Kaupan kassat vertaistukea
Ketä muuta ärsyttää osa vakiasiakkaista?
Minua ärsyttää asiakas joka tuijottaa minua ja tulee aina sille kassalle missä olen. Tekisi mieli huutaa sille pysy poissa.
Toinen asiakas taas haisee aivan kamalalle. Ei käy varmaan suihkussa koskaan. Onneksi hoitaa asiansa nopeasti.
Sitten on näitä yksinäisiä jotka käyvät kaupassa sosiaalisen kontaktin takia. Eivät he yleensä ärsytä mutta joskus on päiviä jolloin ei jaksaisi kuunnella samoja asioita ja puhua säästä.
Kommentit (38)
Haluaisin "kaupan asiakkaat" tukiryhmän. Minua hieman ahdistaa muut asiakkaat joskus, kauppojen tilat, välimatkat kauppaan, valot, musiikki, käytännöt, mainosääni, ne huonoimmat tuotteet, epäterveellisyys, siivoamattomuus ja myyjät. Jotkut myyjät katsovat oudosti.
Laitteet piippaavat kovaa. Kaupan ovella tupakoidaan. Kaupan edustaa ei siivota kunnolla. Kaupassa on kärpäsiä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin "kaupan asiakkaat" tukiryhmän. Minua hieman ahdistaa muut asiakkaat joskus, kauppojen tilat, välimatkat kauppaan, valot, musiikki, käytännöt, mainosääni, ne huonoimmat tuotteet, epäterveellisyys, siivoamattomuus ja myyjät. Jotkut myyjät katsovat oudosti.
Tee sellainen aloitus. Tämä on tukiryhmä myyjille.
Me tarvittaisiin varmaan kaikki oma tukiryhmä.
Anteeksi että tungen tähän, mutta nyt alkoi mietityttää vakiasiakkaana asioiminen. Melkein pakko kuitenkin käydä samassa kaupassa usein, onneksi se on iso Prisma. On siellä kyllä samoja myyjiä kassoilla, sellaisia jotka tunnistan ja muistan. Usein myyjä on myös ihan uusi, jota en ole nähnyt.
Toivottavasti minua ei kukaan myyjä muista! En halua jäädä kenenkään mieleen enkä tulla huomatuksi. Kaupassa on kuitenkin käytävä. (En halua ostaa verkosta ja hakea tavaraa vaan käydä valitsemassa esim. hevi-osaston tuotteet itse.) Kassalla käydessä ladon ostokset hihnalle, tervehdin työntekijää, maksan ja vastaan hyvää päivänjatkoa -fraasiin kiitos samoin -fraasilla, pakkaan ja lähden. Katson kohteliaasti silmiin enkä jää tuijottamaan, yritän toimia ripeästi ja poistun.
Toivon todella, etten ole jäänyt kassatyöntekijän mieleen vakiasiakkaana, jonka takia kassahenkilö tarvitsee vertaistukiryhmän.
Asiakas on ihastunut aloittajaan ja yrittää kerätä rohkeutensa kysyäkseen treffeille. Aloittaja kokee tämän ahdistavaksi. Aloittaja kerää tuntemattomilta tukea ahdistukselleen. Aloittaja soittaa poliisin. Tai vartijan. Asiakas istuu tutkintavankeudessa seksuaalisesta ahdistelusta epäiltynä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi että tungen tähän, mutta nyt alkoi mietityttää vakiasiakkaana asioiminen. Melkein pakko kuitenkin käydä samassa kaupassa usein, onneksi se on iso Prisma. On siellä kyllä samoja myyjiä kassoilla, sellaisia jotka tunnistan ja muistan. Usein myyjä on myös ihan uusi, jota en ole nähnyt.
Toivottavasti minua ei kukaan myyjä muista! En halua jäädä kenenkään mieleen enkä tulla huomatuksi. Kaupassa on kuitenkin käytävä. (En halua ostaa verkosta ja hakea tavaraa vaan käydä valitsemassa esim. hevi-osaston tuotteet itse.) Kassalla käydessä ladon ostokset hihnalle, tervehdin työntekijää, maksan ja vastaan hyvää päivänjatkoa -fraasiin kiitos samoin -fraasilla, pakkaan ja lähden. Katson kohteliaasti silmiin enkä jää tuijottamaan, yritän toimia ripeästi ja poistun.
Toivon todella, etten ole jäänyt kassatyöntekijän mieleen vakiasiakkaana, jonka takia kassahenkilö tarvitsee vertaistukiryhmän.
Kylläpä nyt otit ittees, miksi? Eihän ap mistään tällaisesta kirjoittanut! Hänen viestistään kyllä käy selvästi ilmi, minkälaisia vakiasiakkaita tarkoittaa.
Niin kauan kuin ne eivät soittele sulle kotiin kannattaa vaan ohittaa syvemmin miettimättä.
Osa asiakkaista on täysin persiistä! Onneksi ei kaikki.
Missä olet töissä? En tule sinne asioimaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä olet töissä? En tule sinne asioimaan.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella, etten ole jäänyt kassatyöntekijän mieleen vakiasiakkaana, jonka takia kassahenkilö tarvitsee vertaistukiryhmän
Kylläpä nyt otit ittees, miksi? Eihän ap mistään tällaisesta kirjoittanut! Hänen viestistään kyllä käy selvästi ilmi, minkälaisia vakiasiakkaita tarkoittaa.
Et sitten älynnyt tuosta kirkkaasti läpi paistavaa sarkasmia...
https://www.vauva.fi/keskustelu/5791515/kaikille-asiakaspalvelijoille-k…
tää on siis jo täällä, älä säkin ap jankkaa
Olin monta vuotta kassalla töissä. Lähinnä ärsytti eräiden käytöstapojen puute, kun ei tervehditä, kiitetä tai edes noteerata olemassaoloani. Yksikin melko vakkari kaveri oli sellainen, ettei sanonut mitään ja katsoi vain poispäin. Mietin aina, että mikäköhän tälläkin ihmisellä on vikana. Tylyimpiä olivat yleensä miehet n. 50-65 v. Pikakassojen tultua käyttöön ärsytti se, että joidenkin, jopa nuorehkojen ihmisten, oli ihan pakko tulla hakemaan minut toiselta puolelta kauppaa kassalle, jotta saattoivat kortilla ostaa purkkapussin, vaikka pikakassa oli ihan siinä vieressä vapaassa käytössä. En pystynyt käsittämään.
Vierailija kirjoitti:
ei niissä ole pakko käydä. tilaa tarvitsemasi kotiin.
Vierailija kirjoitti:
No se musiikki on kyllä persiistä! S-kaupat ja Tokmanni, ei helv.
Niinkauan kun kukaan epämiellyttävä ei odota sua ovella vuorosi päätyttyä ja lähde seuraamaan, voit olla huoletta. Ärsyyntyminen on eri kuin jos joutuisit oikeasti pelkäämään. Sellaistakin on.
Vierailija kirjoitti:
Olin monta vuotta kassalla töissä. Lähinnä ärsytti eräiden käytöstapojen puute, kun ei tervehditä, kiitetä tai edes noteerata olemassaoloani. Yksikin melko vakkari kaveri oli sellainen, ettei sanonut mitään ja katsoi vain poispäin. Mietin aina, että mikäköhän tälläkin ihmisellä on vikana. Tylyimpiä olivat yleensä miehet n. 50-65 v. Pikakassojen tultua käyttöön ärsytti se, että joidenkin, jopa nuorehkojen ihmisten, oli ihan pakko tulla hakemaan minut toiselta puolelta kauppaa kassalle, jotta saattoivat kortilla ostaa purkkapussin, vaikka pikakassa oli ihan siinä vieressä vapaassa käytössä. En pystynyt käsittämään.
Tuota noin. En käytä pikakassoja parista syystä. Ensinnäkin, ne ovat välillä epäluotettavia (yrittää maksattaa saman tuotteen moneen kertaan). Toiseksi, haluan asioida ihmisen kanssa, en koneen. Kolmanneksi, haluan sinunkin saavan pitää työpaikkasi....
Tuttu tunne! Miten tyhmä on ihminen, joka ei vastaa tervehdykseen tai omaa alkeellisia käytöstapoja( kiitos-ole hyvä)?!? Sitten on näitä, jotka heittää muovipussin hihnalle ja latovat ostokset siihen päälle...siellä sitten huokaillaan syvään, kun se kassi ei ensimmäisenä tule. Sama ne, jotka puuskuttavat, kun joku iäkäs pelaa, pitkällä kaavalla, veikkausta..eiks jo saisi toista kassaa?!? Juu,ei saa,kun sillä on kädet täynnä, myymälän puolella..
Riippuu päivästä. Joskus ärsyttävät kaikki.