Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tunne itseäni viehättäväksi parisuhteessa

Vierailija
02.11.2024 |

Taustasta sen verran, että miehellä oli salasuhde noin 7 vuotta sitten ja vaikka olenkin vihdoin antanut asian anteeksi hänelle, yksi asia on jäänyt pysyväksi tuon jälkeen. Nimittäin etten tunne itseäni naiselliseksi ja viehättäväksi hänen seurassaan. Jos hän pyytää pukemaan seksikkäitä alusvaatteita häntä varten, tunnen oloni lähinnä nöyryytetyksi. Jos laittaudun ja lähden vaikka illanviettoon, niin muiden miesten edessä tätä tunnetta ei tule.

En myöskään nauti mieheni kosketuksestaan samalla tavalla kuin ennen. Seksiä kyllä harrastetaan, mutta se on sellaista tunteetonta.. Ei rakastelua.

En oikein tahdo ymmärtää, mistä tässä tunteessa on kyse. Onko vika itsetunnossa vaikka sen ilmeneminen riippuu seurasta? Tavallaan kaikki soljuu normaalisti, mutta sitten tämä asia vaivaa mieltäni.

Onko täällä kellään vastaavia kokemuksia?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne Ap paitsi, etten ole enää nuori kuten sinä. Sinuna lähtisin. Tunteet miestäsi kohtaan tuskin korjaantuvat minulla ei ainakaan, vaikka aikaa on kulunut. 

Jäin suhteeseen taloudellisten syiden, keskinäisen huolenpidon vuoksi. Juu, mieheni ei ole paha mies, ihan huolehtivainen omalla tavallaan ja onhan tuosta jotain seuraakin. 

Vierailija
42/55 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi neuvo: Olet enemmän arvoinen. Lähdenopeaati kävelemään. Tilanne ei tule muuttumaan. Minulla oli täsmälleen sama tilanne. Nyt on kumppani, joka palvoo, jumaloi ja ihailee kaikkea, joka asiaa minussa. Usko pois, ansaitset saman! MITÄ IHMETTÄ EDES KYSELET ASIAA TÄÄLLÄ, HÄIVY SUHTEESTASI ÄKKIÄ!!!

Kyllä hän kehuu ulkonäköäni ja huomioi myös sängyssä. Mutta koska hän on valehdellut niin paljon, ne kehut tuntuvat merkityksettömiltä. Ihan hyvä mies hän sinällään on, tekee kotitöitä ja huolehtii lapsesta. Tuo tunnepuoli vaan sakkaa minulla.

Ap

Onko nykyään hyvän miehen merkki, että tekee kotitöitä ja huolehtii lapsestaan?? Ei jumalauta, onhan lapsi miehenkin! ja kotitöitä tekisi yksinkin.

Tämä. Ei ihme, että ahdistaa ja läheisyys oksettaa, jos parisuhteen paras osio on sitä että mies tekee kotitöitä ja huolehtii lapsestaan. Niin ja muistaa kehua vaimoaan, vaikka teot eivät sinne asti yletykään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

41/41 lisää vielä, jos seksi tuntuu pahalta, älä harrasta sitä. Rikot vain itseäsi. 

Vierailija
44/55 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

41/41 lisää vielä, jos seksi tuntuu pahalta, älä harrasta sitä. Rikot vain itseäsi. 

Mikä viesti tuo on? Siellä on vain 41/43 !!

Vierailija
45/55 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan eroaminen ei auta siihen tunteeseen. Teet viisaasti hakiessasi vastauksia myös itsestäsi, sillä joskus toisen teko voi laukaista jonkun käsittelemättömän tunteen kauempaa kuin mitä nyt tapahtui. Tai jos kyse on todellakin miehesi aiheuttamasta tunteesta se kannattaa miettiä kunnolla ennen kuin pomppii vapaille markkinoille. Helppoa ratkaisua ei kuitenkaan ole, sillä sinä itse nostat arvosi ja viehättävyytesi takaisin sille tasolle kuin sen pitääkin olla.

Ehkä auttaa puhua miehelle tai sitten ei. Pääasia, että olet lähtenyt purkamaan asiaa edes täällä. Erovinkit ehkä toimivat osalle, mutta aina me jokainen jossakin vaiheessa törmäämme itseemme. Vaihtamalla voi olla todella ihanaa useita vuosia ja sitten pläts, taas mietitään, vaikka uusi kumppani olisi kuinka täydellinen ja ihana ja vaikka mitä. Minulle kävi juuri niin ja syystä, että olen vahvasti tunteva ja herkkä. En vaan pääse itseäni pakoon, vaikka välillä yritänkin.

Etsin yhä vastauksia. Uskon, että aivojaankin voi huijailla ja muistuttaa itseään miten on viehättävä ja kiinnostava. Toisen toivomia alusvaatteita en laittaisi vain toisen takia, vaan pitäähän niistä itsekin innostua. Hanki  siissellaisia, joista itse pidät. Vietä mukava päivä hyvässä pikku putiikissa ja valitse osaavan myyjän kanssa sellaista, mikä tuntuu sinusta hyvältä päällä. Mies tyytykööt vaikka mummokalsareihin, jos se on sinusta parasta. Muista se, että sinä määrittelet miten haluat olla viehättävä.(Miehillä on osalla niin älyttömän huono teinipojan tasoinen maku ja ole siksi kriittinen mikä häntä "kiihottaa" ja mikä ei. Mieskin voi kehittää makuaan.)

Vierailija
46/55 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi neuvo: Olet enemmän arvoinen. Lähdenopeaati kävelemään. Tilanne ei tule muuttumaan. Minulla oli täsmälleen sama tilanne. Nyt on kumppani, joka palvoo, jumaloi ja ihailee kaikkea, joka asiaa minussa. Usko pois, ansaitset saman! MITÄ IHMETTÄ EDES KYSELET ASIAA TÄÄLLÄ, HÄIVY SUHTEESTASI ÄKKIÄ!!!

Kyllä hän kehuu ulkonäköäni ja huomioi myös sängyssä. Mutta koska hän on valehdellut niin paljon, ne kehut tuntuvat merkityksettömiltä. Ihan hyvä mies hän sinällään on, tekee kotitöitä ja huolehtii lapsesta. Tuo tunnepuoli vaan sakkaa minulla.

Ap

Onko nykyään hyvän miehen merkki, että tekee kotitöitä ja huolehtii lapsestaan?? Ei jumalauta, onhan lapsi miehenkin! ja kotitöitä tekisi yksinkin.

Täm

Kyllä hän joskus esimerkiksi pesee autoni tai huoltaa polkupyöräni ihan hyvää hyvyyttään, pyytämättä. Auto on siis ihan minun omani, ei hänen omistuksessaan. 

Ap

Vierailija
47/55 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan eroaminen ei auta siihen tunteeseen. Teet viisaasti hakiessasi vastauksia myös itsestäsi, sillä joskus toisen teko voi laukaista jonkun käsittelemättömän tunteen kauempaa kuin mitä nyt tapahtui. Tai jos kyse on todellakin miehesi aiheuttamasta tunteesta se kannattaa miettiä kunnolla ennen kuin pomppii vapaille markkinoille. Helppoa ratkaisua ei kuitenkaan ole, sillä sinä itse nostat arvosi ja viehättävyytesi takaisin sille tasolle kuin sen pitääkin olla.

Ehkä auttaa puhua miehelle tai sitten ei. Pääasia, että olet lähtenyt purkamaan asiaa edes täällä. Erovinkit ehkä toimivat osalle, mutta aina me jokainen jossakin vaiheessa törmäämme itseemme. Vaihtamalla voi olla todella ihanaa useita vuosia ja sitten pläts, taas mietitään, vaikka uusi kumppani olisi kuinka täydellinen ja ihana ja vaikka mitä. Minulle kävi juuri niin ja syystä, että olen vahvasti tunteva ja herkkä. En vaan pääse itseäni pakoon, vaikka välillä y

Paras vastaus tähän mennessä.

Ja kyllä, mies rakastaa pitsejä, hörtylöitä, nyörejä, lateksia... kaikkea mikä tuntuu päällä todella epämukavalta ja halvalta. Irse pidän vaikkapa satiinista tai silkistä. Ja minimalistisuudesta myös alusvaatteissa. 

Ap

Vierailija
48/55 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oma sielu jyrsitään. Kannattaa lähteä oman hyvinvoinnin vuoksi pois suhteesta. 

Ei ole väliä miten se tehdään, pettämällä tms.

Pidä itsestäsi huoli ja jätä jyrsijä.

Vierailija
49/55 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä auttaa puhua miehelle tai sitten ei. Pääasia, että olet lähtenyt purkamaan asiaa edes täällä. Erovinkit ehkä toimivat osalle, mutta aina me jokainen jossakin vaiheessa törmäämme itseemme. Vaihtamalla voi olla todella ihanaa useita vuosia ja sitten pläts, taas mietitään, vaikka uusi kumppani olisi kuinka täydellinen ja ihana ja vaikka mitä. Minulle kävi juuri niin ja syystä, että olen vahvasti tunteva ja herkkä. En vaan pääse itseäni pakoon, vaikka välillä y

Olen yrittänyt vuosien ajan saada häneen kontaktia, mutta se on ollut sellaista kissahiiri -leikkiä, jossa minä vaadin huomita ja haluaisin puhua, mutta hän ignooraa tai poistuu tilanteesta. Olen luovuttanut sen suhteen ja keskittynyt omaan elämääni. Puhutaan töistä ja lapsen asioista tms. Hän on sanonut kuitenkin olevansa tyytyväinen suhteessa sinällään, koska seksiä on. Fyysistä kosketusta hän haluaisi kuulemma enemmän, mutta en osaa sitä antaa, kun henkinen puoli on poikki.

Ap

Vierailija
50/55 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä sätkynukke joka ei arvosta itseään, eikä sitä tee silloin kukaan muukaan.

Vierailija
51/55 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos hän pyytää pukemaan seksikkäitä alusvaatteita häntä varten, tunnen oloni lähinnä nöyryytetyksi."

Minä koin typeräksi vastaavan vaikkei mies ollut pettänyt. Nauroin jopa ja sitten tein oman ehdotukseni: maalataan vesiliukoisella väreillä toistemme vartalot. Ai että meillä oli hauskaa! Ei kannata kaikkeen suostua, varsinkaan mihinkään kliseishiin ja toiseuttaviin juttuihin. Olisit objekti. Sinuna jättäisin tuon miehesi, koska itsekin kerrot, että toisten miesten kanssa koet itsesi toisin kuin tämän oman puoliso seurassa. Se on nakertanut sinua jo pitkään.

Vierailija
52/55 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teidän suhteeseen auta auton pesut tai pitsit ja lateksit, kun henkinen ja tunneyhteys on poikki.

Tuo ylempänä annettu vastaus, jostain uusista mieluisista alusvaatteista pikkuputiikista ei ole mikään  ratkaisu, kun todellinen syvempi yhteys ja yhteenkuuluvuus puuttuu.

En yllättyisi vaikka ap:n mies vielä suhteilisi parisuhteen ulkopuolella, mutta ap vaan miettii mikä hänessä on vikana, kun ei tunne oloaan viehättäväksi.

Kaikki kuitenkin lähtee aivoista. Sen takia yhteys ja syvällisemmät keskustelut, asioiden ja tunteista puhuminen olisi avain tilanteen avaamiseeen. Ei uudet alusvaatteet tai temput sängyssä.

Vierailija
53/55 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö tuo parisuhde sinut onnelliseksi?

Vierailija
54/55 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap, tiedän täsmälleen mitä tunnet. Mieheni, jo ex, juoksi naisissa minkä ehti. Samaan aikaan kehui, ihaili ja huomioi minua. Sitten käry kävi ja minulta on mennyt luotto kaikkiin miehiin. 

Vierailija
55/55 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies menettää mielenkiintonsa naista kohtaan varsin nopeasti. Se johtuu siitä, työ hormonituotanto tasoittuu alun piikin jälkeen eikä oma tuotanto riitäkään pidemmän päälle.

HORMONIT säätelee meidän tunne-elämää, ja tunne-elämä ruokkii hormotoimintaa. 

Jos tunne-elämä on tasapainossa ja hormonintuotanto toimii normaalisti, seksielämä ei kaipaa mitään lavasteita. Jatkuvat seksielämän ehdot ja vaatimukset kannattaa ottaa hälytysmerkkinä. Seksi ei riipu mistään rekvisiitasta. Nämä on impotenttien höpinöitä!