Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vähälaktoosinen?

Vierailija
05.11.2024 |

Tässä mietin mitä veisin ystävälleni tuliaisiksi. Päätin hankkia pakastekakun, jonka tulee olla laktoositon. 

muutenkin hankalaa löytää laktoositon kakku, mutta eteeni iskee täydellinen kakku, joka sattuu olemaan VÄHÄLAKTOOSINEN. 

Suorastaan isku päin naamaa. 

Onko sen tarkoitus aiheuttaa laktoosivaivaisille ihan vaan vähän suolistokaasuja ja ihan vähän muita liitännäisoireita? 

ei tarvitse syöksyä vessaan paskalle, ihan vaan ripeä kävelyn nopeus riittää? 

mietimpä vaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juoksisin vessaan. Toiset saavat kovia vatsakipujakin. Osalle tulee vain lieviä oireita.

Vierailija
2/4 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse juoksisin vessaan. Toiset saavat kovia vatsakipujakin. Osalle tulee vain lieviä oireita.

Ja, jos "ystävä" valehtelisi kakun olevan laktoositon, niin suuttuisin kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille käy vähälaktoosinen, kaikille ei. Monissa maissa ei ole kuultu laktoosittomasta maidosta. Jos maitotuotteessa on rasvaa niin vatsa sietää sitä paremmin, kaikki eivät. Pakkasesta löytyy vaikka mutakakku joka on laktoositon, siihen laktoositon vaniljajäätelö tai vaniljakastike. Ovat hintaansa nähden tosi hyviä :)

Vierailija
4/4 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly hoi älä jätä. Jotkut sietää laktoosia jonkin verran, mutta ei niin paljon, että voisivat käyttää normaaleita tuotteita ainakaan suurissa määrissä. Itse siedän jonkun verran laktoosia, mutta pyrin käyttämään laktoosittomia tuotteita. Eikä mulla mene vatsa sekaisin vaan se menee kovalle. Liiasta laktoosista tulee kovia vatsakipuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi