Kasvislasagne vai lihaversio? Kumpi parempaa?
Kommentit (9)
Mun sekasyöjälapsi pitää enemmän mun soijarouhelasagnesta kuin jauhelihaversioista. Tää voi tosin johtua ihan vaan siitä, että olen hyvä kokki.
No niitä liha- ja kasvisversioitahan voi tehdä satoja erilaisia. Omia suosikkeja on esim. sellainen, jossa on paahdettua myskikurpitsaa ja pähkinöitä ja juustoja.
Vaikka lihaa syövä mies olenkin, kasvislasagne on aina jostain syystä paremman makuista.
Vierailija kirjoitti:
No niitä liha- ja kasvisversioitahan voi tehdä satoja erilaisia. Omia suosikkeja on esim. sellainen, jossa on paahdettua myskikurpitsaa ja pähkinöitä ja juustoja.
Wau! Kiitos tiedosta. t.ap
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään enemmän kasvisversiosta, kunhan siinä on kunnolla mausteita ja juustoa (eikä vegaanijuustoa).
Oddlygoodin raasteesta tulee yllättävän hyvää. Päälle extra rasva oliiviöljystä tai aurinkokuivatun tomaatin öljymarinadista, niin tulee täyteläisempi. Sen paikalle ei kaipaa lehmäjuustoa.
Minä tykkään molemmista,ja itse valmistan . Kasvislasagnen teen ihan tavallisista kasviksista,ehkä linssejä mukaan, tomaattipohjaiseen kastikkeeseen ja laitan siihen tavallista juustoa.
Riippuu kuinka kasvislasagnen tekee. Jos liha on korvattu vain juureksilla, niin ei kiitos. Mutta kunnon kasvislasagne vaikkapa kunnolla valmistetusta ja maustetusta soijarouheesta, vielä mahdollisesti vuohenjuustoa ja kirsikkatomaatteja mukana, ja kunnon juustokuorrutus (ei vuusto), niin kyllä kelpaa. Itse valmistan soijarouheen siten, että käytän sitä ensin kuivana pannulla öljyssä, sitten lisään siihen grillimaustetta, soijakastiketta ja balsamicoa, ja vasta sitten imeytän siihen vettä vähän kerrallaan.
Itse tykkään enemmän kasvisversiosta, kunhan siinä on kunnolla mausteita ja juustoa (eikä vegaanijuustoa).