Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos jakaa vitamiinit dosettiin, jääkö ne tulliin (matkalle mukaan siis)

Vierailija
02.11.2024 |

Olen ymmärtänyt että mitään irtopillereitä ei saisi viedä maasta sellaisenaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina lääkkeet dosetissa viikon lomamatkalle ja ikinä niistä ei ole mitään kysytty tai reseptejä katsottu.

Vierailija
2/8 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jättäisin vitamiinit kokonaan pois matkasta. Ihan turhaa alkaa säätää niiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mukaan vain pienen määrän ja alkuperäispakkauksissa. Hullun tuurilla kukaan ei niihin kiinnitä huomiota, mutta jos kiinnittää niin aikaa kuluu ja ketuttaa selitellä mitä ne on. Paluumatkalla Honolulusta tai Saudi-Arabiasta ei kannata ottaa mitään riskiä, muuten on Honolulun poliisiasemalla selittelemässä "huumepillereitä".

Vierailija
4/8 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne niitä ikinä tarkasta.

Vierailija
5/8 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina lääkkeet dosetissa viikon lomamatkalle ja ikinä niistä ei ole mitään kysytty tai reseptejä katsottu.

pakko on resepti. varaudu aina vaikka nyt päässyt pälkähästä. mutta teknisesti voidaan todentaa ne vitamiinit toki piller pilleriltä onko huumausainetta

Vierailija
6/8 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on viikon vitamiinit mukana eikä ole kyselty. Jos joku päivä kysyvät, niin ottakoon ne sitten.

Vierailija
7/8 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan maasta. Jos ihan EU ja ETA -alueella menee niin luultavasti eivät edes katso. Ja jos katsovat, kerrot niiden olevan vitamiineja/lisäravinteita niin ne joko ottaa ne pois tai sanoo ok, hyvää matkaa. 

Itse matkustan insuliinien ja neulojen kanssa, eikä niitä ole kun haluttu nähdä kuin kerran - ja sekin johtui siitä, että turvatarkistuspoika pääsi sanomaan, että äidillään on samat valmisteet käytössä :D

Vierailija
8/8 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ottaa vitamiinipilleritkin myyntipakkauksessa, ja jos ne on lääkärin määräämiä, niin reseptit mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan