hei, apua!- puhukaa mulle järkeä...
Olen puolisen vuotta kohta seurustellut maailman ihanimman miehen kanssa, molemmat ollaan jo kolmekymppisiä, ja mulla on yksi lapsi edellisestä liitosta. Hänellä ei ole lapsia.
Mulla on varmaan joku hormoonihäiriä, mielen häiriö tms. mutta eikö teistäkin ole hiukan liian aikaista vauvakuumeilla?
Emme asu yhdessä, sellaisesta ei ole edes puhuttu, vaikka varmasti ajankohtaiseksi tuleekin aikanaan!
Kauanko tällaisten aikuisten rakastuneiden pitäisi ns. virallisesti seurustella ennenkuin voisi alkaa ajattelemaan vauvoja ja yhteenmuuttoja jne. Olen aika untuvikko kun en ole kuuteen vuoteen seurustellut, eikä elämässäni ole ollut miestä.
Mitä mieltä siis olette?
Kommentit (7)
Ei mun lapsi ole mitenkään kärsinyt?!
Hän on ihan onnellinen ja tasapainoinen lapsi! Ja tykkää kovin miesystävästäni, tulevat hyvin juttuun. Lapsen oma isä periaatteessa viisveisaa lapsestaan, mutta eipä lapsikaan kauheasti ole hänestä kiinnostunut. Näkevät silloin tällöin.
Miksi ihmeessä heti ajatellaan,
että jos lapsella ei ole läsnäolevaa isää, että se on jotenkin kärsinyt!!!???
ennenkuin yhteistä lasta aloittaa edes suunnittelemaan.
mutta toisaalta olisi se aika ihanaa olla raskaana....
Ja kun olemme tämän miehen kanssa tunteneet usean vuoden, mutta seurustelleet vasta puolivuotta, joten tiedän, että homma toimii kyllä.
Joten luotan häneen, ja olen kovin rakastut.
nauttisin siitä rakastumisen tunteesta ja antaisin kaikkeni pojalle ja rakentaisin ensin hänelle ehjän perheen, johon siis kuuluu nyt myls mies, ja vasta kun tämä on ok ja hyvä juttu pojallesi niin sitten perheenlisäystä.
mikä kiire on jos oikeesti uskot et teillä on tulevaisuus edessä??
Haaveile ihan niin paljon kuin haluat ja mieti miten ihanaa se sitten on , kun toteutuu.
Sulla on kova homma, että hiot teistä ensin perheen, joka toimii kolmistaan ennen kun siihen kannattaa tuoda neljättä.
Mutta vauvakuumeilu ja muu haaveilu on ihanaa, kun kuitenkin tietää että joskus se muuttuu todeksi :)
Ja isompikin. Eikä ole kovin kohtuullista esitellä epävakaisesti uusia suhteita ja uusia sisaruksia puolen vuoden tuntemisen jälkeen...
sitä jo olemassaolevaa lasta. Hänellä on elämässä muutoksia riittänyt ja nyt on yksi iso jo tämä uusi mies. Hoida tämä lapsi nyt ensin, ettei joudu taas kärsimään.