Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tästä se laihdutus lähtee, ei enää tekosyitä

Vierailija
02.11.2024 |

Kirjaan jokaisen suupalan ruokapäiväkirjaan, joka laskee kalorit. Enää en voi valehdella itselleni syömisistä. Näin mennä jokainen ateria jouluun asti ja sitten katsotaan mikä on tilanne. Toivottavasti painoa poissa jo muutama kilo jouluna. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen pakkomiellelaihdutus onnistuu max. pari päivää. Sen jälkeen kroppa ja mieli prakaa motivaation jo nolliin kun Vieläkään Ei Ole Laihtunut Sitä Kymmentä Kiloa Vaikka Kaksi Päivää On Jo Saanut Kärsiä!

Tuollaiset apinanraivokonstit ei ole pitkässä juoksussa toimivia. Motivaationa toimiva tunnepurkaus ('oon niin läski etten ikinä saa enää syödä mitään') ei ole tarpeeksi vahva ohjaamaan kokonaista elämäntapamuutosta.

Vierailija
22/25 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen laihduttanut kohta vuoden. Tammikuussa painoin 93kg, eilen kävin puntarilla ja se näytti 93kg. Samaa näytti helmikuussa, ja maaliskuussa..., syyskuussa ja lokakuussa. Älykello on povannut koko vuoden, että kulutukseni on jotain päälle 3000kcal päivässä. Fatsecret sovellukseen olen kirjannut syömiset ja juomiset, syön noin 2000kcal päivässä. Poikkeuksia syömisiin on ollut vain pääsiäisenä, juhannuksena ja veljenpojan häissä. Aloitin tammikuussa liikuntaharrastuksenkin.

Motivaatio alkaa olla aika nollissa. Onko syynä anemia vai stressi?

Jos nykyisillä syömisillä et laihdu, niin sinun pitää syödä vähemmän. Ihan sama mitä se älykello sanoo, kun se ei selvästikään näytä todellista kulutusta. Mm. fitbiteillä on taipumus liioitella kulutusta, kaloreita, askeleita hyväilläkseen käyttäjiensä egoja.

Jos olisit syönyt 500 kcal vajeella koko tämän ajan, niin olisit voinut laihtua jo 500 kcal * 30 pvä * 10 kk /6500 kcal per rasvakilo = +-23 kiloa. Painaisit nyt 70. Syö siis vähemmän ja lisää liikuntaa, eipä siinä muuta.

T.12 kiloa tänä vuonna laihduttanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mukana. Haluan aloittaa uuden vuoden "uutena" ihmisenä. Tosin en vaihtaa ruokia vaan lisään liikuntaa.

Vierailija
24/25 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÄIVÄkirja. Yöllä saa sitten syödä.

Vierailija
25/25 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset