Jokos Satonen on saanut aikaan 100 000 uutta työtöntä
Kommentit (164)
Ei ihan vielä, mutta jouluksi tavoite lienee täynnä. Arton lahja yhteiskunnalle. Arton Satosen joulusatanen.
Nakkikopin pitäjän pisnesidea:jos maksan tuolle lihapiirakan lämmittäjä tytölle vähemmän,niin minulle jää enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Nakkikopin pitäjän pisnesidea:jos maksan tuolle lihapiirakan lämmittäjä tytölle vähemmän,niin minulle jää enemmän.
Eimua kyllä tytöt kiinnosta....
Vierailija kirjoitti:
Kun hussin hoitaja irtisanotaan ja hän on vuoden työttömänä niin hän on tilastoissa pitkäaikaistyötön.
Janni Hussi.
Miksi sä sillä vaivaat päätäsi kun sun äly ei riitä edes pesukoneen käyttämiseen?
Kannattaa harkita ilmastoruokavaliota.
Henna Virkkunen (Kok.) on todennut, että hänen edustamansa puolue ei kadehdi ketään. Silti Kokoomus haluaa tänne halpatyövoimamarkkinat, jotta työnantajaosapuoli saisi enemmän rahaa. Toisin sanoen: tavallinen duunari tienaa kokoomuslaisten mielestä liikaa. He kadehtivat Matti ja Maija Meikäläisten palkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Henna Virkkunen (Kok.) on todennut, että hänen edustamansa puolue ei kadehdi ketään. Silti Kokoomus haluaa tänne halpatyövoimamarkkinat, jotta työnantajaosapuoli saisi enemmän rahaa. Toisin sanoen: tavallinen duunari tienaa kokoomuslaisten mielestä liikaa. He kadehtivat Matti ja Maija Meikäläisten palkkoja.
EK:n Häkämies haluaa mm. kauppojen myyjiltä sunnuntailisät pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EK:n Häkämies haluaa mm. kauppojen myyjiltä sunnuntailisät pois.
Ja minä haluan, että Häkäpöntön liksaa leikataan vähintään 50 %:lla.
Vierailija kirjoitti:
Hän on ja tulee aina olemaan minulle herra Satunen.
Älkäämme unohtako Riicca Bite-Saxenia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+ Sandy Graham-Lapsonen.
Loistavaa, kun vasemmistlhallitus tulee, niin rahaa taas on. Välillä jo sanoivat järkevän mielipiteen, mutta varmaan unohtivat nasimalta ja kysyä ja mieli muuttui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinin Rikka-setti. Ja siivous sujuu kuin tanssi.
Pyydä lisätunteja tai muita tukia.
Vierailija kirjoitti:
Satosen mukaan tavoite 100 000 uudesta työllisestä on edelleen mahdollinen tällä hallituskaudella:
Niin varmaan, mutta jos samaan aikaan 300 tuhatta menettää työpaikkansa, se on edelleen MIINUS 200 tuhatta, että voihan sitä sanoa, sain 100 tuhatta töihin, jos on oikein kova näsäviisastelemaan.
Kun joku nyt irtisanotaan tämän uuden "irtisanomisen helpottamisen" perustella, niin....
KERTOKAA JOKU VIISAS, kuka ja mihin tuo henkilö palkataan, siis ihan oikeasti?
Hakeeko nämä työttömät vuorotellen sitä samaa paikkaa, josta ne just irtisanottiin uudestaan ja uudestaan, kun on pakko hakea.
Js kun tuet pienenee, niin sittenkö työnantaja heti palkkaa, että nyt kun tämän maailman hankalimman ja huonoimman työntekijän tuet pienenivät, niin nythän me palkataan se tänne isolla palkalla jatkamaan häiriköintiä ja muuta kivaa?
Moni joutui vuokralle ja jäi loppuelämäksi ulosottovelka.