Onko suhteestasi rakkaus viilentynyt, mutta pysyt kuitenkin avioliitossasi/avoliitossasi pelkästä tottumuksesta.
Avioelämäni on arkistunut: intohimo puuttuu. Viimeksi nussimme kolme kuukautta sitten. Olen tottunut tällaiseen elämään enkä yritäkkään tehdä mitään muutosta.
M. 54v.
Kommentit (7)
Meillä todellista intohimoa edelleen, mutta kovia riitoja nyt muutaman vuoden. Rakastelemme silti melkein jokapäivä..olemme molemmat yhä hyvännäköisiä, jos noin saa sanoa edes.
Rakkaus on todellinen liima välillämme, yhä vielä 40 vuoden jälkeenkin.
Itse samaa ikäluokkaa, kohta 30v naimisissa. Olen vuosikaudet hoitanut velvoitteet tunnollisesti 2-3 viikossa, vaikkei kauheaa kiimaa ole ollutkaan.
Pari kuukautta sitten ilmoitin vaimolle, etten ole hänestä enää kiihottunut. Olen hoitanut kaikki esileikit yms. ihan velvollisuuden tunnosta. Jatkossa sopii kaksi asentoa, jotka minusta tuntuu hyvälle: suumuna & takaapäin.
Avioseksi loppui siihen paikkaan ja hyvä niin. Eipähän tarvitse turhaan teeskennellä kiihottunutta.
Avioliittoni on kestänyt 45 vuotta,mutta intohimo loppui jo 30 vuotta sitten.Elämme kuitenkin yhdessä yhä edelleen, kun avioero tuntuu liian suurelta ja raskaalta toimenpiteeltä.
M. 78v.
Taas tämä sama sekava kysymys. Jos vastaan ei, niin tarkoittaako se että rakkaus ei ole viilentynyt vai että en ole pysynyt suhteessa? En vastaa mitään.
Täällä 50+ nainen, jonka mies lopetti seksin pari vuotta sitten. En oikein ymmärrä tätä suhdetta. Olen suunnitellut eroa, mutta toteutus tuntuu vaikealta, kun edessä olisi tuntematon tulevaisuus. Pakkohan se kai on tehdä jossain vaiheessa. En tiedä saisinko seksiä sinkkunakaan keneltäkään hyvännäköiseltä ja luotettavalta, täysjärkiseltä mieheltä, mutta siihen olisi ainakin teoreettinen mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Täällä 50+ nainen, jonka mies lopetti seksin pari vuotta sitten. En oikein ymmärrä tätä suhdetta. Olen suunnitellut eroa, mutta toteutus tuntuu vaikealta, kun edessä olisi tuntematon tulevaisuus. Pakkohan se kai on tehdä jossain vaiheessa. En tiedä saisinko seksiä sinkkunakaan keneltäkään hyvännäköiseltä ja luotettavalta, täysjärkiseltä mieheltä, mutta siihen olisi ainakin teoreettinen mahdollisuus.
Tässä on tärkeä pointti, jonka moni seksin puutteen vuoksi eroa hautova unohtaa!!
Jos parisuhteessasi ei ole seksiä, eron jälkeen sinkkuna siihen on edes teoriassa mahdollisuus. Eli todennäköisyys seksiin nousee äärettömän monta prosenttia!
M48
Tai siis oli, kunnes kuopus muutti pois kotoa ja laitoin avioerohakemuksen käräjäoikeudelle. Nyt on uusi nainen, jonka kanssa emme asu yhdessä, mutta jota rakastan kovasti.