Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avon kauneuskonsultteja paikalla?

Vierailija
19.02.2007 |

Haluaisin hieman tietoa..

Olen harkitsemassa, ryhdynkö myymään avonin kosmetiikkaa..

Miten se käy?

Ja voiko siitä irtisanoutua jos sitten ei koekaan sitä omaksi jutukseen=?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaikka mulle sähköpostia paikky8@hotmail. com niin kerron lisää. Yksinkertaisuudessaan saat nettitunnukset, joilla voit tilauksia tehdä. Mukaan lähteminen ei maksa mitään, eikä velvoita mihinkään, kukaan ei tule hihasta repimään, että " tilaa nyt" . Mä olen ainakin kokenut tän aika helpoksi ja mukavaksi tavaksi tienata hiukan extraa.

Vierailija
2/12 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko tuo myyntihomma samalla tavalla ku oriflamessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vielä tullu mulle vastaan tilannetta, että joku haluaisi kokonaan pois, mutta olettaisin, että ihan ilmoittaminen asiakaspalveluun riittää. Koska mitään tilauspakkoa tai maksuja ei ole, luulisin eroamisenkin olevan yhtä vaivatonta. Ja toisaalta, en tiedä kuinka moni jaksaa " virallisesti" erota, useat ovat vaan tilaamatta.

Mutta multa saa tosiaan tarkempaa tietoa avonista ja nettitunnuksetkin, jos haluaa. :)

Vierailija
4/12 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko jotain esitettä? Onko siellä jotain jaksoja tms?

Vierailija
5/12 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Laita vaikka mulle sähköpostia paikky8@hotmail. com niin kerron lisää. Yksinkertaisuudessaan saat nettitunnukset, joilla voit tilauksia tehdä. Mukaan lähteminen ei maksa mitään, eikä velvoita mihinkään, kukaan ei tule hihasta repimään, että " tilaa nyt" . Mä olen ainakin kokenut tän aika helpoksi ja mukavaksi tavaksi tienata hiukan extraa.

Vierailija
6/12 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esitteitä jakelet sitten tutuille,miksei tuntemattomillekkin.

et voi tilata ennenkuin ihmiset sanovat mitä haluavat tilata!!

Vierailija
7/12 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti kannattaa rekisteröityä, saat jo siitä hyvät edut itsellesi. esitteitä tilataan Avonilta, siis ei tarvitse tilata esim. joka jaksoa. Vaan kun itse haluaa tai tarvitsee. Tokihan ne tarjoukset muuttuvat kuukausittain, että siinä mielessä kannattaa pysyä valppaana.

Tuotteet hyviä, osa jopa mahtavia. Mukana kaikkia kivoja juttuja, mitä ei välttämättä muualta saa.

Et menetä mitään, ei mitään sitoumuksia tai rahasijoituksia. tuotteet myydään kuvasto periaatteella. Jos olet oulun läänistä, ilmoittele;)

Suosittelen lämpimästi liittymistä mukaan!

Vierailija
8/12 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avonilla on tapahtunut hieman uudistuksia. Mutta siis tunnukset pystyn antamaan. :)

Ja tosiaan sen jälkeen voi käydä tutustumassa Avonin nettisivuihin, siellä on myös ladattava esite. Mä voin myös ekan esitteen lähettää postitse, jotta on helpompi päästä alkuun.

Ja ekan tilauksen mukana voi tilata lisää esitteitä, muistaakseni 1,50 ¿/5kpl

T: Konsultti

Vierailija
9/12 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt rehellinen mielipide! Kumpaa ihmiset mielummin ostaisivat; oriflame- vai avon-tuotteita?

Vierailija
10/12 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta vähän huono juttu on se, että helposti kaikki tienatut rahat menee sitten niihin omiin tilauksiin... ;) On niin kivoja ja monipuolisia tuotteita!

Mutta ei mulla kyllä oriflamestakaan mitän huonoa sanottavaa ole. Se on ehkä Suomessa hiukan tunnetumpi (ainakin vielä) Avon kun oli pitkään Suomen markkinoilta pois.

T: Avon-konsultti

Vierailija
11/12 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilailen aina välillä sieltä ja todella tyytyväinen olen ollut.

Vierailija
12/12 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se ole syystä tai toisesta ottanut tulta alleen. Nyt maahantuoja on joku suurempi pörssiyhtiö, ja kuulemma menee huomattavasti paremmin.

Tiedän monia " vanhoja avonilaisia" siis siltä ajalta, kun oli yksityinen maahantuoja, ja nämä " vanhat" ovat olleet tosi innoissaan, kun Avon on taas Suomessa.

Ja esim. Venäjällä Avon-toiminta on hiukan eri mittasuhteissa, siellä pyörii TV-mainokset ym... Suomi tulee pienenä maana aina vähän jäljessä.

T: Konsultti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan