### TONTUT viikolla 8 ###
[red]
[quote]
Uuteen viikkoon, ystävät! Toivottavasti viikko tuo mukanaan paljon hyviä uutisia ja onnellisia päiviä.
[quote]
[red]
Kommentit (39)
Ehdinpäs taas käydä kurkkimassa kuulumisenne. Ja mitä kauheaa painostusta sainkaan kokea =D Sori kaverit, en voi nyt auttaa - en pääse testiä huomaamatta ostamaan :) Kaveri on ensi viikkoon ja kuljetaan kaupoissa yhtä matkaa. Ja ensi viikolla heti perään tulee uudet vieraat. Mutta semmoista olen suunnitellut, että kun kullalla on ensi viikon lopulla synttärit, niin jos onnistuu, niin ostan siksi päiväksi testin (häneltäkin salaa) ja testaan. Oisko kivempaa synttärilahjaa... Mutta tämä siis sillä ehdolla, että käyn ensi viikolla jossain vaiheessa yksinkin kaupassa ilman kavereita ja ettei täti ole saapunut. Koettakaahan siihen asti kestää ;) Mä edelleen tykkään tästä epätietoisuudesta - mukava pohtia, että josko on oireita vai ei. Ehken sitä pettymystä nyt vielä haluaisikaan. Ja jos raskaana olen, niin kyllä sitäkin sitten ehtii olemaan. Mutta Frankien kommentin siitä, että raskauden Tietäminen on siistiä, laitan korvan taakse - ehkä tosiaan kypsyn testausajatukseen ensi viikon loppuun mennessä :)
Suurempia oirehia ei ole. Hikoilua öisin edelleen. Parina päivänä nyt tullut vähän ruskeaa valkkaria, hmm :/
Kiva, että Frankien poika on jo paremmassa kunnossa eli jaksaa leikkiä. Toivotaan todella, että poitsu kuntoutuu ja ensi viikolla pääsee taas innokkaana hoitoon. Toivottavasti sinulle ei iske flunssa, vaan oireilut olis jotain muuta! Piinailuajat alkaa lähestyä.
Äitsy taitaa lennellä taivaan tuulissa. Toivottavasti työmatka sujuu hyvin. Onko siitä rokotteesta odotettavissa mitään oireita?
Mannarii alkaa kohta piinailla...Ei kannata varmaan liikaa noita lämmönheittelyitä tarkkailla. Toivotaan, että ovis on ollut ja tullut hyödynnettyä!
Nonulilla tiedossa hyvää hoitoa, hyvähyvä.
Kiva, että Callekin oli käynyt kurkkimassa. Poissaolosi huomataan kyllä (odotuskuulumiset tervetulleita!), mutta poissaolo huomataan hyvillä ja kaipaavin mielin. Ja iloitaan, kun käyt kertomassa kuulumisia. Voi, kaksostenhoitokeikka kuulostaa kyllä herttaselta - toivottavasti sitä onkin. Hyvää treeniä ainakin :)
Mites Sophielle kävi tädintulon kanssa - asenteesi ainakin vaikuttaa rennon hyvältä. Tuolla on hyvä lähteä uuteen kiertoon, jos punainen pahis paikalle on tullut.
Mites tosiaan muut tontut? Luhtis lienee vielä talvilomalla - oliko hyvä keikka? Mites Bärchen? Manteli? Muita??
Mukavaa viikonloppua!
t. Fudgis
kuulostaa hyvältä suunnitelmalta; mikä olisikaan miehellesi parempi synttärilahja kuin masuvauva! Voih, kuulostaa niin ihanalta! Toivottavasti pääset shoppaileen ihan itseksesi, keksit kyllä jotain..
[b]Sophie[/b], onko jo uutisia??
[b]Minäminä[/b] täällä olen järkyttävässä nuhassa, sitä ne oireet siis todellakin tiesivät. Kurkkua kutittaa ja yskittää. Toivottavasti flunssa ei tämän pahemmin iske, launtaina olisi nimittäin tiedossa tyttöjen ilta! Käydään syömässä ja istumassa iltaa. Kivaa! Ja jumppaamaankin olisi kova hinku, eilen kävin vain venyttelemässä. Tekikin hyvää kipeytyneille lihaksille!
Poikanenkin pääsi tänään päiväkotiin, eilen oli vihdoin kuumeeton päivä. Kova nuha ja yskä hänelläkin vielä on, mutta muuten on jo ok. Nyt peukut pystyyn, että tämä sairastelukierre loppuisi tähän!
Mukavaa viikonloppua tonttuset!
Frankie kp 26/28-[b]31[/b]
Sain sitten sen kamalaksi parjatun a-influenssan:/ kaksi päivää on tullut pelkästään maattua kamalan kuumeen ja yskän ja nuhan kourissa! onneksi ukkokullalla on hiihtoloma, olisin muuten ollut pissassa! Nyt jo vähän parempi olo, en kuitenkaan jaksa edelleenkään mitään tehdä:(
Oli vain pakko tulla kurkistamaan, oisko fudgid jo testannut;) samoin sophie! Höh, vieläkin vain pidetään jännityksessä;P
frankie:se oli sitten sitä flunssaa siellä, onneksi sun pikkuinen sentään jo parani!! Sua saadaan sitten seuraavaksi jännittää, ja mannariita!
Hei, mis Bärtsu tosiaan on???
Callella on jo masukin pyöristynyt, voih, kun minäkin niin tahtoisin saada pinen ja pyöreän vauvamasun!! Kohta se teidänkin vauva potkittelee ihan tuntuvasti...se on niin ihanaa aikaa!! *haaveilee*
meen taas, ja tuun taas!!
nonuli-ponuli
parane pian! Kyllä me vielä meidän masuvauvat saadaan :o)
Hiihtoloma sitten alkoi kellä alkoi. Meidän koululaiset oli ainakin innoissaan. Samoin minä: ei tarvi toimia koulutaksina viikkoon. Jes, saan nukkua aamulla pitempään! Mun työjututkin on nyt sellaisella tolalla että voin ihan kaikessa rauhassa olla kotosalla ja nukkua piitkään. Mies aloittaa loman tiistaina ja sitten ehkä suunnataan pikku lomareissulle. Lapset haluaisivat kylpylään tai vastaavaan. En ole kylläkään varannut mitään majoituksia tms joten saapa nähdä suunnataanko mihinkään..
Meillä oli eilen täys remonttitohina päällä. Käytiin sisustuskaupasta hakemassa uudet pyyhenaulakot+ vessapaperitelineen ja siitä se sitten lähti. Maalattiin veski keltaiseksi (oli valkoinen) ja laitettiin uusi muovimatto vanhan päälle. Nyt se on kuin uusi! Mies maalas vielä koemielessä pienen pätkän puolipaneelia. Meillä on sitä eteisessä puunvärisenä eikä kumpikaan tykätä siitä. Valkoisena tai jollain vaalealla värillä se menis kivemmin. Talohan on seitkytluvulta ja kaikki vähänkin aito retro täältä on poistettu 90-luvulla tehdyssä pintaremontissa. Silloin on laitettu just tää puolipaneli. Me haluttais että tää olis taas omanikäisen näköinen mutta silti kaikki olis uutta. Joten keltainen veski on retro-keltsi.. Mulla on iki-ihanat vihreät Ikean pyyhkeet jotka sopii nyt makeesti sinne ja ruskeat korit samoin. Hauskaa kun saa jotain uutta ja vielä niin et itse tekee. Mun kulta on kyl niin taitava!
Ikävää Nonuli et sait sen pahan flunssan! Toivottavasti menee nopeesti ohi!
Fudgis ehkä ehdit hakea testin jossain välissä!? Toi synttäripäivänä testaaminen kuulostaa kivalta (paitsi jos tulee nega mut ei tuu) saat annettua kivan lahjan sitte miehelles! Mun kulta kans täyttää vuosia maaliskuun alussa. (Eli meillä on kalamiehet molemmilla)
Huh Calle miten on aika menny nopeesti kun sulla on jo viikkoja komeat 13 kasassa! Kohtahan se on jo puolessa välissä! Ja me muut ollaan pisteessä Tanger tai Kairo vielä..
Frankiella on viimeiset piinapäivät menossa. Jännää jännää! Ehkä sun flunssaolo onkin jotain muuta tukkoisuutta..
Hei pikku Galluppia: Onko teillä kellään tontulla keväisin allergiaa (tai lääkitystä siis lähinnä tarkoitan)?? Mullahan on siitepölyt ja varsinkin koivu on paha. Katselin mun allergialääkkeitä just yks päivä. Mun pitäis alkaa tossa 20.3 huitteilla alkaa syömään niitä ja NIITÄ EI SAA SYÖDÄ RASKAANA! Joten voikohan niitä syödä kun YRITTÄÄ raskautua? Vai pitäiskö siirtää yritystä tonne kesäkuulle kun pöllyäminen loppuis? Kukahan tietäsi?
Tälläisillä mietteillä mannarii perjantai-iltana
kyllä mun tukkoisuus on tosiaan ihan sitä itteään eli flunssaa! Nenä on niin tukossa kuin olla voi ja olo sen mukainen. Pääsen kuitenkin varmaan paljon vähemmällä kuin nonuli viruksessaan, tämä siis ihan perusflunssaa, ei vielä edes kuumetta.
Teidän uusi vessa kuulostaa ihan auringonkukalta! Varmaan aika pirtsakka! Ihailen aina kun joku uskaltaa olla retro ja käyttää voimakkaita värejä sisustuksessa, mahtavaa! Itse olen taas sellainen maanläheinen, tykkään ihan valkoisesta, jota lämmittää maanvärit harmaa, beige, oliivi, suklaanruskea.. Kuulostaa aika tylsältä retron rinnalla!
En ole yhtään ehtinyt piinailemaan, kai tämä sairastelu on vienyt siitä kaikki ajatukset pois. Joka kerta yllätyn kun lasken kiertopäivät, näinkö pitkällä taas mennään. Musta tuntuu, että justhan se täti täällä oli.. Ja mitä sekin täällä koko ajan ramppaa??
G: niin kai se on, ettei allergialääkitystä suositella odotuksen aikana, asiasta on ainakin neuvoteltava lääkärin kanssa. Eihän siitäkään mitään tule, että odottava äiti kulkee henkihievärissä.. En todellakaan ole asiantuntija (itseltäni siitepölyallergia hävisi lukioaikoina), mutta ei kai raskauden yritys ole millään lailla este lääkitykseen. Se sitten vain lopetetaan kun positiivinen tulos on tullut. Näin ainakin maalaisjärjellä ajatellen. Ehkäpä kannattaa kysellä vielä suoraan lääkäriltä!
Ja terveiset Ameriikasta! Aamulla tulin ja nukuin iltapäivällä pari tuntia. Sen jälkeen olikin tosi pystyyn kuolleen olo. Tollasen työyön jälkeen aina on joku muka-ei-väsytä-fiilis ja siirsin nukkumaan menemistä taas kerran liikaa. Onneks kohta kello on sen verran, että voi käydä yöunille. Pojalla on kauhee yskä ja on nytkin ollut jo kaks kertaa hereillä nukkumaanmenon jälkeen. Toivottavasti ei tule yöstä niin rikkonainen. Visa-kortti vingahteli vähän turhankin tiuhaan reissussa, mutta kyllä siellä esim. farkut on niin paljon halvempia, että pakko on ostaa, kun sinne joskus harvoin pääsee.
Sophiellahan on tosi jännät paikat käsillä ja Frankielläkin alkaa olla. Fudgis, toivottavasti saat sen testin ostettua ennen miehes synttäreitä! Mannariin vessaremontti kuulostaa hauskalta. Itekin haluaisin jotain uutta, mutta nyt ei taida olla aika, jos tosiaan kohta asuntoa vaihdettais. Toivottavasti Nonulin tauti menee siedettävissä merkeissä ohi. Ja Calle, ihanaa kuulla uutisia. 13 viikkoa on jo tosi paljon ja nythän voi jo vähän rentoutuakin. Ite ainakin odotin sitä 12 viikon täyttymistä kuin kuuta nousevaa. Ja kohtahan ne liikkeetkin alkaa tuntua. Mulla tuntui ensisynnyttäjäksi tosi aikasin, kun istukka oli takana ja kohtu on eteen reippaasti kallellaan.
Mannariin gallupiin vastausta:Mulla ei ole allergioita, mutta kyllä kait niitä lääkkeitä saa yrittäessä syödä. Raskauduttuahan pitäis pitäytyä niissä paikallisesti vaikuttavissa.
Fudgisko se oli kun kyseli siitä rokotuksesta, että voiko siitä jotain oireita tulla. Periaatteessa kuulemma vois jotain näppyjä tai sellasta, mutta ei mulla ole mitään tullut eikä pojallakaan. Nyt aion vielä hetken lojua sohvalla ja sitten unille. Nyt on ihana vapaa, vasta tiistaina töihin. Viikonloppuja kaikille!
Äitsy
Olette te kyllä aivan ihania! Huomasitte, etten ole päässyt kertomaan olemattomia kuulumisiani miesmuistiin. En tosiaankaan pääse omalla koneella nettiin enää ollenkaan, joten aika säälittävää on tämä kirjoittelu sen takia. Lisäksi olimme hiihtolomareissulla viikon (ei mikään satua ihmeellisempi lomakohde, kavereilla vain). Lieneekö melkein kaks viikkoa siitä, kun viimeksi olen päässyt kuulumisianne lukemaan, edelliset suuret uutiset taisivat olla Luhtavillan plussa, Äitsyn vesirokkorokotus ja Callen ultra!
Uutisenne luin ehkä vähän turhan vauhdikkaasti, päällimmäisenä jäivät mieleen kyselyt ex-(avio)miehistä ja heinänuhasta?! Mulla ei ole kumpaakaan :) Äitsyn ammatissa on aika monia hyviä puolia, tuo shoppaaminen ympäri maailmaa on melkoisen kadehdittavaa! Ja Fudgis mokomako se on vieläkin testaamatta! Mannariin tilanne exänsä kanssa kuulostaa mun mielestä aika ihanteelliseltä, kun vertaa niihin kauhutarinoihin, joita yleensä kuulee. Onpa kiva taas, kun pääsee taas jännäämään teidän puolesta ja kanssa näitä vauva-asioita.
Mä en nyt ole oikein tullut laskeneeksi kiertopäiviä, on kai kp 15-17. Ovistestit on kyllä käytössä, vielä ei ole plussaa tullut. Ehkä käykin niin, että ovista ei tässä kierrossa olekaan. Mies on ollut muuten ihan järkyttynyt siitä, kuinka vaikeeta tää vauvan tekeminen on (johan tässä kaks kk on yritetty) :) Siis että kuinka jotkut saa niitä vahinkoja, vaikka on vain päivä-pari kuussa mahdollista tulla raskaaksi tai joka kuukausi ei edes sitäkään mahdollisuutta. Raukan lisääntymistietous on ollut hieman vaillinaista...
Palaan huomenna asiaan, mukavaa iltaa kaikille!
Karhunen
Eli karmea olo on edelleenkin! Yöllä olin taas hereillä arviolta n.puolentunnin välein! Nokka tukossa ja karsee limayskä! Joka paikkaa särki ja kuume nousi, hainpa sitten siinä 4 aikaan aamuyöstä tabun, ja lopun yötä lilluin sitten hikilammiskossani:( kamala tauti!!
Nyt pitäis lähteä ostamaan lahjoja isomummuille, toinen täyttää 65 ja toinen 75!! Tämän olon kanssa onkin ihan surkuhupaisaa lähteä!
Kiva kun bärtsukin on taas linjasilla: Se ovishan voi olla vasta myöhempään, esim. mulla se on vasta kp20 kohalla, ja mun kierto on n.35 päivää, että kyllä sä sen oviksen vielä kerkeet löytämään tässä kierrossa!! Eikä kannata niitä tikkuja pitää minään taikasauvoina, ovis voi todellakin tapahtua vaikka tikut ei näyttäis mitään, ja toisinpäin!!
äitsy on taas matkannu maapalloa ympäri, ja päässy amerikkaan!!
mannarii:mulla on kaikki mahdolliset allergiat, alotan pajulla ja lepällä, sitten koivu ja heinät ja pujo:(( +kaikki oheismateriaali, kuten voikukat ja sensellaset, kuten hevoset ja kissat ja ihan yleisesti pöly!! Mulla menee allergialääkkeet pitkin vuotta, eli taukoja ei voi pitää, tai henki lähtee!! Mulla kävi niin esikoisen kanssa, vaikka saikin alkunsa vasta kesäkuussa, että tulin ihan toimeen ilman mitään lääkitystä, samoin imetysajan, jota etukääteen pelkäsin, kun oli kevätaikaa, niin pelkällä nenäsuihkeella!! En tiedä syytä, kai siinä erittyi minuunkin jotain vastustuskykyä...hmmm mut meni tosi hienosti!!
Eli, mitään haittaa noista lääkkeistä ei ole raskautta yritettäessä, mut sit kun raskautuu, ni pelkillä neniksillä ja silmätipoilla pitäs pärjäillä!!!
nyt nousi isäntä, joten lähden kaupoille!!
nonuli-ponuli-räkäpää
Heippatirallaa Nonulille, toivottavasti saat taudin pian nujerrettua eikä se sinua! Oon itsekin koko joulun jälkeisen ajan odotellut tauteja töistä, kun siellä on porukalla ollut vaikka mitä, mutta jotenkin kummallisesti olen tähän asti onnistunut välttymään. Ehtiihän tässä vielä saada vaikka mitä tietenkin ennen kuin kesä on... Raahauduin äsken ihan kalenterille katsomaan, että mikä kp mulla on meneillään ja kahdeksastoistahan se jo. Täytyy varmaankin ottaa vaarin viisaasta neuvostasi ja " pakottaa" mies tänään sänkyyn, jospa ne testit vaikka näyttäiskin ihan omiaan, eihän näitä mahdollisuuksia kannata tuhlata. Kolmisen päivää oon siihen testiin sellaisen liian haalean viivan saanut että kaipa sitä elimistössä jotakin (sentään) tapahtuu. Jääköön nähtäväksi. Vieläkös sinä olet yhtä vallattomalla seksituulella ollut viime aikoina, multa tosiaan on tainnut jäädä viikko väliin kuulumisissa??? Sairaana on mulla aina yleensäkin elämänhalu kateissa ja katson miestä kuin pöpiä, jos se silloin jaksaa jotakin ehdotella. Ja tuosta tulikin mieleen se allergia-asia; mun mielestä on ihailtavaa, kuinka hyvin ihmiset pärjäävät ja jaksavat lähipiirissäkin allergioidensa kanssa. Mä en usko, että mä pärjäisin yhtä hienosti ollenkaan.
Nyt toivottelen hauskaa lauantai-iltaa ja plussia kaikille!!
Bärchen
Meikäläisellä piinailu taisi loppua ennen kuin ehti edes oikeen alkaakaan. Aikaisemmin päivällä tunsin viiltoa mahassa, mutta en sitä silloin sen tarkemmin edes noteerannut.. Äsken vessassa käydessä huomasin paperissa jotain tuhrua. Mitäsiishäh??
Oon niin mykistynyt etten osaa vielä edes surra. Seuraava yrityskierto tarkoittaisi sitten sitä, että samalla kierrolla esikoinen sai aikoinaan alkunsa. En olisi uskonut että tämä raskautuminen näin vaikeaa olisi.
Frankie kp 27/28-31 tai kp 1
Sunnuntai jo eli nyt on viikko keikahtanut loppuun asti! Mä olen keräillyt kavereiltani meseosoitteita ja iltakaudet on mennyt meseillessä. Ihan hauskaa puuhaa! Alkuun mulla ei ollutkaan kun noi omat lapset siellä joten hiljaista oli Nyt olen mesettänyt siskon ja parin kaverin kanssa tiiviisti. Olis hauskaa vaihtaa meset teidänkin kanssa jossain vaiheessa..Mut ehkä hankalaa kun samalla sen tulee antaneeksi ulkopuolisille. Hmm..
Frankiekin sai sitte flunssan ja tädinkin! Miten hitossa se sillee pärähti?Pahoittelut täältä!!! No tänne sit vissiinki seuraavaksi. (Hitsin hitsi jos se tulee mulle jo tulevalla viikolla kun piti sinne kylpylään lähteä..) Aika jännä muuten toi että olet nyt samassa yrityskierrossa kun esikoisesta! Ja nyt jos viel pärähtäis plussa! Aika useinhan perheen lapsista osa on syntynyt samaan aikaan vuodesta. (Mun omat on kolmen viikon välein eli samoihin aikoihin olen raskautunut molemmista eli toukokuun lopussa-kesäkuun alussa.)
Nonulilla on kyl karseen kuuloinen olo. Sulla kun on myös allergiaa niin oletko kipeänä niin tukossa koskaan, että tuntuu ettei henki kulje? Mulla on ollu pari vuotta nuhissa öisin varsinkin joskus ihan fiilis että tukehdun. Olen mennyt ulos hengittämään tai yrittämään. Olen aatellut et se liittyy tohon koiraan. Se kun on ollut nyt mun elämässä tiiviimmin reilun vuoden (yli4 kaikkiaan) ja oireet on pahentuneet samaan tahtiin. Mulla oli raskauksissa sama kun sulla et kun aloin odottamaan en enää tarvinnnut lääkkeitä ja sitte seuraavana keväänä kun imetin niin ei ollu mitään allergiaa. Onneks luonto hoitaa!
Bärchen nallukka oli tullut pitkästä aikaa linjoille. Hauskaa kuulla sinusta!! Mikä sun kotikonetta vaivaa kun ei yhteys toimi? Haa sullakin mies joka ihmettelee missä vika kun ei HETI onnistu pamahtamaan. Niitä on siis enemmänkin. Mun mies on varma et tuhka pöllyää..
Äitsy: Tääl kateus nosti karvaista päätään; varmaan ihanaa päästä shoppailemaan eri puolille maailmaa!! Mitä muuta ostit jenkeistä kun farkkuja? Ostitko pikkuiselle vaatteita myös? Onko teillä joku (kilo, raha)raja millä voitte tuoda maailmalta omia ostoksia? Minusta ei kylläkään olisi sun työhön (liian lyhyt ja inhoan lentämistä) joten turhaan täällä kadehdin. Mut shoppailla voisin.. Toi aikaero varmaan rasittaa ihan hirveesti elimistöä. Onks sulla siihen mitään poppakonsteja vai menekö nukkumalla ohi?
Omaa napaa: Mulla on vähän kuumeinen olo ja päätä särkee. En tosiaan haluais nyt sairastua kun lomaviikko ja kaikkee!! Jos tää menis ohi kun oikein toivon!
Kp tänään 23 ja jos sama kierto kun viimeks niin täti tulee ennen ens viikonloppua. Mä alan kyl testaamaan hulluna heti kun menee yli 28 päivää. tallinnan testit polttelee tuol veskissä..
No nyt taidan hakee toisen kupin kahvia ja jäädä odottelemaan tonttujen viestejä!!
mannarii
mä taidan olla melkein ainoa jolla ei ole elämää, kun kokoajan täällä roikun!!
Turpa on aivan tukossa ja päässä kiristää vanne, ei onneksi ole enää kuumetta!!
Bärtsu:ei muakaan seksi kipeenä vois vähempää kiinnostaa, mut ei kyllä mun miestäkään, eikä sitä sillon kuulukaan harrastella!! Muuten ollaan kyllä oltu edelleenkin tosi ahkeria sekstailijoita. Se on vaan joteskin taas niin kauheen kivaa:)
Älä murukulta tuijota niitä tikkuja, toisilla ne näyttää aina viivaa, ja toisilla ei koskaan mitään!! Heitä ne tikut menemään ja luota vain itseesi!! Ei ne tikut tee ainakaan yhtään sen hedelmällisemmäksi!!
frankie:vaikeeta on, ei voi muuta sanoa, mutta olen jälleen kerran sitä mieltä, että vaikeeta se on siksi, kun siitä tekee itselleen sellaisen pakonomaisen stressin!! Eikä tuo sun tuhru välttämättä menkkoja tarkoita, minäkin tuhrutin esikoisesta ensimmäiset 3kk!! Nyt menet sun kultasi kainaloon silitettäväksi ja helliteltäväksi!! Minä tiedän kyllä, kultaseni, että nyt tuntuu olo paskalta, mutta ei se tuhru vielä kerro mitään!! *halin sua nyt kovasti*
menen nyt pikkuiseni kanssa huilaamaan!
tuun taas katsomaan myöhemmin, oisko muutkin tontut nousseet horroksestaan!!
nonuli the räkäturpa
mannariin kanssa!!
Oliskin tosi kivaa mesettää, mut just tota mietin kans ite, et sit sen osotteen saa kaikki:(
on mulla ollut tukehtumiskohtauksia, aina keväisin, kun koivu oikeen jumalattomasti kukkii, sillon mulla on apuna astmakiekot, ja ne auttaa hyvin!! Tällai talvel on sen suhteen helppoa!! Tosiaankin taitaa koira olla sulle nyt tekemässä hallaa...hmm, mites sen kanssa sitten?? vaikee juttu!!
Hei häntä pystyyn sit sielläkin suunnassa, ei saa etukäteen pelätä tätiä!! Pois, pois sellaiset ajatukset!!
Nonuli me tosiaan ollaan jotenkin samassa rytmissä tänne kirjoittamisen kanssa!! Mitenköhän muut on onnistuneet vaihtamaan meseosoittet. Vai onko meidän perustettava ensin joku yhteisö. kukahan tietäis?
Mulla on kyllä suoraan sanoen todella paska fiilis. Tuhru tosiaan on muuttunut todella vuolaaksi, joten se tästä projektista. Eikä yhtään huvita käpertyä miehenkään kainaloon, äryttää sekin tällä hetkellä. Eikä tämä flunssakaan paranna yhtään oloa. Esikoisen kanssa on ruokapöydässä yhtä taistelua, joka ateria päättyyy itkuun. Tekis mieli lähtee polkeen spinningiin liiat höyryt pois, mutta ei oikein sinnekään voi puolikuntoisena lähteä. Paskaa!!! Mua itkettää, kun on niin veemäinen olo kaikin puolin, tuntuu että on taas voimat lopussa ihan joka suhteessa. Vois vetää peiton pään päälle ja pysyä loppu päivä siellä.
Anteeksi omanapaisuus. Onneksi synkkyys ei ole tarttuvaa.
Paska homma totisesti. Mitenkäs sitä nyt oikein osaisin lohduttaa...tiedän nimittäin, ettei tossa olotilassa kiinnosta mikään, eikä varsinkaan mitkään tyhmät osannottoni tädistä-löpinät!! Annapa se pikkupoikasi miehellesi hoidettavaksi ja lähde YKSIN jonnekin, ihan mihin vain, vaikka vain ulos karjumaan pahaa mieltä(mulla se ainakin helpottaa) tai syömään jotain hyvää, tai laita sauna päälle ja makaa siellä kaks tuntia, niin että kaikki vesikin on kuivunut susta ulos!! Ihan mitä vain, mutta tee se ihan yksiksesi!! Itke ja karju, sulla on siihen oikeus!
Samassa jamassa ollaan kaikki tällä palstalla, eikä sitä omanapaisuutta tarvi pyydellä anteeksi, eikä aina tarvii vain kommentoida toisten juttuja ja ongelmia!
*HALAAN*
nonuli vain
..itketty ja reippailtu ulkona (minkä nyt tässä yskässä pystyy). Ihan pikkuriikkisen on mieli kohentunut, miehenkin kanssa tuli jo pari sanaa vaihdettua viikonlopun mykkäkoulun päätteeksi. Täytyy nyt tyytyä kotiruokaan, vaikka se herkutteluneuvokin oli kyllä loistava (kävin sentään ostamassa kaupasta juustokakkua jälkiruuaksi). Saunakin on jo lämpiämässä, jos menis ensin höyryymään itsekseen ja sitten pojat perässä.
Jospa ensi viikolla olis voimia enemmän -lähden jumppaan vaikka joka päivä, jos muuten ei olo helpotu ja mieli kirkastu!
Nyt olo on lähinnä vain tyhjä. Mutta eihän täältä pohjalta ole kuin yksi suunta -ylöspäin.
Frankie kp1
P.S. Mitenköhän tuo kp menisi nyt oikeaoppisesti, kun eilen illalla myöhään alkoi se tuhruttelu ja aamulla herätessä täti oli vasta valtoimenaan paikalla. -toisaalta mitä väljä.
mahtaako sitä enää uskaltaa edes kurkistaa tänne pinoon nenällään kun olen ollut niin pitkään pois linjoilta.... Olen kuitenkin rohkea ja hipsin sisään ja lasken sen varaan ettei kukaan huomaa mun pois olleenkaan...
Olen käynyt lueskelemassa juttuja, mutta todella usein työkone ilmoittaa sisäänkirjautuessa josatin laittomasta toiminnosta ja sammuttaa sivuston automaattisesti. En tiedä ole kehdannut asiaa kysyä atktuelta kun ei ilmene muilla sivustoilla...
Mutta nyt tuntuu toimivan!
Vähän olen kyllä tippunut noista teidän kiertokärryistä mutta ainakin Fudgis parka on joutunut testipainostuksen alle :) Ei siitä kuule selviä kuin testaamalla, muuten nousee tonttujen jännityskertoimet kattoon ja alkaa kehittymään melkoinen jännärikerho tähän oheen!
Pitelen sulle peukkuja ihan varpaita myöden että sun kierto olisi tällä kertaa noin yhdeksän kuukauden mittainen ;O
Frankiella tuntuu olevan outoa vointia kierroissa, oletko itse keksinyt mitään (muuta) selitystä sille? Toisaalta tuo flunssakin tuntuu loogiselta mutta peräkkäisissä kierroissa? Voisko johtua verenpaineesta, raudanpuutteesta? Toivottavasti ei tule kuukausittaiseksi vaivaksi. Tsemppiä pojan toipumiseen!
Mannariin urheilijaksi tekemisestä tuli mieleen siskoni pojat, perheen isä on lätkähullu ja se osteli molemmille pojilleen sellaisia minilätkämailoja melkoisen varhaisessa vaiheessa. Systeri tykkäsi hyvää kun pikkujäbät huitoivat kaiken tavaran alas niillä mailoilla...
No nyt molemmat pojat pelaavat Ässien junnuissa joten tavoite saavutettu :#
Äitsylle lämmin hymy, mukava lukea että teidän poika alkaa viihtymään hoidossa! Toivon sinulle oikein nopeaa ja salamavauhtista kevättä, pian on jo toukokuu kun aurinkokin paistaa iltaisin niin pitkään ja aamu ovat myös valkenemaan päin!
Sophielle morjestus ja jos täti on tullakseen niin sitten todella nopea varikkokäynti ja uutta yritystä putkeen!
Nonulille vilkutus, sinä se jatkat aina nostella meidän välillä laiskaa porukkaa tuolta passiivisuudesta!
Sen verran omia kuulumisia että viikot 13+ ja alavatsa vähän pyöristynyt. Kovasti odotan jo että pyöristyisi enemmän ja ekoja liikkeitä tietysti. Pahoinvointi on mukavasti lieventynyt, melkein leijun kun karmein kärki on tippunut pois ja jäljellä vaan etovaa oloa. Selvästi pahoinvointi on nyt sidoksissa rasitukseen, eilen kun siivosin tunnin verran reippaasti niin sitten tuli sellainen pahoinvointikohtaus.
Ystäväni sai pari viikkoa sitten kaksoset ja ollaan lauantaina menossa pienokaisia katsomaan. Ystävällä on yhdet perhejuhlat jossa haluaisi piipahtaa. Lupasimme " valvoa" vauvojen unta pari tuntia ja tarpeen tullen vaihdella vaivat ja välisyöttää. Parasta on tietysti se, että saan pitkästä aikaa pieniä nyyttejä syliin ja mies suhtautuu tuohon visiittiin myös innokkaasti :D
Mutta tässä kuulumisia pikana (kirjoitin tätä melkein puoli tuntia tehden välissä töitä...).
Voikaahan kaikki hyvin ja nauttikaa tästä mahtavasta keväästä!