Reseptilääke on uskomattoman hyvä silmänympärysvoiteena!!
Onko kukaan huomannut Oftan Dexa-Chloran toimivan käsittämättömän hyvin silmänympärysvoiteena? Parin yön jälkeen kutistaa rypyt ja myös vaalentaa ihoa!! Ihan uskomaton vaikutus. Tuota kun voisi käyttää ja heittää menemään kaikki kalliit kosmetiikkavoiteet On siis reseptilääke ja tarkoitettu silmätulehduksen hoitoon
Kommentit (35)
Saniteettisilikonia (esim. Kiilto Pro) voi käyttää meikinpohjustusaineena. Kyllä levittyy tökötit kuulkaa nätisti kun tuon päälle pakkeloi!
On se hyvä että tämä palsta on olemassa. Monelta harmilta välttyvät nämä älyn jättiläiset.
Minä käytän tuota samaa vasemman sieraimen hoitoaineena.
Vierailija kirjoitti:
Saniteettisilikonia (esim. Kiilto Pro) voi käyttää meikinpohjustusaineena. Kyllä levittyy tökötit kuulkaa nätisti kun tuon päälle pakkeloi!
Mahtava idea 😂
Vierailija kirjoitti:
Pukamavoide on parasta silmänympäryksiin.
Perssilmään eikö totta ?
Vierailija kirjoitti:
Onko väliä mitä reseptilääkkeitä laittaa?
Ei ole, kaikki käy kunhan on reseptivalmiste
T. Ap
Dexa-Chlorassa on kortisonin lisäksi myös antibioottia. Kortisoni saattaa nostaa silmänpainetta.
Silmänpainelääke taas kasvattaa ripsiä.
Vierailija kirjoitti:
Varoituksen sanana aloittajalle, että tuo voide ohentaa ihoa pitkäaikaisessa käytössä ja tekee siis silmänympärysihosta pidemmän päälle entistä ryppyisemmän ja tummemman! Mutta muutaman päivän käyttöön silloin tällöin toimii hyvin, minulla on käytössä silmävoide ultracortenol, jota käytän jos silmänympärykset kuivuvat liikaa atopian vuoksi.
Joo tällä saa ihan täydellisen sileät silmänympärykset. Mulla vaan valitettavasti kuivuus ja ihottuma paheni käytön lopettamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Kiva varmaan hetken. Muista että kortisoni haurastuttaa ihoa pitkässä käytössä ja siihen saattaa syntyä lopulta pienestä rasituksesta pysyviä venytysarpia ym.
Se supressoi myös immuunijärjestelmää ja altistaa infektioille käyttöalueella. Niin ja voi kasvoilla laukaista ruusufinnin.
Se on syystä reseptilääke, kun kaltaisiasi urpoja on.
Lääkäri selvästi tuli linjoille.
Kaikki jotka joutuvat käyttämään pakolla kortisonia tietää sen haitat.
Kyllä, kortisonivoide (kuten myös suun kautta nautittu kortisoni) tekee ihosta alkuun ihanan rypyttömän ja siloisen, vaalean. Mutta se on alkua. Tuo alkuefekti haihtuu pian ja sitten tilanne on täysin toinen.
Tuota AP:n mainitsemaa voidetta on määrätty minulle, kun silmäluomissani on ollut ihottumaa. Tosi tehokasta on se.
Ei se määräänsä enempää auta, mutta viikon kuurina hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukamavoide on parasta silmänympäryksiin.
Perssilmään eikö totta ?
Ihanan rypytön ja helmiäismäisen kuultava perssilmänympärys.
Yleensä jos jokin asia tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, se tosiaan on liian hyvää ollakseen totta :)
Kortisonia sisältävät voiteet ohentavat ihoa pitkäaikaisessa käytössä, se on ihan yleisesti tunnettu asia. Siksi ei kannata käyttää säännöllisesti kortisonivoiteita silmänympärysiholle. Ajoittaiseen kuivuuteen tai kutinaan ne kyllä tehoavat hyvin, mutta tosiaan ovat reseptilääkkeitä.
Jos kärsii kovin kuivasta silmänympärysihosta, mihin helposti muodostuu ryppyjä, suosittelen kokeilemaan korealaisia silmänympärysnaamioita. Olen atoopikkona saanut niistä paljon apua ja silmänympärykset pysyvät tasaisempina ja kosteutettuina paremmin kun käytän naamioita 1-2 kertaa viikossa.
Nämä ei ymmärrä että se pakkauksessa tuleva ohje on tarkotettu jokaisen luettavaksi, ennen käyttöä....