Minulla ei tule olemaan hautaa koska ei siellä kukaan kävisi minua ainakaan hyvällä muistamassa
Kommentit (35)
Jos kilahtelet lapsillesi tuolla samalla turpa kiinni -tyylillä niin en yhtään ihmettele, että ottavat etäisyyttä.
Tuhkaksi vaan. Näin menetellään paljo täällä ruotsissa. Hautajaisiakaan ei tartte pitää
Ihan hyvät suhteet lapsiin ja sukulaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos kilahtelet lapsillesi tuolla samalla turpa kiinni -tyylillä niin en yhtään ihmettele, että ottavat etäisyyttä.
Sinäkään et tiedä asiastani yhtään mitään, joten sama turpa kiinni myös sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkään et tiedä asiastani yhtään mitään, joten sama turpa kiinni myös sinulle!
Toivottavasti huominen tuntuu aurinkoisemmalta eikä harmita noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi välit lapsiisi korjaantuvat vauvapalstalla vikisemällä. Älä missään nimessä edes yritä mitään muuta.
Vttu että täällä on ilkeitä-ämmiä!
Äläpä ämmittele. Ei kenenkään sukupuolta tiedä, mutta pillastumisestasi päätellen vaikutat mieheltä.
Kommentoija on ihan oikeassa: itsesäälisi ei auta.
Mä suosittelen, että hillitset itsesi kuin aikuinen ja annat lastesi huutaa kiukkunsa ulos. Sitten pyydät anteeksi. Kuuntelet ja pyydät anteeksi. Heillä on oikeus tunteisiinsa, et sinä ole ainut joka kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vanhemmat tyrii lastensa suhteen.
En ap:nä rypisi omassa navassani vaan myöntäisin ettei kaikki mennyt nappiin. Ihminen on yleensä täysi amatööri kasvattajana, eikä lasten mukana tule käyttöohjeita.
Kun sen myöntää lapsilleen, se on hyvä alku. Nöyrä anteeksipyyntö, ei selittelyjä.
Myöhemmin voi sitten kertoa, miten hölmösti toimi ja miksi ihmeessä.
Sinä et tiedä asiasta mitään joten pidä TURPASI KIINNI!
No enpä tietenkään, olenpahan eronnut ja kahden aikuisen vanhempi.
Tietenkin sun murheet on ihan äärettömän paljon isommat :D
Minä korjasin suhteeni lapsiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi välit lapsiisi korjaantuvat vauvapalstalla vikisemällä. Älä missään nimessä edes yritä mitään muuta.
Äläpä ämmittele. Ei kenenkään sukupuolta tiedä, mutta pillastumisestasi päätellen vaikutat mieheltä.
Mä suosittelen, että hillitset itsesi kuin aikuinen ja annat lastesi huutaa kiukkunsa ulos. Sitten pyydät anteeksi. Kuuntelet ja pyydät anteeksi. Heillä on oikeus tunteisiinsa, et sinä ole ainut joka kärsii.
Ei hlvetti että te olette idiooootteja!!! Oletko MIELISAIRAS??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pösilö. Ymmärrän sun lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hlvetti että te olette idiooootteja!!! Oletko MIELISAIRAS??
Vahva epäily on, että sinä olet.
Jos ihan rehellisiä ollaan en edes tiedä missä tarkalleen isovanhempieni nimi on hautausmaalla (tuhkattiin eli paljon nimiä samassa kivessä). Mietin heitä kuitenkin säännöllisesti. Ei nuoremmilla ole enää tapana käydä hautausmailla ja itselleni vaikea uskoa että tulisi tavaksi vanhempanakaan samaan tapaan kuin isovanhemmillani oli. Varsinkin pienellä paikkakunnalla asuessa se oli heille sosiaalinen tapahtuma ja tiettyinä päivinä käytiin katsomassa kaikki tuttujen kaudat läpi.
Joko uniikki raivohiutale lähti makaamaan junaradalle?
Vierailija kirjoitti:
Joko uniikki raivohiutale lähti makaamaan junaradalle?
Ei, vaikka sadisti orgasmin tuosta tiedosta saisitkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vanhemmat tyrii lastensa suhteen.
En ap:nä rypisi omassa navassani vaan myöntäisin ettei kaikki mennyt nappiin. Ihminen on yleensä täysi amatööri kasvattajana, eikä lasten mukana tule käyttöohjeita.
Kun sen myöntää lapsilleen, se on hyvä alku. Nöyrä anteeksipyyntö, ei selittelyjä.
Myöhemmin voi sitten kertoa, miten hölmösti toimi ja miksi ihmeessä.
Sinä et tiedä asiasta mitään joten pidä TURPASI KIINNI!
No enpä tietenkään, olenpahan eronnut ja kahden aikuisen vanhempi.
Tietenkin sun murheet on ihan äärettömän paljon isommat :D
Minä korjasin suhteeni lapsiini.
Ethän sinä minun tilanteestani voi mitään tietää ja tuolla sun kokemuksella ei ole mitään tekemistä minun tilanteeni kanssa, etkö prkl ymmärrä? Kyllä olette vähä-älyisiä-ämmiä täällä näemmä kaikki!
Ihminen on "elossa" niin kauan kun joku hänet muistaa.
Nimetön on ihan hyvä valinta.
Kuten itsekin tiedät, ei sinua hyvällä muistella.
Haudallesi kustaan, tekojesi ja tekemättömyyksiesi takia.