Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te kenellä on kuollut lähiomainen, mitä olette laittaneet vainajan arkkuun henkilökohtaisena lahjana? Uskallatko kertoa?

Vierailija
02.11.2024 |

Sana on vapaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin koko perinnön, jonka olin saanut häneltä. En tuntenut ansaitsevani sitä, joten hän otti mukaan koko 235000 euron perinnön mustassa nahkakassissa.

Vierailija
22/28 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastikään eräät omaiset halusivat laittaa menehtyneen arkkuun vaikka mitä tälle tärkeitä esineitä. Selvisi sitten, ettei hautauslain mukaan mitään niistä saanut laittaa sinne arkkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mukaan lähti nalle ja yhteiskuva meistä. Villasukat jalkaan.

Vierailija
24/28 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastikään eräät omaiset halusivat laittaa menehtyneen arkkuun vaikka mitä tälle tärkeitä esineitä. Selvisi sitten, ettei hautauslain mukaan mitään niistä saanut laittaa sinne arkkuun.

Mitä ne olisi halunneet?

Vierailija
25/28 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisten hiuskiehkurat laitoimme vainajan kanssa samalle tyynylle.

Vierailija
26/28 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne olisi halunneet?

Suosikkikoruja yms. roinaa, joka tapauksessa sellaista, mikä ei olisi maatunut tai maatunut hyvin hitaasti, joten ei käynyt.

Vierailija
27/28 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin tällainen on tapana? Minulle se on ihan outo tapa. Olen Itä-Suomesta.

Vierailija
28/28 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin tällainen on tapana? Minulle se on ihan outo tapa. Olen Itä-Suomesta.

En tiedä onko tapana yleisesti missään? Mä kerroin tuosta isomummista ja valokuvasta, hän kuoli v1974, suomenruotsalaisia stadista alunperin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän