Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudutte lasten alastomuuteen kotona?

Vierailija
05.11.2024 |

Annatteko kulkea alasti, vai käskettekö laittaa vaatetta päälle esim. suihkusta tullessa tai muuten? Meillä kulkee 14-vuotias alastomana huoneestaan mm. suihkuun ja öisin vessaan ja sieltä pois täysin miettimättä ettäkö asiassa olisi jotain outoa. Nuoremmat sisaruksensa eivät pääsääntöisesti toimi samalla tavoin, vaan laittavat joko pyyhkeen tai vaatetta aina päälleen. Sinänsä olen sitä mieltä, että on hyvä asia että on niin sinut itsensä ja kehonsa kanssa, ettei koe tarvetta nolostella, mutta silti tulee mieleen että onko tuo hyvien tapojen mukaista ja pitäisikö asiasta muistuttaa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä saa kulkea nakuna. Mieskin on usein pelkkä t-paita päällä. Ei meillä vieraita silloin käy, kun ollaan vähissä vaatteissa. Ruokapöytään ei tulla ilman vaatteita mutta jos saunan jälkeen haluaa jäähdytellä, niin iltapalalla kyllä riittää ne alkkarit. Muuten kyllä ruokapöytään tullessa vaadin asialliset vaatteet. Vaatteet puetaan myös jos menee pelleilyksi. Esim. jos aletaan esitellä pyllyä (kuten pienet lapset joskus tekee) niin sanon heti, ettei kukaan halua katella sinun takapuolta, heti housut jalkaan. Jos on alasti tekemättä siitä numeroa, niin miksi se olisi mikään ongelma.

Vierailija
42/46 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alle kouluikäiset tuppaavat riisumaan itsensä heti päiväkodista kotiuduttuaan. Pikkuhousut olen komentanut jättämään päälle. Muuten olkoot kuten tykkäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen jo täysikäinen tytär +20 kulkee vähissä vaatteissa, esim. Pelkät stringit päällään, ollessaan meillä. Kun vielä asui kanssamme liikkui ihan ilkialasti ja lähestulkoon aina todella vähissä vaatteissa.

Kun katsottiin vaikka porukalla leffaa, muut löhöili sohvalla pyjamissaan ja hänellä saattoi olla stringit ja urheilutoppi tjms. Minua tämä ahdisti, mutten osannut asiasta oikein mitään sanoa, tuntui oudolta ottaa asia puheeksi.

Kun meille tuli vieraita kylään esim. Iäkkäät vanhempani tai yhteisen vauvamme syntymän jälkeen porukkaa ihan jatkuvalla syötöllä ja meillä oli kivasti laitettu tarjottavaa esille ja itsellä ja vauvalla mekot päällä, tytär saattoi esiintyä pikkuhousuissa ja hupparissa. Olin tyytyväinen, kun muutti pois 

Vähän aikaa sitten oltiin mökkilomalla porukalla ja siellä mukana iäkkäitä sukulaisia, tytär makasi taas omalla sängyllään pelkät stringit päällä, mahallaan selailemassa

Ihana. 

Vierailija
44/46 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin pippelinkarvat ja olen taas pikkupoika!

Vierailija
45/46 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoin pippelinkarvat ja olen taas pikkupoika!

Oletko hellehullu nakupelle?

Vierailija
46/46 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelmaa, meillä ei liikuta alasti huoneissa.

En ole koskaan nukkunut alasti enkä nuku, se on iljettävää, kaikki peräsonnat ja limat tarttuisi lakanoihin yäk.

Eikö teillä peseydytä lainkaan?