Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysytääs naisilta

Vierailija
02.11.2024 |

Kiinnostaako ketään naista introvertti mies, joka suurimmalta osin viettää aikansa kotona?

En ihan toivoton tapaus ole, kun oon seurustellutkin useamman kerran, mutta varmaan pitäis löytää vastaavanlainen kumppani, jos sellaisia edes on. Tuskin tästä miksikään muuksi muutun, niin pitääkö tässä valmistautua elämään sitten yksin loppu elämä? Ikääkin jo yli 40 vuotta, niin viittis hirveästi törmäillä epäonnistumisiin enää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin että täällä saa kysellä ihan perus asioita. Sain kyllä muutaman hyvän vastauksen jo, niin tämä riittää mulle.

Tyhmiä kyselet. 🙄

Vierailija
22/26 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti meitä introvertteja kotonaviihtyviä naisia viehättää tuollainen mies. Ongelma on vaan siinä, että miten kohdataan kun kumpikin viihtyy kotonaan...

Puhelimet, netti. Ei tarvitse kummankaan poistua kotoaan. Tämä on nykyaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin että täällä saa kysellä ihan perus asioita. Sain kyllä muutaman hyvän vastauksen jo, niin tämä riittää mulle.

Tyhmiä kyselet. 🙄

On täällä tyhmempiäkin kysytty. Ja saa kysyä. 

Vierailija
24/26 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee testi, mikä sun persoonallisuustyyppi on. Mulla on intp ja löysin juttukaveriksi entp-naisen. 

Vierailija
25/26 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi T, kyllä sinun kaltainen mies kiinnostaa. Mutta se ei saa olla ainoa puoli, jota ilmennät muille.

Mukava kuulla. Tottakai muut asiat vaikuttaa myös. Kysyin kun tuntuu että miehet enempi tuollasia kotona viihtyviä, niin näkis onko naisissakin minkä verran samanlaisia.

Ai minkä verran? Luulitko tosissasi saavasi täältä tiedon, että MINKÄ verran naisissa on samanlaisia? 🤦🏻

Vierailija
26/26 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinpa keskustella asiasta. Nyt kun näkee miten paljon on ihmisiä jotka haluaa vain aukoa päätään, niin ens kerralla mietin uudestaan.