Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita alle 5-kymppisiä jotka alkaa nukkumaan klo 21 ja herää 5.30?

Vierailija
02.11.2024 |

Onhan tämä mukavaa. Rytmi pitää olla. Elimistö toimii kuin kello ja töissä jaksaa mukavasti. Vapailla saatan valvoa puoli tuntia pidempään, mutta pidän rytmin silloinkin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tosin yritän mennä kasin jälkeen sänkyyn, koska herätys on 3.30 tai 4.30. Ihan pakon sanelemaa, johtuen töistä. Mutta en mä jaksa enää vapaillakaan kauheen myöhään valvoa, hyvää illanviettoseuraa siis.

Vierailija
2/6 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olles ja nuorena teininä kouluun herätys oli 5-6.Piti lähtee koulubussille jälkeen 7tai 7,30.Rankkaa..Nyt 2010kun sairastu lähden lenkille vieläkin 3herään..4jo mennyt ulos.Paitsi nyt pysty lähtee enää..Mut herään usein tvtä katon..kauppaan ennen 8.Ruokakaupat kerran viikko..Sen jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytmi pitää olla? Niin, rytmi sekin on, jos menee nukkumaan 02:00 ja herää 10:00.

Kaikilla on vuorokaudessa samat 24 tuntia. Ei niitä tule enempää vaikka kuinka menisi nukkumaan ajoissa.

Vierailija
4/6 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun sillo ku nukun. Valvon sillo ku valvon.

Vierailija
5/6 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi.🙋 Ehkä vuorotyö on vaikuttanut?

Vierailija
6/6 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikanaan ollut ja edelleen olen tuossa rytmissä ( nyt liki 60v). Jokaisella oma rytminsä, mutta mulle sopii tämä. 

Täytyy olla tosi erityinen syy, miksi pitäisi valvoa myöhempään. Syy voisi olla vaikka läheisen hääjuhlat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi