Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain kolmannes kouluttamattomista on parisuhteessa

Vierailija
05.11.2024 |

Akateemisista 83%. Miksi joku valitsee yksinäisen köyhän elämän?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo lukupäätä

2/23 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että kyse olisi aina valinnasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisissa on valtavasti tunneköyhiä / narsisteja / sosiopaatteja... siellä on todella mistä valita parisuhteeseen...

Vierailija
4/23 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen DI ja naimisissa. Lapsiakin on neljä.

Vierailija
5/23 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemisissa on valtavasti tunneköyhiä / narsisteja / sosiopaatteja... siellä on todella mistä valita parisuhteeseen...

Hyvä mustamaalausyritys, mutta ei ole mitään yhteyttä noilla asioilla. Saman verran löytyy kouluttamattomista. 

Vierailija
6/23 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen valinnut sen kun mun ADHD ja autismi teki koulujen käymisen liian vaikeaksi.

Vierailija
7/23 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kouluttamattomissako noita ei ole?

Vierailija
8/23 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä takana vain keskeytetty toisen asteen tutkinto, eli peruskoulu. Olen yrittäjänä elättänyt itseni 16 vuotta. Lapsia on 2.

Nuorempana oli ulkonäköä mutta enää ei sitäkään. Omia lapsia kannustan lukemaan, kouluttautumaan ja sivistymään.

Itse olen aina pitänyt kirjojen lukemisesta, taiteesta, tieteestä. Ei voi niputtaa kaikkia ihmisiä siten, että "tuo on varmaan katkolla oleva rapa-alkoholisti". Päihteitä en käytä terveyssyistä.

Usein on kysytty, mikset kouluttautunut pidemmälle. Itsellä veri veti jo nuoresta työntekoon. Ei yksinkertaisesti ollut motivaatiota.

Tuloillani ei hesarin verokoneeseen pääse, mutta riittävän lähelle.

Vierailija
9/23 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis mies. T. 8

Vierailija
10/23 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt tyhmän kanssa haluaisi parisuhteeseen

Vierailija
11/23 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyvät miehet vetoavat naisiin, ja menestyvät miehet ei taas innostu lähäreistä vaikka ne hyviä suihinottajia onkin.

Vierailija
12/23 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mensan jäsenistöstä 13% on käynyt vain peruskoulun. Hajonta on siinäkin ryhmässä aika suurta sisäisesti.

Vierailija
13/23 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli juuri toinen keskustelu siitä että avioliitto / avoliitto on pahin mahdollinen vaihtoehto valita.

Vierailija
14/23 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menestyvät miehet vetoavat naisiin, ja menestyvät miehet ei taas innostu lähäreistä vaikka ne hyviä suihinottajia onkin.

Menestys ei ole sama asia kuin koulutus. Jos sitä kokoomuslaisittain rahassa mitataan. Iso osa maailman miljardööreistä on koulupudokkaita.

Suomessa on tuhansia tohtoreita jotka ovat pitkäaikaistyöttömiä, ja satoja tuhansia maistereita joiden palkka on jotain putkimiestä pienempi.

Vierailija
15/23 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme että parisuhteet kariutuu niin monilla. mennään kimppaan täysin vääristä syistä

Vierailija
16/23 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin kouluttamattomana jopa avioliittoon ja kolmen lapsen vanhemmaksi.

Vierailija
17/23 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mensan jäsenistöstä 13% on käynyt vain peruskoulun. Hajonta on siinäkin ryhmässä aika suurta sisäisesti.

Parisuhdemielessä ääripäät ei ole sitä halutuinta sakkia. Keskivertoja on eniten, eikä heillä ole liian suuri kuilu muihin

Vierailija
18/23 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menestys ei ole sama asia kuin koulutus. Jos sitä kokoomuslaisittain rahassa mitataan. Iso osa maailman miljardööreistä on koulupudokkaita.

Suomessa on tuhansia tohtoreita jotka ovat pitkäaikaistyöttömiä, ja satoja tuhansia maistereita joiden palkka on jotain putkimiestä pienempi.

Ja kaikki koulutetut työttömät on naisia.

Vierailija
19/23 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan ei johdu automaattisesti vain siitä että koulutetuilla on enemmän rahaa tai parempi elintaso. Koulutetut miehet ovat myös useammin sisäistäneet tasa-arvoisen ajattelumaailman joka on samanlainen kuin isolla osalla naisista. Lisäksi koulutetuilla miehillä on usein ehkä paremmat valmiudet keskustella naisia kiinnostavista asioista ja he ovat avarakatseisempia kuin kouluttamattomat miehet joka jälleen tekee heistä samanlaisempia kuin naisten enemmistö.

Koulutetut miehet siis muistuttavat keskimäärin enemmän naisten enemmistöä kuin kouluttamattomat. Ja se luonnollisesti helpottaa pariutumista maailmassa jossa miesten ja naisten ajattelumaailmat ovat muuten luisumassa kauemmas toisistaan. 

Vierailija
20/23 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mensan testiin menee ainoastaan alemmuuskompleksiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi