Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvislasagne vai lihaversio? Kumpi parempaa?

Vierailija
04.11.2024 |

Miten on?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään enemmän kasvisversiosta, kunhan siinä on kunnolla mausteita ja juustoa (eikä vegaanijuustoa). 

Vierailija
2/9 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sekasyöjälapsi pitää enemmän mun soijarouhelasagnesta kuin jauhelihaversioista. Tää voi tosin johtua ihan vaan siitä, että olen hyvä kokki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha.

Vierailija
4/9 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitä liha- ja kasvisversioitahan voi tehdä satoja erilaisia. Omia suosikkeja on esim. sellainen, jossa on paahdettua myskikurpitsaa ja pähkinöitä ja juustoja. 

Vierailija
5/9 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lihaa syövä mies olenkin, kasvislasagne on aina jostain syystä paremman makuista.

Vierailija
6/9 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niitä liha- ja kasvisversioitahan voi tehdä satoja erilaisia. Omia suosikkeja on esim. sellainen, jossa on paahdettua myskikurpitsaa ja pähkinöitä ja juustoja. 

Wau! Kiitos tiedosta. t.ap

Vierailija
7/9 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään enemmän kasvisversiosta, kunhan siinä on kunnolla mausteita ja juustoa (eikä vegaanijuustoa). 

Oddlygoodin raasteesta tulee yllättävän hyvää. Päälle extra rasva oliiviöljystä tai aurinkokuivatun tomaatin öljymarinadista, niin tulee täyteläisempi. Sen paikalle ei kaipaa lehmäjuustoa.

Vierailija
8/9 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään molemmista,ja itse valmistan . Kasvislasagnen teen ihan tavallisista kasviksista,ehkä linssejä mukaan, tomaattipohjaiseen kastikkeeseen ja laitan siihen  tavallista juustoa. 

Vierailija
9/9 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka kasvislasagnen tekee. Jos liha on korvattu vain juureksilla, niin ei kiitos. Mutta kunnon kasvislasagne vaikkapa kunnolla valmistetusta ja maustetusta soijarouheesta, vielä mahdollisesti vuohenjuustoa ja kirsikkatomaatteja mukana, ja kunnon juustokuorrutus (ei vuusto), niin kyllä kelpaa. Itse valmistan soijarouheen siten, että käytän sitä ensin kuivana pannulla öljyssä, sitten lisään siihen grillimaustetta, soijakastiketta ja balsamicoa, ja vasta sitten imeytän siihen vettä vähän kerrallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi