Te kenellä on kuollut lähiomainen, mitä olette laittaneet vainajan arkkuun henkilökohtaisena lahjana? Uskallatko kertoa?
Kommentit (28)
Vastikään eräät omaiset halusivat laittaa menehtyneen arkkuun vaikka mitä tälle tärkeitä esineitä. Selvisi sitten, ettei hautauslain mukaan mitään niistä saanut laittaa sinne arkkuun.
Mieheni mukaan lähti nalle ja yhteiskuva meistä. Villasukat jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vastikään eräät omaiset halusivat laittaa menehtyneen arkkuun vaikka mitä tälle tärkeitä esineitä. Selvisi sitten, ettei hautauslain mukaan mitään niistä saanut laittaa sinne arkkuun.
Mitä ne olisi halunneet?
Läheisten hiuskiehkurat laitoimme vainajan kanssa samalle tyynylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne olisi halunneet?
Suosikkikoruja yms. roinaa, joka tapauksessa sellaista, mikä ei olisi maatunut tai maatunut hyvin hitaasti, joten ei käynyt.
Missä päin tällainen on tapana? Minulle se on ihan outo tapa. Olen Itä-Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin tällainen on tapana? Minulle se on ihan outo tapa. Olen Itä-Suomesta.
En tiedä onko tapana yleisesti missään? Mä kerroin tuosta isomummista ja valokuvasta, hän kuoli v1974, suomenruotsalaisia stadista alunperin.
Laitoin koko perinnön, jonka olin saanut häneltä. En tuntenut ansaitsevani sitä, joten hän otti mukaan koko 235000 euron perinnön mustassa nahkakassissa.