Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tottakai kumppanin ammatilla on väliä

Vierailija
06.11.2024 |

Ammatti ja/tai henkilön tulevaisuuden tavoitteet voi paljastaa paljon siitä, mitä ihminen arvostaa ja mistä on kiinnostunut. Se voi kertoa esimerkiksi sinnikkyydestä, tavoitteellisuudesta tai luovuudesta. Jos taas ihminen tekee työtä vain rahan vuoksi tai pysyy työssä, josta ei ole kiinnostunut, sekin kertoo aika paljon siitä ihmisestä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä rahan takia töissä käyn. 

Vierailija
2/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei juristia tai lääkäriä haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi teet töitä vain rahan vuoksi, etkä tavoittele sellaista työtä josta saisit myös muunlaista täyttymystä?

Vierailija
4/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole kunnon ammattia vielä näin 45-vuotiaana. Nyt sitten mietin, että mitäs sitä tekis? Mitä pystyn, osaan ja jaksan? Jaksaminen on hiukan heikkoa.

Eläkekertymä on ihan mini.

Vierailija
5/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa sanoa mun ammattiani kun olen ainoa työntekijä työpaikallani ja toimenkuvaani kuuluu oikeastaan kaikki muu paitsi taloushallinto. Ei varmaan kelpaa naiselle?

Vierailija
6/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni on ollut hakuamatta, tuiskin olen ainoa, joka sinkku ja olen ollut jo uesita vuosia mutta en minä esimerkiksi treffi-ilmoituksessa tapaa kertoa, mitä teen työkseni tai mikä on koulutukseni. - Toki kerron sen korjaan ne, jos joku innostuu ja kiinnostuu minusta niin paljon, että haluaisi tietää.

En väitä etteikö koulutusella tai sillä, mitä tekee työkseen, olsi mitään merkitystä mutta olisin vähän pettynytm jos ne olisivat päällimmäisinä perusteluina, miski joku halausui parisuhteeseen erityisesti minun kanssani, - Toki varmasti parempia perusteita ne on kuin, joku sellainen seikka tai piirrre, jolle ei itse voi oikein mitään.

Vierailija
7/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi teet töitä vain rahan vuoksi, etkä tavoittele sellaista työtä josta saisit myös muunlaista täyttymystä?

Olen työhöni ihan tyytyväinen. On kosiskeltu vaativampiin tehtäviin, ei kiitos. Haluan olla ruohonjuuritasolla. Ja vuorotyössä saan enemmän palkkaa kun korkeammalla taholla yksivuorotyössä vaikka se olis lepposempaa. Siinä korkeammalla palkka on n.2600e, vuorotyössä mulla on 3400e. Eli ihan raha motivoi.

Vierailija
8/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä ainakaan en haluaisi. 

Vierailija
9/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutistin kanssa ollutkin ja voin sanoa ettei heidän ajatismaailmansa ole terve. Tämä tiedetään yliopistolla, ja jopa opettajat vitsailevat siitä. 

Vierailija
10/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä on perää. Näin korkeakoulutettuna nuo muut ominaisuudet osuu yhteen varmemmin muiden korkeakoulutettujen kanssa. Mutta toisaalta sivistynein ja kulturellein henkilö jonka olen tavannut oli postinjakaja, eli poikkeuksia toki on.

Vierailija
11/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä esimerkiksi se, että toimii turkistarhaajana niin kertoo paljon siitä, että henkilöllä on todella julma luonne. Palomiehen täytyy taas puolestaan olla rohkea luonteeltaan. 

Vierailija
12/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän se juuri on.

Minä teen töitä, vaikkei siitä kukaan maksaisikaan. Ja tekisin vielä siinäkin tapauksessa, että joutuisin itse maksamaan työnteosta muille!

Me ollaan tosiaan erilaisia. Ap on oikeassa.

Vierailija
13/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän se juuri on.

Minä teen töitä, vaikkei siitä kukaan maksaisikaan. Ja tekisin vielä siinäkin tapauksessa, että joutuisin itse maksamaan työnteosta muille!

Me ollaan tosiaan erilaisia. Ap on oikeassa.

Nonni, eli voit tehdä töitä ilmaiseksi ja annat paikkasi jollekin työttömälle joka tarvitsee töitä ja rahaa. 

Vierailija
14/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä vaikka. Tekevät pitkiä päiviä. Ja usein kovin statushakuista porukkaa, jolle kulissit tärkeitä (huom ei kaikki, esim hyvä ystäväni on ns kutsumuslääkäri eikä ole tällainen lainkaan). Jos on riittävästi rahaa niin ettei ahdista tuleva, se riittää, en jaksaisi suorittaa jonkun urahain rinnalla. Ihan tavallisen leppoisa elämä on paras. 

Vierailija
15/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään yrittäjähenkisistä miehistä ja luovan alan miehistä. Ylipäätään sellasista, jotka toteuttavat omaa visiotaan eivätkä roiku oravanpyörässä. Olen itsekin tällainen ja koen, että minulla on eniten yhteistä tällaisen miehen kanssa.

Vierailija
16/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen voi olla luova, sinnikäs ja tavoitteellinen myös harrastuksissa vaikka töissä kävisikin vain rahasta. Taitaa naisille merkitä eniten se miehen valta, status ja raha. Sellaisen miehen jokainen haluaa esitellä ystävilleen. 

Vierailija
17/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen yhteys on tärkeintä. 

Vierailija
18/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihminen voi olla luova, sinnikäs ja tavoitteellinen myös harrastuksissa vaikka töissä kävisikin vain rahasta. Taitaa naisille merkitä eniten se miehen valta, status ja raha. Sellaisen miehen jokainen haluaa esitellä ystävilleen. 

Tuollainen harrastus on esimerkiksi hevosharrastus. Se vie kaiken rahan ja ajan.

Vierailija
19/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisissä hommissa parempi palkka ja työtilanne

Vierailija
20/31 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutistin kanssa ollutkin ja voin sanoa ettei heidän ajatismaailmansa ole terve. Tämä tiedetään yliopistolla, ja jopa opettajat vitsailevat siitä. 

Mielenkiintoista. Voisitko kertoa vähän lisää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän