Netin kyselyt, joista saa pikkurahaa...oletteko vastailleet?
Itse olen huvikseni. Tajuan kyllä että keräävät tietojani, mutta en aina ole ihan rehellinen.
Kommentit (36)
Saanut käsityksen että saat vastailla hiki hatussa ja kauan, ja ei, ei siitä vissiin makseta kuin silloin tällöin muutama eke. En ota selvää, en uskalla :)
Pikkurahaa ei ole olemassa. Kaikki raha on tärkeää, vai mitä. Kakka pissi!
There is no such a think as free lunch
No täytä kyselyjä 1000. Aikaa menee kaksi viikkoa ja tienaat 5.40€. josta viedään vielä verot.
Enemmän ja helpommin tienaa Postitutkimuksella.
Vierailija kirjoitti:
No täytä kyselyjä 1000. Aikaa menee kaksi viikkoa ja tienaat 5.40€. josta viedään vielä verot.
Ja tämä lisäksi tietojasi urkitaan ties mihin. Onko sen arvoista?
Hulluna saa vastata että saa sen 5 e Paypal-tilille. Kerran kahdessa kuukaudessa. Ja pitää valehdella että on auto, lapsia, omakotitalo ja päätöksentekijä yrityksessä.
En ole ilmoittanut verottajalle tai sossuun. Saan n 25 e vuodessa.
Joo, rahapulassa olin noin kymmenessä eri paneelissa noin vuoden. opiskelijana oli aikaa. Sain lahjakortteja ja ostin niillä woltista ruokaa, maksoi nettiä, ostin kodinkoneen ja vaatteita. Jos on aikaa ja rahasta pulaa niin suosittelen ehdottomasti.
Oon kuullu noista, mutta eikai kukaan ole oikeasti niin tyhmä, että kuvittelee jotain merkittävää saavansa?
Ei sellaista rahaa ole olemassakaan, kuin kyselyillä tienattu.
Vierailija kirjoitti:
Hulluna saa vastata että saa sen 5 e Paypal-tilille. Kerran kahdessa kuukaudessa. Ja pitää valehdella että on auto, lapsia, omakotitalo ja päätöksentekijä yrityksessä.
Jos noihin alkaa vastata pitää todellakin valehdella että ikä on 33 v ja on tärkeä päätöksentekijä yrityksessä ja tallissa pari sähköautoa ym. Muutoin: Et valitettavasti ollut sopiva tähän kyselyyn.
Päivittäin mutten koskaan ole saanut senttiäkään, yhdessä luvattiin rahaa mutta saatkin hyvällä tuurilla osallistua arpajaisiin
Mobroc.com. Sieltä ahkerasti vastaamalla 5 e kk.
Vierailija kirjoitti:
Mobroc.com. Sieltä ahkerasti vastaamalla 5 e kk.
mobrog.com
Olen saanut 10€ lahja kortin tokmannille noin pari kertaa kuussa vastannut vartin kyselyyn. Aloitin heinäkussa
Kyllä niistä rahaa tulee enemmän kuin 5 euroa piupautilille. Ette vaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon kuullu noista, mutta eikai kukaan ole oikeasti niin tyhmä, että kuvittelee jotain merkittävää saavansa?
Ei sellaista rahaa ole olemassakaan, kuin kyselyillä tienattu.
Se rahaa tulee todellisuudessa palkkioksi siitä, että annat luvan urkkia ja levitellä tietojasi ties mihin. Sekin on minimaalisen pieni. Miksi oikeasti joku maksaisi siitä, että joku vastailee koneeltaan kyselyihin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niistä rahaa tulee enemmän kuin 5 euroa piupautilille. Ette vaan osaa.
Tulee joo jos usean tunnin joka päivä vastaa ja valehtelee.
En haaskaa aikaani moiseen piperrykseen.