Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluideoita

Vierailija
02.11.2024 |

Jaetaan täällä ideoita jouluvalmisteluihin, koristeluihin, lahjoihin ja kaikenlaisiin jouluisiin diy-juttuihin liittyen.. :) 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut jo muutamia käyttämättömiä täsmälahjoja Vintedistä

Vierailija
2/8 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen mahdollisimman vähän. Jouluruuat käyn ostamassa aattoiltana punalappuisina, siinä se. Lapsille (aikuisia) nyt jotkut lahjat, en ole vielä kysynyt mitä haluavat. Lapset tulee jonakin päivänä syömään ja jos haluavat niin voivat kaivaa kuusen varastosta ja koristella sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kesällä ulkomailta kaikki joululahjat. Ja muutama Temusta. Jouluruoat olen tehnyt itse. Minun puolesta joulu voi tulla vaikka heti

Vierailija
4/8 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukalenterissani lapsille on jouluista tekemistä (värityskuvia, joululauluvisaa, jouluista tietovisaa, itse tehty tonttupolku), tarvikkeita ja ohjeita joululeivontaan (leivotaan yhdessä) ja muuhun jouluaskarteluun. Avaavat kalenterin vuorollaan. 

Lahjat olen nykyään tilannut verkosta, helpottaa todella paljon. Toki jotain täydennystä saatan hakea, harvemmin en.

Kanelitangot, anikset, havut, joulupallot ja kuivatut appelsiiniviipaleet toimivat lahjapaketeissa koristeina.

Vierailija
5/8 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joulukuusenmuotoisen anaalitapin

Vierailija
6/8 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo aika pitkällä jouluvalmisteluissa. Joululahjat on jo hankittu ulkomailta sekä Temusta ja kaikki laatikot olen tänä vuonna tehnyt itse.

Vierailija
7/8 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki ovat aikuisia. Ainoa toive on hyvä ruoka ja tunnelmallinen joulu ihan keskustelujen ja pelien pelaamisen merkeissä. Siten kulmasohvalle jouluviltit ja tyynynpäälliset.

Tavaraa ei kukaan halua, koska kukaan meistä ei halua tavaroiden hallitsevan meitä. Niistä joutuu huolehtimaan. Siksi se pakollinen minimi on ideaali.

Vierailija
8/8 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelma on nro 1.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä