Uusi tapaamani mies tinderissä ei lähetä viestiä eikä nähdä ikinä???!!?!?
MIKSI se ei halua nähdä, olemme viestitelleet jo yli kuukauden ja kerran olemme nähneet, sattumoisin koska olin ohikulkumatkalla ja hän oli baarissa sillä kerralla paikkakunnalla.
Ei ehdi eikä jaksa/jne.. Aina jotain. Ei lähetä viestiä ellen lähetä hänelle viestiä, ja ei ikinä ehdi näkemään ja on väsynyt.
MIKSSSSSI?? On niin hyvännäköinen ja poistunut tinderistä sen jälkeen kun ei kuulemma jaksa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
olemme viestitelleet jo yli kuukauden ja kerran olemme nähneet, sattumoisin koska olin ohikulkumatkalla ja hän oli baarissa sillä kerralla paikkakunnalla.
Etkö ymmärrä? Hän näki sut livenä yhden kerran ja se riitti hänelle. Hän näki ulkonäöstäsi / olemuksestasi heti, että häntä ei kiinnosta sinä deittailumielessä. Siksi hän on niin nihkeä, ei kehtaa vain sanoa suoraan vaan keksii tekosyitä, että muka väsyttää jne.
Kun hän on kerta hyvännäköinen ja on ollut tinderissä, hänellä on varmasti jo montakymmentä naista, joiden kanssa hän kirjoittelee ja soittelee, kenties tapaileekin. Hänellä on täysi työ jo noissa naisissa. Ne ei niin kiinnostavat naiset joutuu sinne vaihtopenkille odottamaan ja heihin otetaan yhteyttä ja heitä nähdään vain paremman puutteessa, jos silloinkaan.
Uskokaa jo, hyvännäköisillä miehillä on todella paljon vientiä ja olet vain yksi haaremin naisista.
Vierailija kirjoitti:
On ylityöllistetty Tinderissä
:D
Näitte jo kerran, ja sitä ei kiinnosta koska:
A) Hän ei koe vetoa suhun joko ulkonäkösyistä tai kemiat ei kohtaa
B) Ilmeisesti asutte eri paikkakunnalla, eli mielenkiiinto lopahtaa jos pitää suunnitella tapaamisia / vaiva kun pitää ajaa toiseen kaupunkiin. Mitä jos muutatte yhteen? Itse en muuttaisi toiselle puolelle maata naisen takia. Ei ole sen arvoista.
C) Ehkä se vaan poisti matchin sun kanssa, ja jatkaa tinderöintiä. Ehkä se on tavannut jonkun toisen, muttei tiedä vielä tuleeko siitä mitään
D) Ei halua loukata sinua, ja sen takia vastailee viesteihin eikä sano suoraan ettei kiinnosta. Odottaa että lopetat viestien lähettämisen
E) Masennusta / työkiireitä / läheisten kanssa huolia josta se ei halua kertoa puoltuntemattomalle
Joku tai jotkut noista
Poistunut Tinderistä = löytynyt joku toinen
masentaa = ei halua pettää, mutta olet varareikä jos tilanne koittaa
Tylyltä kuulostaa mutta siinä totuus.
"Ehkä se vaan poisti matchin sun kanssa, ja jatkaa tinderöintiä."
Siis voiko noin tehdä? Näkyykö se toisen viestiketjuun jäänyt profiilikuvake siten, että käyttäjä olis poistanu koko tinderin vai??
Kertokaa joku, miten toi toimii. Voiko tinderissä myös blokata jonkun?
Vierailija kirjoitti:
"Ehkä se vaan poisti matchin sun kanssa, ja jatkaa tinderöintiä."
Siis voiko noin tehdä? Näkyykö se toisen viestiketjuun jäänyt profiilikuvake siten, että käyttäjä olis poistanu koko tinderin vai??
Kertokaa joku, miten toi toimii. Voiko tinderissä myös blokata jonkun?
Jos se poistaa matchin tai omaa profiilia, keskustelu katoaa. En ole varma mitä tapahtuu jos blokkaa toisen profiilia. Ei ole kokemusta.
Jos se vaan poistaa sovelluksen puhelimesta, et huomaa sitä mitenkään
Siis jos vain poistaa sovelluksen, keskusteluketju jää?
Jos poistaa matchin, kaikki katoaa?
Jos blokkaa, kaikki katoaa?
:D naiset taas panojännämiehien höynäytettävinä. Vai että baarissa...
Vierailija kirjoitti:
Itse en jaksa silloin jutella, jos ei vain ole kiinnostusta tarpeeksi. Harvoin jaksan jutella juuri ollenkaan. Aika harvassa on sellaiset naiset joiden kanssa jaksaa rupatella ja tavata. Siihen vaaditaan kyllä sitten jo heti alkutekijöissä sellainen jalat alta-fiilis. Mutta sekin on kovin monesti sitten yksipuolista.
Väkisin ei kannata alkaa vääntämään ja kannattaa mieluummin kysyä miehiltä suoraan, onko kiinnostunut "sillee" vai ei. Itsellä vaikea myöntää sitä ilman että kysytään suoraan, silloin voi ainakin sanoa rehellisesti kun on kysytty. Ei halua loukata tunteitakaan mutta kyllähän tämäkin johtaa siihen yleensä että loukkaantuu kun ei osaa pistää stoppia sille että joku viestittelee jatkuvasti. Ghostaaminenkin on vähän perseestä.
Jouduin kyllä itse vähän aikaa sitten sanomaan suoraan, etten ole kiinnostunut samalla tavalla kuten hän. Onneksi ei kuitenkaan mitään todella vakavaa vielä ollut käynyt.
T. poika
Tuo kysyminen ei todellakaan aina ratkaise mitään. Itse otan aina matalalla kynnyksellä puheeksi jos huomaan että mies vaikeilee tapaamisten kanssa, ja tasan joka kerta minulle on vakuuteltu että kiinnostaa. Tuo on just sitä että siellä on joku kiinnostavampi (tai todennäköisesti useampi) kuvioissa ja halutaan roikottaa varalla, jos hänen kanssaan homma kaatuukin. Mielestäni näistä on siis ihan turha edes keskustella vaan paras on itse lopettaa koko viritelmä. Siinähän mies sitten miettii mitä tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
no en jaksaisi panostaa tuollaiseen mieheen. Ei sitä oikeasti kiinnosta, jos ei ole aloitteellinen tai halua tavata.
Näinhän se on.
Jos on aitoa kiinnostusta, sitä järjestää kyllä aikaa nähdä toisen tai on ainakin jollain tavalla oma-aloitteinen tapaamisen järjestämiseksi.
Jos ihminen priorisoi kaiken muun edellesi, miten ajattelit tilanteen muuttuvan myöhemmin?
Asiat joko ovat tai eivät ole, jos se on kovin epävarmaa, se ei ole.
Suosittelen jättämään omaan arvoonsa niin jaksat itse paremmin.
Minullakin oli hiljattain kehissä vastaava tindermies. Saatiin sentään useampi kerta tavattua mutta oli kyllä aina työn ja tuskan takana. Lopulta lopetin tapailun itse kun koin olevani tyypille pelkkä rasite. En halua suhdetta joka on jo alussa tuollaista p*skaa