Kaloreita laskemalla laihdutus on hyödytöntä, jos miettii lopputulosta
Lopputuloshan näkyy vasta muutaman vuoden kuluttua.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Pitää syödä tavoitepainon kaloreiden mukaan, niin jonain päivänä olet tavoitepainossa. Helppo tietenkin sanoa.
Tai unohtaa kokonaan ne kalorit ja kiinnittämällä huomio ruuan sisältöön.
Olen itse nostanut ruoan määrää mutta laatu on parantunut. Säännöllinen ruokarytmi. Lisäksi kuntosali ja aerobista. Toimii
Vierailija kirjoitti:
Pitää syödä tavoitepainon kaloreiden mukaan, niin jonain päivänä olet tavoitepainossa. Helppo tietenkin sanoa.
Hitto, miten tyhmä!
Heh, täälläkin "isoluiset" valittavat, kuinka he eivät laihdu vaikka söisivät kuinka vähän ja liikkuisivat kuinka paljon tahansa. Lienee sama aivovamma, joka saa niin monet naiset äänestämään virhevasennustoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse nostanut ruoan määrää mutta laatu on parantunut. Säännöllinen ruokarytmi. Lisäksi kuntosali ja aerobista. Toimii
Kerro tuosta säännöllisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän tarkoittaa usein syömistä, vaikka oikeestaan säännöllinen ei ole tarkoita samaa kuin usein.
Näitten säännöllistä syömistä hehkuttavien ajatukseen ei kuulu, että harvoin syöminen voi olla säännöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säännöllinen on sitä, että syö kaikki ateriat jättämättä mitään väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säännöllinen on sitä, että syö kaikki ateriat jättämättä mitään väliin.
Mitkä ateriat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin ennen 2 kertaa päivässä isoja annoksia huonolaatuista ruokaa. Nyt 4-5 kertaa päivässä
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä niin pieni kalorivaje laihtumiseen, elimistö sopeutuu nopeasti uuteen kalorimäärään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin ennen 2 kertaa päivässä isoja annoksia huonolaatuista ruokaa. Nyt 4-5 kertaa päivässä
Eihän tuo kerro säännöllisyydestä, vaan ruokailukerroista.
Säännöllisyys on niin hukassa monelta.
Mä syön kaks kertaa päivässä ihan säännöllisesti, ruoka-ajat klo 12 ja 18.
Mulla ainoa mikä toimii on vhh ja kalorit alle 1000 pari kertaa viikossa, muuten 1200. Tällä laihtunut 5kk 4kg