Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisitteko vakavassa mielessä tapaillanaista/miestä, joka pelkää kaikkea: sairauksia, tartuntoja bakteereja jne.

Vierailija
02.11.2024 |

Minun miesystäväni pelkää sairaanloisesti saavansa tauteja. Erikoisesti hän pelkää seksitauteja. Nussiminenkin on hankalaa, kun hän pelkää saavansatartunnan, vaikka minulla ei ole mitään tautia.Tämän tästä hän tuntee itsekin sairauden oireita, vaikka on ihan terve. Onko jollain kokemuksia kumppanista, joka on "luulotautinen".

Alkaisitteko vakavassa mielessä tapailla naista/miestä, joka pelkää kaikkea: sairauksia, tartuntoja, bakteereja jne.

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tällainen mies. Diagnooseja iso nippu, ADHD, Asperger, ahdistuneisuushäiriö, ocd, masennus. Oli hyvässä hoitotasapainossa/ kaikkia ei ollut vielä tiedossa kun tavattiin. Vuosien myötä ei pitänyt huolta itsestään ja elämästä tuli täysin mahdotonta. Töistä sai potkut ja päätyi määräaikaiselle eläkkeelle. En pystynyt ja jaksanut kannatella toista. Jos joka päivä joutuu lukemattomia kertoja vakuuttelemaan toiselle, että kaikki on ok, ei vaan enää jaksa. Eroon päättyi ja yhteinen lapsi vuoroviikoin asumaan molemmilla. Saanut sittemmin apua ja nyt on suht ok kunnossa. Kuitenkin hyvä isä ja vilpittömästi rakastaa lastaan. En sano, ettei koskaan, mutta muistakaa pitää huolta itsestänne ja omasta jaksamisesta ne!

Vierailija
2/6 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN, miksi ottaa mies extra ongelmilla lisättynä, kun ihan normaalissakin on riittävästi haastetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on fyysisesti täysin terve, mutta luulottelee itselleen kaikkia sairauksia: syfilistä, tippuria jne. Jos hän on joutunut käymään yleisessä vessassa, niin epäilee, että on saanut sieltä on tullu tartunta. Minua hän vaatii käymään usein testeissä, koska haluaa varmuuden siitä, ettei  minulla ole seksitautia.

N 34v.

Vierailija
4/6 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo käy pidemmän päälle raskaaksi. Varsinkin kun alkaa vaatimaan sinulta tiettyä käytöstä, eikä omassa varmistelutarpeessaan pysty kunnioittamaan sinun rajojasi ja itsemääräämisoikeuttasi.

Vierailija
5/6 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei kitise eikä valita mistään. Sanoo vaan että, se menee niinkun menee ja jossain vaiheessa henki lähtee.

Vierailija
6/6 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa, tuollaiset ihmiset ovat todella rasittavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi