Kaulan kohotus - kokemuksia?
Kaipailen rehellisiä kokemuksia kaulan kohotuksessa käyneiltä.
Nyt kun ikää alkaa olla lähes 50 v., niin kaulan iho roikkuu pussilla. Samaten posket ovat valahtaneet, mutta eniten häiritsee veltto kaula. Kukaan tuttava ei ole käynyt leikkauksessa tai ei ole ainakaan tiedossani, että joku olisi käynyt. Haluaisin lukea kokemuksia ennen kuin varaan ajan.
Kommentit (113)
Tampereella ja Helsingissä suositeltavia tai välteltäviä tekijöitä?
Lassus lienee Helsingissä hyvä, mutta saaneeko hänelle aikoja. Se onkin toinen kysymys.
Kokeile ensin nefertiti hoitoa plastiikkakirurgin tekemänä. Tämä tehdään botoxilla. Katso netistä ennen jälkeen kuvia, voisiko riittää aluksi?
Oikea nimi on nefertiti lift botoxilla
Millä tavalla lihasten lamauttaminen kohottaa roikkuvaa ihoa?
Omalla kohdallani kyse ei ole rypyistä, vaan siitä että posket ja kaula roikkuvat. Iho on tyhjä ja roikkuu pussilla. Ei kai poski- ja kaulalihasten lamaannuttaminen saa tuota löysää ihoa nousemaan?
Eikös leikkauksen kesto riipu siitä , mikä leikkaus tekniikka googleta: Smash- life ( 10-15 v)
Vaikuttaisi, että deep-plane olisi tehokkaampi. Tiedä sitten, kumpi nostaisi kaulaa ja poskien alaosia luonnollisen kauniisti, mutta tehokkaasti.
En tiedä onko tällainen tulos realistinen vaiko photoshop, mutta olisin tyytyväinen jos tulisi näin hyvä tulos.
https://galleryofcosmeticsurgery.com/wp-content/uploads/2023/05/image-1…
Yhdysvaltoihin asti en kuitenkaan lähde. Luotettava ja laadukas tekijä tulisi olla mielellään Suomessa.
Kokemukset tästä kiinnostaisi myös. Olen 48, ja hamsteripussit sekä roikkuva kaulanahka on alkanut häiritä jo todella paljon.
Minulle kävisi Suomessa mikä paikka ja kuka plastiikkakirurgi vain, kunhan tietäisi, että tulee hyvä lopputulos ja toiminta on turvallista ja luotettavaa.
Tällä alalla on niitäkin, jotka menevät siitä mistä aita on matalin ja laskevat sen varaan, että asiakas häpeää operaatiota eivätkä moiti, vaikka saisivat huonoa palvelua.
Ruotsikaan ei ole kaukana, mutta vielä vähemmän tietää sieltä ketään kirurgeja millaista jälkeä tekevät.
Ikävää, kun iho alkaa roikkumaan pahasti. Edes poolokaulus ei auta.
:(
Pelottaa ihan hirveesti, olen nyt menossa kaulan ja alakasvojen kohotukseen . Tallinnassa hinta olisi ollut 9000 e , päädyin lopulta suomen hoitolaan vaikka hinta yli 3000 e kalliimpi. Pelottaa leikkaus jos tuleekin joku komplikaatio .
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa ihan hirveesti, olen nyt menossa kaulan ja alakasvojen kohotukseen . Tallinnassa hinta olisi ollut 9000 e , päädyin lopulta suomen hoitolaan vaikka hinta yli 3000 e kalliimpi. Pelottaa leikkaus jos tuleekin joku komplikaatio .
Onko aika jo varattu?
Suomessa lienee turvallisempaa, mutta toki jokaisessa leikkauksessa on riskinsä.
Minua jännittää komplikaatioriskin lisäksi se, että jos lopputulos ei olekaan mieleinen.
Tiedostan, että luultavasti se on joka tapauksessa parempi kuin tämä roikkuva "kaulaheltta". Ne muutamat "ylileikellyt" julkkikset vain saaneet mieleen sellaisen pelon, että itsellekin saattaisi tulla samanlainen liian leikelty tulos. Kuitenkin suurin osa toimenpiteistä, julkkiksillakin, ovat maltillisia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ratkaisu. Tallinnalaisista klinikoista ei kuulu aina pelkkää hyvää. Markkinoivat kyllä runsaasti Suomessakin, että ilmeisesti heillä käy suomalaisia asiakkaita.
Ovatko HIFU-hoidot pelkästään rahastusta?
Kaula ja kasvot 1200 €
Hieman liian kallista, jos ei olekaan mitään vaikutusta. :(
Vierailija kirjoitti:
Ovatko HIFU-hoidot pelkästään rahastusta?
Kaula ja kasvot 1200 €
Hieman liian kallista, jos ei olekaan mitään vaikutusta. :(
Mä käyn alakasvojen ja kaulan hifussa pari kertaa vuodessa ja itse koen siitä olevan hyötyä. Se sulattaa rasvaa kaulan alta mutta ei löysän nahkan tuomia ryppyjä ja juonteita poista tietenkään.
Käyn myös aina silloin tällöin biorevitalisaatuossa, säännöllisesti mikroneulaan. Aina välillä joku sanoo että näytän nuoremmalta kuin muut ikäiseni. Olen 52.
Omasta mielestäni näytän ikäisiltäni, mutta huolitellulta sellaiselta.
En halua mesolankoja, koska ne eivät markkinointiväittämistä huolimatta sula aivan täysin ja saattavat aiheuttaa sisäistä kudosten arpeutumista.
Lisäksi, kun löyhää ihoa on runsaasti, mesolangat eivät kohota välttämättä "riittävästi".