Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko olla vaan yksin?

Vierailija
05.11.2024 |

Ehdottomasti. En kaipaa minkaanlaista sosiaalisuutta, en missään muodoissaan. Puhumattakaan seksistä. Kun rakastaa itseään, se riittää. Tympäisee, jos joku tulee.yksinolo on vaan niin parasta. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En pidä oikein kenestäkään.

Vierailija
2/20 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ihmiset on usein ihan kivoja. Mutta viihdyn todella hyvin itseksenikin.

Mikä pakko ikävien seurassa on olla, hankkikaa parempaa seuraa! Vakka kantensa valitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut kun nyt 10 vuotta yksin väsyttää seurustelu, jopa omien lasten kanssa jos yöpyvät.  Ikä 80

Vierailija
4/20 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän, ei liity ihmisiin. Mutta on iso oman rauhan tarve.

Vierailija
5/20 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ihmiset on usein ihan kivoja. Mutta viihdyn todella hyvin itseksenikin.

Mikä pakko ikävien seurassa on olla, hankkikaa parempaa seuraa! Vakka kantensa valitsee.

Olen kyllä elämäni aikana testannut vaikka kuinka paljon erilaisia seuralaisia. En vaan pidä ihmisistä.

Vierailija
6/20 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän, ei liity ihmisiin. Mutta on iso oman rauhan tarve.

Minulla on myös suuri tarve omaan rauhaan. Onneksi mies ymmärtää. Lapsilta salaan sen, että väsyn toisinaan, kun he vierailevat.

Vierailija
7/20 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt ollut vuoden yksin sillai etten mennyt ees treffeille, se oli ihanaaaa miettiä vaan itseä ja olla harrastamatta seksiä, mut nyt ilmestyi elämään vahingossa ihana mies niin vaihdan taas parisuhteeseen

Vierailija
8/20 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti, kyllä. Sen sijaan tykkään kyllä keskustella netissä ja somessa, eli kaipaan älyllistä vuorovaikutusta ihmisten kanssa. Mutta mitään en tee sillä, että niitä näkisin livenä. 

Kannattaa muuten katsoa Netflixistä semmoinen dokumentti, kuin Ibelinin ihmeellinen elämä. Kyseessä on invalidisoivaa lihassairautta sairastava poika, joka loi itselleen yhteisön virtuaalimaailmassa, hyviä läheisiä ihmissuhteita niin että häntä jäätiin kaipaamaan kuolemansa jälkeenkin. Hänellä ei sairautensa takia juuri ollut edes mahdollisuutta tavanomaiseen sosiaalisuuteen. Mutta pistää miettimään, että ehkä ei pitäisi arvottaa "livenä" tapaamista jotenkin paremmaksi tavaksi kohdata ihmisiä kuin muita ollenkaan.Ei lopulta muuhun kuin seksuaaliseen kanssakäymiseen oikeasti tarvita niitä kehoja siinä paikalla.

Vierailija
9/20 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota enää kenenkään. Välttelen. Vain pettymyksiä, surua ja murhetta ihmiset tuovat. Kova elämä on tehnyt minusta ihmisvihaajan. Nautin yksinolosta. 

Vierailija
10/20 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Z

Vierailija
11/20 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn myös yksin ja välillä ystävien kanssa. Pillua kun tekee mieli, niin sitä saa aina halutessaan puhelinsoitolla mieleiseltään. 

Vierailija
12/20 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman perheen seurasta nautin ja saan olla 100% oma itseni. Perheeseen lasken myös vanhemmat ja sisarukseni. Muita ei kaipaa enää yhtään. On nähty miten hyväkin ystävä voi puukottaa selkään. 

Vierailija
13/20 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina yksin. Olen niin ruma ettei kukaan  halua olla seurassani.

Vierailija
14/20 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla mutta se on parempi vaihtoehto kuin tyytyminen. Tulen toimeen yksin ja on sillä hyviäkin puolia.

M48

Vierailija
15/20 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla yksin. Sosiaalisuudessa riittää kun käyn töissä ja vaihdan muutamia viestejä kavereiden kanssa. Mukava tehdä omassa rauhassa ihan mitä itse haluaa.

Vierailija
16/20 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään asua erakkomieheni kanssa. Kaksi samanlaista yhdessä. Paljon omaa aikaa ja tilaa. Välttelemme muita ihmisiä. Inhottaa pakolliset vierailut. Ei yleensä ole edes kivaa niissä. Mieluummin puuhastelen kotona. Töissä käymme. Nuorena olin sosiaalinen. Mutta iän myötä olen huomannut millaisia ilkimyksiä ihmiset ovat. En enää halua pilata muiden seuralla hyvää elämääni. Enkä tykkää lapsista enkä eläimistäkään. 

Vierailija
17/20 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ystävää on, lisäksi sielunkumppani olisi kiva.

Vierailija
18/20 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin väsyn ihmisten seurasta. Oikeastaan haluaisin vain nyhrätä yksin. Läheisyyttä kuitenkin kaipaan silloin tällöin, mutta ei kiinnosta taas olla kenenkään lelu. Mutta ei kukaan halua sitoutua kaltaiseeni yksinnyhrääjään. Vaikea homma.

Ihmissuhteissa tuntuu olevan joko tai. Joko annat kaiken vapaa-aikasi ihmissuhteeseen tai olet kokonaan ilman. 

Vierailija
19/20 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin niin olla, asua ja elää yksin. Minulla on hyvä mies, mutta haluaisin silti asua yksin. Olen kateellinen yksin asuville. Lapsia en ole halunnut. Teen sosiaalista työtä. Saan siellä ihmisistä enemmän kuin tarpeekseni. Mikään ei ole niin ihanaa kuin kotona olo. Rakastan siivoamista. Minulla on varmaan maailman siistein koti. Vaikka olisin kuin rikas, niin en ikinä palkkaisi siivoojaa. Pitää nyt tyytyä siihen, että on mies. Onhan se ihan turvallista asua toisen kanssa, varsinkin nykyaikana. Eikä tarvi pelätä kummituksiakaan. 

Vierailija
20/20 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla edes ketään joka pitäisi sinusta?