Nainen kuulemma saa aina seksiä
Kyllä nainenkin joutuu ns tekemään töitä seksin eteen. Ainakin ensin pitää näpytellä viestiä vakkareille ehtisikö joku näkemään. Jos ei ehdi niin sitten pitää laittaa ilmoitusta seksiseuranhakusivuille ja kokeilla sitä kautta
Kommentit (10)
0/5 ei jatkoon, nainen saa aina seksiä jos hakuaa, eikä tarvitse tehdä sen hyväksi mitään
Mies olen mutta saisin minä yhdeltä tytöltä seksiä vaikka heti soittamalla mutta ei ole tarvetta koska käsi ajaa saman asian eli en halua tavata häntä.
Vierailija kirjoitti:
0/5 ei jatkoon, nainen saa aina seksiä jos hakuaa, eikä tarvitse tehdä sen hyväksi mitään
Kai sitä saisi jos kuka tahansa mies kelpaisi. Mutta kun ei kelpaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole saanut. Kotona istun eikä kukaan tule hakemaan vaikka kuinka panettaa.
Naiset ja miehet saavat KESKIMÄÄRIN yhtä monta kertaa seksiä, mutta jakauma on siten erilainen, että naisten jakauma on loivemman käyrän ja miesten jyrkemmän käyrän muotoinen. Tämä tarkoittaa sitä, että täysin ilman seksiä jää useampi mies kuin nainen. Kynis.mi
En saa seksiä niiltä joilta haluaisin. En halua miltään puistonpenkin Pertiltä.
Mä oon naimisissa mutta saisin aina halutessani seksiä vain vieraissa. Kotona näin ei tapahdu
Ikinä en saa niiltä, joilta haluaisin :D
N36
Kyllä miehetkin saa aina seksiä jos vain haluavat.