Trump voittamassa presidentinvaalit!
Kommentit (179)
Hyvä juttu. Mieluummin tuttu ja turvallinen Trump kuin tuo kamala vasemmistodemari.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva nähdä miten stupidolla on naama vääränä.
Harmi sinällään että Suomella tuollainen liberaali kansallisvaltioiden vihollinen presidenttinä. Stubbido ehti jo kiinassakin höpistä härmän olevan onnellisin maa...huoh...
Trumppi on kauden jälkeen vanhempi kuin biden nyt.
ikäloppu papparainen, saa nähdä kestääkö kunto neljää vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus rakastaa Amerikkaa, mutta epäilen rakastaako Hän enää Suomea kaiken tämän vihervassari-feminismi-naispappi.-kommunismi-propalestiina-ateismin takia?
Tunge se Jeesus jo sinne minne aurinko ei paista ja ole hiljaa. Valtaosaa meistä ei sun satuhahmot kiinnosta.
Hei, lopeta! Vaikka woket ja vihervasemmisto eivät suvaitse kaikkia, on jokaisella siitä huolimatta oikeus olla juuri sellainen kuin on ja uskoa siihen mihin haluaa. Sitä kutsutaan tasa-arvoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla voitto persuille ja tappio punavihreille
Oletko yksinkertainen? Trump on uhka naton olemassaololle, harris olisi jatkanut ukrainan tukemis linjaa. Trump on liian arvaamaton eurooppalaisille, se saattaa pettää meidät.
Höpö höpö, täysi luotto on Trumpiin minulla.
Ylellä oli neljä eri kirjeenvaihtajaa Amerikassa ja eilen kaikki aprikoivat Kamala Harrisin voittoa. Olivatko väärissä osavaltioissa? Täysin kuutamolla yleläiset 🙈
Kyllä Suomen vasemmistomedia on niin syvältä ja 80 prosenttia kansasta naiveja kun sitä uskovat.
Vierailija kirjoitti:
Ylellä oli neljä eri kirjeenvaihtajaa Amerikassa ja eilen kaikki aprikoivat Kamala Harrisin voittoa. Olivatko väärissä osavaltioissa? Täysin kuutamolla yleläiset 🙈
Sanoisin, että hyvin tyypillistä Ylelle olettaa asioiden menevän Yhdysvalloissakin saman vihervasemmistolaisen agendan mukaan, mitä itse toteuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, ettei Trump ole 4 v presidenttinä. Tuossa iässä vanhuuden vaivat voivat tulla nopeasti. Sinänsä kumma, Trumpin ikä ei haitannut äänestäjiä.
Ei ole huonokuntoinen, kaikki ei ole ikärasisteja, parempi vaihtoehto tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen, että Trump voitti. En ollut sitä 2016, mutta nyt olen, koska vasurit niin rumasti haukkunu PS:ää viime vuosina razismikohua myöten. Teidän haukkuminen vaan veti mut pysyvästi oikealle. Harriskin teki virheen, että haukkui kannattajia fasistikksi. Eikä mediapropaganda asiaa yhtään ainakaan parantanut
Saatat olla vuoden päästä eri mieltä Trumpin fasseilusta. Toiset kun on lukeneet sen suunnitelmista, ja toiset näköjään ei.
Trumpin fasseilusta? Kukahan se fassaili ja määräsi ihmiset sulkuihin, maskeihin ja myrkkypiikkeihin????? Olet niin aivopesty ettet edes tajua kun olet fasistin uhri.
Ahaa, olet siis laitostapaus. En tuhlaa aikaa hörhöihin.
???
Et siis oikeasti tiedä mitä fasismi tarkoittaa. 🤣😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta.
Täysin narsistinen valehtelija ja putinin bestis.
Kyllä ne on t yhmiä
On ne vaan tyhmiä, kun muistavat mitä tapahtui edellisellä Trumpin kaudella. Maan talous lähti nousuun ja ihmisillä oli työpaikkoja. Asiat hoidettiin niin, että oman maan etu tuli aina ensin. Jos sun mielestä tällainen on tyhmää, niin ihmettelen. Mun mielestä siellä on nimenomaan oltu järkeviä ja ajateltu omaa napaa ensin.
Eihän se tehny mitään. Koko muurikin jäi rakentamatta ja Meksiko ei maksanut penniäkään.
Yhtään työpaikkaakaan ei "tuonut takaisin".
Älä nyt viitti. Trumpin tullipakotteiden ansioista USA:han tuli 7,5 miljoonaa uutta työpaikkaa, jotka olisi ilman tätä jään
Ei pidä paikkansa. Ja ne teidän tullipakotteet vaan nostaa hintoja siellä. No siinähän sitten itkevät.
No ehkä saadaan kauppasota pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, ettei Trump ole 4 v presidenttinä. Tuossa iässä vanhuuden vaivat voivat tulla nopeasti. Sinänsä kumma, Trumpin ikä ei haitannut äänestäjiä.
Ei ole huonokuntoinen, kaikki ei ole ikärasisteja, parempi vaihtoehto tämä on.
Vanhoin pressa ikinä vaan. Onhan se ihan pihalla. Oletko kuunnellut sen monologeja?
Tuohon vuosi pari lisää niin...
Vierailija kirjoitti:
RJK Jr. on jo katsomossa.
Joo. Trumphan lupasi,että se saa hoitaakseen terveydenhuollon.
Toki se vihaa melkein kaikkia rokotteita. Sen seuraajatkin on näitä "ei enää mitään rokotteita"-tyyppejä.
Eikä sillä ole mitään lääkärin tms koulutusta. Silti muka expertti.
Trump ajaa amerikkalaisten ja USA:n etuja, Harris on vain WEF:n marionetti.
Vierailija kirjoitti:
Trumppi on kauden jälkeen vanhempi kuin biden nyt.
ikäloppu papparainen, saa nähdä kestääkö kunto neljää vuotta
Trumppi pitää kunnostaan huolta golffaamalla ahkerasti ja käymällä solariumissa. Ruokavaliossa ehkä parantamista, mutta eiköhän neljä vuotta jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RJK Jr. on jo katsomossa.
Joo. Trumphan lupasi,että se saa hoitaakseen terveydenhuollon.
Toki se vihaa melkein kaikkia rokotteita. Sen seuraajatkin on näitä "ei enää mitään rokotteita"-tyyppejä.
Eikä sillä ole mitään lääkärin tms koulutusta. Silti muka expertti.
Se on perehtynyt valtion tilastoihin, joiden mukaan rokottamattomat lapset ovat terveempiä ja älykkäämpiä. Se on vain fakta!
Mitä enemmän rokotteiden määrä on USA:ssa lisääntynyt, samaa tahtia nousseet autismidiagnoosit ja muut sairaudet.
Tulossa maailmanpoliittisesti vielä entistäkin epävakaammat ajat ja Suomi sijaitsee tässä sopassa epäedullisessa paikassa. Alan siis siirtämään talven mittaan omaisuuttani pois Suomesta. Itse olen jo lähtenyt, mutta olen pitänyt Suomea tähän asti turvallisena satamana missä omaisuus on hyvässä säilössä. Nyt tilanne tulee muuttumaan.
Voi reppana, jos tosiaan luulet että kyseessä on sukupuoliasia!