Dallas Stars - Florida Panthers OFFICIAL Tampere
Harvinaisen hienoa saada NHLän 2 joukkuetta missä eniten suomalaisia ja samalla molemmat myös NHLän parhaimpia joukkueita, pelaamaan Suomeen.
MTV3 nyt.
Kumpaa kannatat? Itse ollut Panthers fani vuodesta -95 kun aloitin koulun, oli Panthers reput, penaalit ja lippikset jo silloin.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
0-2!
Barkov maalaa
Hienoa että ryzzzzä maalasi! Maalasikohan Barkov ukrainalaisten verellä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne täällä pelaa?
Pelin varjolla USAsta tuotiin aseita ja miehiä, hys hys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä on bannattu lähes kaikesta urheiluista, miksi ne saa pelata NHLssä, Barkovin isäkin on ollikarkki.
Tätä mä oikeastaan myös mietin. Miksi barkovia ei tuomita ukrainan sodasta kun barkov kuitenkin on venäläinen myös.
Koska Amerikassa "money talks, bullshit walks!".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0-2!
Barkov maalaa
Hienoa että ryzzzzä maalasi! Maalasikohan Barkov ukrainalaisten verellä?
Käy koulu loppuun joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa että venäläiset urheilutähdet Kulikov ja Bobrovski pelaa nyt Suomessa. Bobrovski NHLän tähtimaalivahteja.
Eikö Venäjän haukkujilta mene tästä nyt kuppi nurin?
Et se sinäkään ihan täysillä käy. Venäläisiä on kyllä siellä sun täällä, mutta Venäjän urheilijat maajoukkuetasolla on suljettu pois. Eivät voi hiihdellä ja pelailla maataan edustaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa että venäläiset urheilutähdet Kulikov ja Bobrovski pelaa nyt Suomessa. Bobrovski NHLän tähtimaalivahteja.
Eikö Venäjän haukkujilta mene tästä nyt kuppi nurin?
Et se sinäkään ihan täysillä käy. Venäläisiä on kyllä siellä sun täällä, mutta Venäjän urheilijat maajoukkuetasolla on suljettu pois. Eivät voi hiihdellä ja pelailla maataan edustaen.
Minua raivostuttaa se kun politiikka pitää sekoittaa myös urheiluun. Kyllä mun mielestä maajoukkuetasolla pitäisi saada urheilla ihan jokaisen urheilijan kansalaisuudesta tai ihonväristä riippuen. Minä olen alkanut boikotoimaan kaikkia niitä tahoja jotka boikotoi venäjää.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä on bannattu lähes kaikesta urheiluista, miksi ne saa pelata NHLssä, Barkovin isäkin on ollikarkki.
Tätä mä oikeastaan myös mietin. Miksi barkovia ei tuomita ukrainan sodasta kun barkov kuitenkin on venäläinen myös.
Barkov on Tampereelta kotoisin, ei suinkaan Venäjältä.
Kuka on samaa mieltä, että tuo puoliksi suun ulkopuolella olevien hammassuojien pureksiminen näyttää idioottimaiselta. Vähän sama kuin väärin päin oleva lippis aikuisella miehellä (no sekin on hokimiehillä melko yleistä...).
Vierailija kirjoitti:
Kuka on samaa mieltä, että tuo puoliksi suun ulkopuolella olevien hammassuojien pureksiminen näyttää idioottimaiselta. Vähän sama kuin väärin päin oleva lippis aikuisella miehellä (no sekin on hokimiehillä melko yleistä...).
Tkakchuckin tavaramerkki. Jotkut pureskelee purkkaa ja auttaa keskittymään
Ovechkin rikkoo väinön maaliennätyksen. Ihmettelen että miksi mediat ei tästä kirjoita kun tuo on erittäin iso asia kun joku rikkoo väinön ennätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koska NHL on kaupallinen, ei valtiollinen toimija, joka ei ennenkään ole ottanut osaa kansainvälisten urheilujärjestöjen käytänteisiin, mm. säännölliseen dopingtestaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ovechkin rikkoo väinön maaliennätyksen. Ihmettelen että miksi mediat ei tästä kirjoita kun tuo on erittäin iso asia kun joku rikkoo väinön ennätyksiä.
Eipä edes riko.
Liikaa matkaa ennätykseen ja harmaapään tahti on hiipunut. Tarvitsisi vielä 5 kautta ennätykseen, joten nat gona häpen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä edes riko.Liikaa matkaa ennätykseen ja harmaapään tahti on hiipunut. Tarvitsisi vielä 5 kautta ennätykseen, joten nat gona häpen.
No kyllä ne mediat Amerikassa siitä kirjoittaa, helposti googlettamalla löytyy mm. USA.Todayn juttu aiheessa
Mutta miksi meidän Suomessa pitäisi siitä niin välittää? Ei ne meidän mediat hirveästi kirjoita myöskään Messin maaleista Espanja ja Ranskan liigoissa.