Hei kaikki Idolsia kommentoivat! Muistatteko, että arvostelette 16v pikkutyttöjä?
Vähän vois miettii mitä kirjoittelee! Hienosti lauloivat kaikki, vai osaako joku arvon AV-mammoista paremmin?
Kommentit (7)
omat lapsemme ovat pian samassa iässä, ja toivon hienotunteisuutta nuoria esiintyjiä kohtaan!
Pakko oli vaihtaa kanavaa, tuli itsellekin kurkku kipeäksi siitä kimittämisestä. KUKAAN niistä ei laulanut edes siedettävästi. Mä luulen että ne jännitti kaikki ihan hirveästi ja toisen jännitys ruokki toista.
niin pitää kyllä kestää myös se negatiivinen palautekin!
Kyllä 16v jo luulis jotain tajuavan! Ja jos ei tajua niin luulis oman äiteen tai iskän kertoneen ettei se oo pelkkää ruusuilla tanssimista koko ajan!
kilpailijankin pitää tajuta, ettei kaikki kommentit ole positiivisia.
Sen takia minusta Idolsiin ei saisi päästää alaikäisiä (vanhempien vastuulla olevia).
Haloo, en osaa, mutta en ole myöskään mennyt esiintymään telkkarissa. Ihan sama kuin missikisoissa - missejäkään ei saisi arvostella, jos ei itse ole paremman näköinen. Ihme logiikka :)
ei pitäisi vielä päästää syötäviksi raadolliseen maailmaan.
Heillä on oma identitetti ja persoonallisuus vielä kehittymättä joten tuollainen julkisuus voi tuhota pienen ihmisen itsetuntoa todella rajusti.
Kyllä niitä arvostella saa.