Reseptilääke on uskomattoman hyvä silmänympärysvoiteena!!
Onko kukaan huomannut Oftan Dexa-Chloran toimivan käsittämättömän hyvin silmänympärysvoiteena? Parin yön jälkeen kutistaa rypyt ja myös vaalentaa ihoa!! Ihan uskomaton vaikutus. Tuota kun voisi käyttää ja heittää menemään kaikki kalliit kosmetiikkavoiteet On siis reseptilääke ja tarkoitettu silmätulehduksen hoitoon
Kommentit (35)
Olin liki varma, että kyse kuitenkin jostain peräpukamavoiteesta.
Pukamavoide on parasta silmänympäryksiin.
Onko pukamavoide reseptilääke vai saako ilman?
Vierailija kirjoitti:
Onko pukamavoide reseptilääke vai saako ilman?
Saa ilman.
Varoituksen sanana aloittajalle, että tuo voide ohentaa ihoa pitkäaikaisessa käytössä ja tekee siis silmänympärysihosta pidemmän päälle entistä ryppyisemmän ja tummemman! Mutta muutaman päivän käyttöön silloin tällöin toimii hyvin, minulla on käytössä silmävoide ultracortenol, jota käytän jos silmänympärykset kuivuvat liikaa atopian vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Varoituksen sanana aloittajalle, että tuo voide ohentaa ihoa pitkäaikaisessa käytössä ja tekee siis silmänympärysihosta pidemmän päälle entistä ryppyisemmän ja tummemman! Mutta muutaman päivän käyttöön silloin tällöin toimii hyvin, minulla on käytössä silmävoide ultracortenol, jota käytän jos silmänympärykset kuivuvat liikaa atopian vuoksi.
Kiitos tiedosta, mistä olet siis kuullut tällaista? Ja onko tuolla ultracortenolilla haittavaikutuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta, mistä olet siis kuullut tällaista? Ja onko tuolla ultracortenolilla haittavaikutuksia?
Se on kortisonia, pässi. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kortisonia, pässi. -e
Miksi pitää olla ilkeä..? En tajua.
Kortisonin tunnettu haitta on ihon oheneninen.
Just. Kiva varmaan hetken. Muista että kortisoni haurastuttaa ihoa pitkässä käytössä ja siihen saattaa syntyä lopulta pienestä rasituksesta pysyviä venytysarpia ym.
Se supressoi myös immuunijärjestelmää ja altistaa infektioille käyttöalueella. Niin ja voi kasvoilla laukaista ruusufinnin.
Se on syystä reseptilääke, kun kaltaisiasi urpoja on.
Vierailija kirjoitti:
Just. Kiva varmaan hetken. Muista että kortisoni haurastuttaa ihoa pitkässä käytössä ja siihen saattaa syntyä lopulta pienestä rasituksesta pysyviä venytysarpia ym.
Se supressoi myös immuunijärjestelmää ja altistaa infektioille käyttöalueella. Niin ja voi kasvoilla laukaista ruusufinnin.
Se on syystä reseptilääke, kun kaltaisiasi urpoja on.
Lääkäri selvästi tuli linjoille.
Öö eikö tuo ole aika vahva kortisoni, ainakin jotain kymmeniä kertoja hydrokortisonia vahvempi. Voi silmänpaineet paukahtaa kun pitkään käytät. Eikö lääkäri ohjannut kuuria?
Itse sipaisen iltaisin moottoriöljyä huuliin. Aamulla on turpeat eikä tarvitse maksaa pistoshoitoja, halvalla saa.
Maksa vaan posahti ja pissaa ei enää tule, mistähän johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Itse sipaisen iltaisin moottoriöljyä huuliin. Aamulla on turpeat eikä tarvitse maksaa pistoshoitoja, halvalla saa.
:D Ja viemärinavaaja on kuin kemiallinen kuorinta halvalla hinnalla. Rypyt ihan sulaa pois!
Estrogeenivoiteen (alapäähän) pitäisi toimia kasvoihin ja silmänympäryksiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Öö eikö tuo ole aika vahva kortisoni, ainakin jotain kymmeniä kertoja hydrokortisonia vahvempi. Voi silmänpaineet paukahtaa kun pitkään käytät. Eikö lääkäri ohjannut kuuria?
Siis silmälääkäri määräsi silmätulehdukseen yhden voidetuubin, ja tätä käyttäessäni (1,5 vkoa) huomasin vaikutuksen. Ei tosiaan ole jatkuvassa käytössä eikä ole tarkoituskaan. Ihmettelin vain sitä, miten voiteella on tuollainen vaikutus eli miten kortisoni voi vähentää ryppyjä
Onko väliä mitä reseptilääkkeitä laittaa?
Vierailija kirjoitti:
🤣👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis silmälääkäri määräsi silmätulehdukseen yhden voidetuubin, ja tätä käyttäessäni (1,5 vkoa) huomasin vaikutuksen. Ei tosiaan ole jatkuvassa käytössä eikä ole tarkoituskaan. Ihmettelin vain sitä, miten voiteella on tuollainen vaikutus eli miten kortisoni voi vähentää ryppyjä
Kortisoni ilmeisesti turvottaa. Ainakin sukulainen sai sellaiset "kuukasvot" kun syöpähoitoon kuului iso annos kortisonia.
Pitänee kokeilla vaikka noilla Tramaleilla.