Mitä herkkua haluaisit just nyt, jos mikä vaan olisi mahdollista?
Mulle maistuisi iso lattekahvi ja korvapuusti, eli vähään olisin tyytyväinen <3
Kommentit (33)
Mansikkakermakakku. Tai kinuskikakku. Tai passion juustokakku. Mikä tahansa makea kakku.
Jokin makea drinksu, jota juotiin nuorena.
Sipsejä. Aina vaan sipsejä, ei siitä mihinkään pääse.
Vierailija kirjoitti:
Sininen enkeli =)
Paistettua merikuhaa, tilliperunoita sekä voissa haudutettuja sokeriherneitä.
Lohivoileipäkakku. Jälkkäriksi mansikkakermakakku tuoreista mansikoista.
Varhaisperunat, voita, tilliä, silliä.
Mansikkakakun pala ja kola. Ilman epäterveellisiä ainesosia, olisi parempi versio ja ei gelatiinia.
Kauhea nälkä tuli, kun näitä lukee. Haluaisin kaikkea muuta, paitsi Sorbusta, mun muistin mukaan se oli ihan kamalaa!
Mansikka-kermakakkua,oikein retro perinteinen, ei mitään liivatejuttuja Kotona tehtyä ja kupponen kahvettä. Suolasesta ruuasta lihaperunasoselatikkoa, kaalilaatikko ja silakkalaatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sininen enkeli =)
Kokeilkaa joskus seuraavaa,jos simasta tykkäät,muistuttaa jotenkin sitä yllätyksellisesti: Konjakkia, Valkoviinia ja Spriteä, siis niin hyvää,mutta jätä yhteen vin vink
Pannaria hillolla ja kermavaahdolla.
Mulla on pannari uunissa, ja kermaakin olis jääkaapissa, mutta kun ei millään jaksais vatkata sitä. Voi olla että tyydyn pelkkään hilloon, on jo niin nälkäkin. 😋
Naapurin kiekkoa pelaavan 17v Jonnen jos saisin tähän sohvan eteen kontilleen antamaan oraalista hyvää, samalla kun vaimoni laittaa keittiössä perheelle ruokaa, olis maailma mallillaan.
T. Isukki52
Kesäkeittiössä muurikalla paistettuja ahvenia, hölskytyskurkkuja ja keitettyjä varhaisporkkanoita ja kukkakaalia. Voi että, pitikin miettiä tätä kysymystä, nyt en pääse yli ajatuksesta eikä mitään vastaavaa saa tähän hätään laitettua.
Salmiakkiaakkosia!