Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko siirtänyt tupareita tai muita juhlia raskauden takia kun ei voi juoda alkoholia?

Vierailija
19.02.2007 |

Eikö selvinpäin voi olla yhtä hauskaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan häissäni nauttia shampanjaa ja viiniä. En siksi että tulisin humalaan, vaan siksi, että ne maistuvat hyviltä.

Ja alkoholittomat eivät ole yhtä hyviä. Sitä en tiedä miksi.

Ap, tässä sinulle ajateltavaa: Kaikki eivät juo humalahakuisesti. Joidenkin mielestä jotkut alkoholijuomat ovat hyvänmakuisia.

Vierailija
2/8 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia ei juoda sen maun takia vaan humaluttavan vailkutuksen takia!

Niin, ap:lle vielä, ei olla koskaan siirretty juhlia raskauden takia tai siis sen takia etten minä tai mieheni voi dokata. Hassu ajatus. Mutta kai jotkut ihmiset ei voi rentoutua tai hullutella ilman viinaa.

Surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
4/8 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin, ap:lle vielä, ei olla koskaan siirretty juhlia raskauden takia tai siis sen takia etten minä tai mieheni voi dokata. Hassu ajatus. Mutta kai jotkut ihmiset ei voi rentoutua tai hullutella ilman viinaa.

Surullista.

Vierailija
5/8 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin juhlia omat ja kavereiden 3-kymppiset kunnolla ja ottaa myös alkoholia ja siksi lykkäsin raskausyritystä varmuuden vuoksi juhlien jälkeiseen aikaan.

Vierailija
6/8 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytin 30 ja en pitäny juhlia. Tämä sama kaveri luuli että sen takia kun en voi juoda. En olisi pitäny kuitenkaan juhlia, olin raskaana tai en, kaveri kuitenkin väitti kivenkovaan että olisin pitäny jos en olis raskaana. Että joopa joo.

Vierailija
7/8 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jäänyt mistään paitsi. Samppanjaa maistoin hieman ja viiniäkin otin sen verran että makua sain. Maun takia minäkin siis halusin näitä " juoda" .

Vierailija
8/8 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistakaas kunnon punaviiniä pihvin tai juuston kanssa ja nauttikaa. Seuraavaksi kokeilkaa samaa alkoholittoman punkun kanssa ja tulkaa sitten vielä lätisemään siitä ettei alkoholia juoda maun vuoksi =D

Miten voin juoda punaviiniä humalluttavan vaikutuksen vuoksi jos juon sitä 12 cl eikä se nouse vähimmässäkään määrin nuppiin??

(juon kyllä joskus myös humalahakuisesti ja sitäkin suosittelen kokeilemaan - poistaa takakireyttä ;))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi