällä jokin aika sitten kuvitteellisella luksuslomallaan. Saapihan sitä haaveilla. Säälittää vain. Jos käyttäisi tuonkin ajan vaikka opiskeluun, niin hänellä saattaisi olla varaa joskus mennä vaikka ihan ravintolaan syömään. Ei tarvitsisi haaveilla jostakin kurjasta Volt- ateriasta.
Minä tein meille itse eilen lihamureketta sienitäytteellä, juureksia ja puolukoita. Lisäksi oli porkkanaomenaraastetta. Tänään ei tarvinut kuin lämmittää.
Toimeentulotukiasiakkaat wolttaa tiliotteittensa perusteella jokseenkin päivittäin. Ilmankos vinkuvat, että tuet on Suomessa liian pienet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
etkö osaa kokata itse?
En osaa, ei ole ikinä tarvinnut opetella.
Ap
Luuseri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaleita nuudeleita mussutatte pari kertaa päivässä?
Mitä haaleita? Woltilla ruoat tulee alle 5 minuutissa Helsingin keskustassa, ehkä siellä landella kestää pari tuntia ruoan kotiinkuljetus 🤣
Oi kuinka söpöä, sulla on varmaan koraania lukeva poikaystävä, joka on joku degeneraattiräppäri ja nuudelitukkagangsteri, onnea ja menestystä ihan vilpittömästi elämään teille.
Nii mitä sitten miksi jaat omaa eläämääsi täällä ketään kiinnosta tuollanen kuona p4ska
Hernekeitto oli tosi hyvää pitkästä aikaa, kiitos kysymästä. Huomenna tehdään itse hirvimureke ja itse kerätyistä sienistä kastike kylkeen. Oi että. Sit meinasin lapsen kanssa leipoa yhdessä. Kyllä tässä hyvää,rakastavaa ja lämmintä lapsuutta lapsille tehdään.
Keitin juuri linssejä, en herneitä.
Uunissa muhittaa lihapata tarjouskarjalanpaistista, juureksista ym. Syön siitä monta päivää.
Teen ruokaa yhdelle henkilölle isoja satseja, rahaa jää elämiseen.