Minun miehelläni on lihasta, ryhtiä ja rahaa
Niin moni on kateellinen minulle. Ei parempaa miestä voisi saada. Nytkin lähetään Malediivien lämpöön 3 viikoksi. Älytöntä! Ja silti meille totta.
Kommentit (23)
Minun miehelläpä on läskiä, nivelrikko ja velkaa.
Minulla ei ole kuin keskivertomiehen kroppa, huono ryhti ja vähän rahaa. SIlti puolison kanssa käyty n.40 maassa ennen kuin on täytetty edes neljääkymmentä.
Mulla on itsellä lihasta, ryhtiä ja rahaa. Ei tartte roikkua kenessäkään
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on DI
ap
ah!
Onko työtön? Vai miten DI muka pystyy lähtemään 3 viikoksi lomailemaan marraskuussa? Vai jättikö kesäloman pitämättä? Tarinasi ontuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on DI
ap
ah!
Onko työtön? Vai miten DI muka pystyy lähtemään 3 viikoksi lomailemaan marraskuussa? Vai jättikö kesäloman pitämättä? Tarinasi ontuu.
Ehkä ukko on siellä etätöissä. Mutta sehän parempi, ei ole riesaa hänestä..
Kaiken tuon hyvän lisäksi miehesi on myös impotentti.
Onneksi olkoon! Minulla on lihasta, velkaa ja varastoduuni. Ihanaa kun pääsee tänään töistä taas kävelemään kotia kohti.
Minun miehelläni on ikää ja huumorintajua. Hån osaa korjata kaikenlaista. Arvostan häntä.
Suurin osa naisista ovat ilmoittaneet, tälläkin palstalla, että nämä ovat huonoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken tuon hyvän lisäksi miehesi on myös impotentti.
Ei, ei ole. Kova poika on kyntämään.
Terveisin Jessica, insinjööritoimiston sihteerikkö
Minunkin miehelläni on ryhtiä, lihasta ja rahaa. Hänellä on myös muita, paljon tärkeämpiä ominaisuuksia.
Malediiveillä kävin jo opiskeluaikana, ihan omilla rahoilla. Ennen kuin riutat oli tuhottu jätteillä.
Sanomattakin selvää, että tykkään tästä omasta todellisuudestani huomattavasti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin miehelläni on ryhtiä, lihasta ja rahaa. Hänellä on myös muita, paljon tärkeämpiä ominaisuuksia.
Malediiveillä kävin jo opiskeluaikana, ihan omilla rahoilla. Ennen kuin riutat oli tuhottu jätteillä.
Sanomattakin selvää, että tykkään tästä omasta todellisuudestani huomattavasti enemmän.
Paljonko on muka rahaa?
AP
Mieheni on työtön ja lihava. Silti lähdetään lomalle joulukuun ekalla viikolla etelään.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on työtön ja lihava. Silti lähdetään lomalle joulukuun ekalla viikolla etelään.
Ai velkarahalla? Mieheni nauraa velka-autoilla ajavillekin. 😂
AP
Vierailija kirjoitti:
Minun miehelläpä on läskiä, nivelrikko ja velkaa.
Hah, tää on hyvä🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Olen iloinen puolestanne. Hauskaa matkaa! Ei toisten onni ole minulta pois.
Mullapa ei oo lainkaan miestä, kaikki rahani ja aikani saan laittaa vain itseeni.
Miksi edes ottaa mitään miestä, mistä on lopulta vain riesaa...
Ei ole miestä, elelen omassa auvoisessa elämässäni. Välillä matkustelen. Ei tässäkään ole mitään vikaa.
Mieheni on DI
ap
ah!