Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verenpainelääke ja jäätävä väsymys

Vierailija
05.11.2024 |

Onko tuttua teille joilla on vp-lääke käytössä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusi lääke? Mulla on kolme erilaista eikä niistä mikään aiheuta väsymystä. 

Vierailija
2/15 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tutkittu syövän mahdollisuus? Anteeksi kun sanon. Jotkut syövät voi nostaa verenpainetta ja aiheuttavat kovaa väsymystä. Pyydä vaihtamaan lääke niin selviää, katoaako väsymys sillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa sen lääkkeen nimeä.

Vierailija
4/15 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi lääke, aloitin vasta eilen. Ihan kauhea väsymys, kuin olisi käsijarru koko ajan päällä, huimaa ja katson elämään ikäänkuin sumuverhon takaa. Pitänee seurata viikon käytön jälkeen, nyt vasta toinen päivä, mutta tuntuu jo nyt oudolta.

Vierailija
5/15 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi lääke, aloitin vasta eilen. Ihan kauhea väsymys, kuin olisi käsijarru koko ajan päällä, huimaa ja katson elämään ikäänkuin sumuverhon takaa. Pitänee seurata viikon käytön jälkeen, nyt vasta toinen päivä, mutta tuntuu jo nyt oudolta.

Sä olet vain luulosairas.

Vierailija
6/15 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet vain luulosairas.

Toivottavasti.

Vierailija
7/15 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minulla oli pitkään yksi verenpainelääke, mutta uusi lääkäri määräsi toisenkin, koska halusi muuttaa hyvät paineet erittäin hyviksi. Olosuhteet olivat stressaavat ja vaikeat, eikä minulla ollut edes verenpainemittaria, joten en huomannut, että väsymys ja ajattelun hämärtyminen alkoivat ja pahenivat.

Olin puolitoista vuotta äärimmäisen väsynyt. Pystyin nukahtamaan milloin tahansa ja nukkumaan kellon ympäri. Sattumalta tämä "täydentävä" lääke loppui, enkä päässyt ostamaan lisää. Muutaman päivän kuluttua huomasin ihmetteleväni sitä, että ajatukseni kulkivat oudon kirkkaasti. Vähitellen väsymys alkoi kaikota. Parissa viikossa olin yhtä vetreä kuin ennenkin. Verenpaine on alkuperäisen lääkkeen avulla erinomainen.

Vierailija
8/15 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli Amlodipin kuin unilääke, tosin tiedän että toisi aihmisiä on toiset lääkkeet väsyttäneet. Yhdelle teko joku toinen lääke jota en muista rytmihäiriöt ja vietiin lanssilla sairaalaan kesken töiden. Pitää ap:n mennä heti lääkärille valittamaan vaikka verenpaine laskisikin.

Vierailija
9/15 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoteselosteessa lukee yleisimmät haittavaikutukset. 

Vierailija
10/15 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli Amlodipin kuin unilääke, tosin tiedän että toisi aihmisiä on toiset lääkkeet väsyttäneet. Yhdelle teko joku toinen lääke jota en muista rytmihäiriöt ja vietiin lanssilla sairaalaan kesken töiden. Pitää ap:n mennä heti lääkärille valittamaan vaikka verenpaine laskisikin.

Juuri Amlodipin teki minusta zombien. Alkuperäinen ja sopiva lääke on Candexetil.

Nro 7

Vierailija
11/15 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle määrättiin vähän turhan heppoisin perustein verenpainelääke ja se vei voimat ja laittoi mahan niin sekaisin, etten pystynyt muutaman päivän käytön jälkeen edes lähtemään töihin. Kotiseurannan perusteella ei ole korkeaa verenpainetta, mutta jännittäjä ja stressaajatyyppi olen, joten valkotakin seurassa paineet on käytännössä aina tapissa.

Vierailija
12/15 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä myös erektiolääke saman tien, koska verenpaine laskee myös siellä missä sen ei haluta laskevan.

Vierailija
13/15 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikossa elismistösi tottuu lääkkeeseen. 

Vierailija
14/15 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä Emconcor. On hyvä lääke 

Vierailija
15/15 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi lääke, nimeä en muista, beetasalpaaja, o-kirjaimella alkoi, joka laski sydämeni sykkeen niin alas, että olin aivan järkyttävän väsynyt ja ihmettelin että mitä tämä on. Meinasin istualleni nukahtaa töissä ja rattiin monta kertaa, vaikka olin yön nukkunut kuin tukki. Mittasin paineet ja huomasin että syke oli 40. Taisi olla joko liian tukeva annostus tai se lääke ei  mulle sopinut. Mittaa sun sykkeet.

Haittavaikutuksista on syytä kertoa!

Lääkäri vaihtoi lääkkeen ja sen jälkeen elo palasi normaaliksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän