Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nilkkapituinen aamutakki haussa

Vierailija
03.11.2024 |

Etsinnässä on nilkkapituinen aamutakki / saunatakki / kylpytakki. Sellainen paksu ja pehmeä, jolla tarkenee hakea postia pakkasaamuina. Mutta mistään ei tunnu löytyvän. 

Oon jo juossut kauppoja ja googlannut nettiä, mutta sekä naisten että miesten mallit on liian lyhyitä, vain pohjemittaisia. Ja isot miesten mallit joissa pituus riittää on liian isoja hartioista.

Oletko nähnyt jossain tällaisia aamutakkeja? Tai onko sulla hyvä kaava, mistä lehdestä ja mikä numero? Jos ei kaupasta löydy niin ehkä on pakko ommella itse.

Kiitos avusta!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas tässä. Hästens kylpytakki nyt edullisesti, vain 640e.

https://www.hastens.com/fi/sankyjen-lisavarusteet/vaatteet-ja-asusteet/…

Hinta on sivuseikka mutta ostamatta jää kun takin pituutta ei ole mainittu tuotetiedoissa minkä pitäisi olla itsestäänselvyys tuon hintaisen tuotteen kohdalla,

Kuusisataa euroa aamutakista kyllä naurattaa, vaikka muuten en juuri hintalappuja katsele. Tää on vähän sama kuin se kesällä ollut (Louis Vuitton tai joku muu tunnettu brändi), joka möi jotain muovikassin näköistä laukkua monella tonnilla. Muistaako kukaan mikä se brändi oli?

Vierailija
22/22 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti mulle vilukissalle Jyskiltä tosi pitkän aamutakin ja siinä on huppukin, ei vyötä vaan velcro-kiinnitys. Isot taskut. Kronborg on merkki. Hinta oli varmaan suunnilleen 50 - 60 euroa.

Olen jo pitänyt sitä vähän kun olen niin viluinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla