Naisena ihmettelen, että vaikka ravintoloissa on lasten annoksia, niin siellä ei kuitenkaan ole naisten annoksia
En jaksa enkä halua syödä yhtä isoa annosta kuin mies. Silti joudun kuitenkin sellaisen tilaamaan.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lastensnnosta ei anneta aikuisen tilata, olen useammasta paikasta kysynyt.. Ikävää maksaa niin suuresta annoksesta, kun puolesta on jo täynnä. Enkä halua vege vaihtoehtoja, vaan lihaa.
Mäkkärissä ainakin saa kuka vaan tilata happymeal aterian.
Mun naisystävä tilas aina mäkkäristä happymeal aterian, se ei ollut ylipainoinen eikä anorektikko vaan ihan normaali kokoinen nainen.
Siihen saa lelun kaupan päälle :)
Juuri. Minut kasvatettiin lapsena niin, että lautanen pitää syödä tyhjäksi. Siksi otan edelleen buffetista vähän kerrallaan, ettei jää hävikkiä. Valmiit annokset ovat todellakin yleensä liian isoja.
Nykyään silti moititaan buffet-tarjoilua, koska porukka ottaa ruokaa ihan sikana, ja hävikkiä tulee paljon. Mulla se on tosiaan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Hieno ajatus. Naisille naisten annokset, jotka ovat pienempiä kuin miesten. Mutta sama hinta, koska naisten annos vaatii erikoistoimenpiteitä.
Ainakin takavuosina jotkut thaikkuravintolat tekivät niin, että laittoivat naisille pienemmät annokset samaan hintaan.
Ei ne lastenannokset useinkaan ole mitenkään pieniä. Ne on vaan sellaista halpaa huttua, mitä lapset syö, kuten kananugetteja tai nakkeja ja ranskalaisia.