Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ja miehen käytös

Vierailija
01.11.2024 |

Mieheni on kiltti ja rakkauttakin tunnustaa. Haasteita välillä siinä, jos minulla olisi toiveita ja odotuksia, niin välillä suuttuu niistä todella paljon. Meillä on varattuna liput yhteen tosi suosittuun musikaaliin ja oli tarkoitus että  miehen tuttavapariskunta myös esitykseen tulisi. Kävi vain niin että tuttavapariskunnalle ei esityksen ajankohta sopinut. Minä olisin musikaalin halunnut nähdä ja liput varattu jo lähes vuotta aikaisemminkin. Mieheni suuttui kun kysyin, että kai me voidaan jo varattuun esitykseen mennä. Hän vain totesi, että ylireagoin ja toiveillani  pilasin illan. Olen valmis menemään musikaaliin vaikka yksin mutta tuli tunne, että minun kanssani ei näköjään haluta mihinkään mennä kun on liian kallista. Mies oli ostanut liput kaikille mutta nyt perääntyy kun tuttavapariskunta ei esitykseen pääsekään. Tuli tunne että minun toiveitani ei noteerata lainkaan. Pitää varmaan ostaa itsellenikin lippu tai maksaa miehelle jo varatun esityksen lippu. Voi sit perua muiden osallistuminen ja tulla mukaan jos mun seura kiinnostaa. Vähän olen hämilläni ja ihmeissäni kun muistan, että nimenomaan varasi liput, kun toivoin pääseväni näkemään tuo tietyn musikaalin. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan