Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun puoliso pettää ja jättää perheensä. Mitenkä pää kestää?!

Vierailija
01.11.2024 |

Minusta tuntuu niin pahalta lasten vuoksi ja toki itsenikin. Tuntuu että en kykene kohta tätä kamalaa tunnetta sietämään millään muotoa. Mies vaan kulkee uuden naisensa kanssa pitkin kyliä kuin ei mitään. Juuri kuulema matkalle lähtivät. Minä olen kotona ja huolehdin lapsista. Mies ei kuitenkaan ole suostumassa kuin yhteishuoltajuuteen vaikka ei lapsiaan edes halua elämäänsä?!

Olimme yli 20 vuotta yhdessä ja sitten mies päätti että perhe ei enää kiinnosta ja hän haluaa elää omaa elämää ilman huolen häivää. Ei vastuuta, ei mitään tunteita meitä kohtaan. Perhe on vain rasite jota saa kohdella näin. Luulisi että yli 40 vuotiaalla olisi järkeä päässä? Mitenkä ennen luotettava mies ja isä voi edes tehdä tämmöistä? Ei mene vain jakeluun. Mitenkä rakkaus voi vain kadota läheisiä kohtaan? On kuin mies olisi vaihdettu toiseen..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyynel

Vierailija
22/26 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sitä miettii ja ihmettelee että olisiko minun pitänyt huomata jotain merkkejä jo vuosia sitten? En vain keksi mitään. Mies on ollut sellainen etten hänestä ikinä olisi uskonut että kykenisi pettämään, saatika lapsensa hylkäämään. ap

No millainen hän sitten on ollut luonteeltaan ja käytökseltään teidän suhteessanne? Millaisia ongelmia teillä oli kohdattavana matkan varrella tai suhteen loppupuolella? MIten hän niihin suhtautui?

Koetko, että teillä oli tasaveroinen suhde, vai annoitko mielelle isomman päätäntävallan ja sinä joustit enemman tms? Oliko hän sun tukena silloin, kun sulla oli jotain vaikeata? Minkä hän sanoi eron syyksi? Onko mies ollut muutenkin itsekkäämmän puoleinen luonteeltaan? Oliko syy vain toinen nainen ja hullaantuminen tai rakastuminen häneen, vai oliko kyse muustakin? Mitä hän sanoo asiaan?

Todella kurjaa joka tapauksessa, päivä kerrallaan eteenpäin. Useimmilla helpottaa vähitellen ajan kanssa, elämään tulee ajan myötä jotain uutta.  

Eikö mies todella halua lapsia elämäänsä ? Eikö halua edes viikoloppuisäksi / tavata muuten säännöllisesti? Miehessä täytyy olla jotain perustavanlaatuista vikaa, jos lapsensa hylkää tuosta noin vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pää kestää, kun mies pettää, jättää ja vie lapsetkin elämästäsi? Menetät perheen, lapset, kodin, tavarat. Sinut heitetään ulos kun roska, saatesanoilla, että kaikki on paremmin ilman sinua. 

Todellakin on joutunut tekemään ja joutuu jokaisena päivänä tekemään töitä itsensä kanssa että pää pysyy kasassa. 

Vaihtaisin tilanteen milloin tahansa siihen, että se mies vaan olisi häipynyt.

Ei sitä ennen lapset kiinnostaneet. Haluaa vain satuttaa minua mahdollisimman paljon. Ja tietää lasten olevan minulle rakkainta kaikesta.

Vierailija
24/26 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Lapset eivät ole enää mitään pieniä. Mutta toisaalta kun ovat sen ikäisiä että tajuavat kaiken sen mitenkä isä on hylännyt niin aika karseeta on! Toinen sanoi että ei tiedä mitä tekee kun nämä tulevat joku päivä kadulla vastaan. Vihaa on selkeästi ilmassa ja paljon.

Kaikki tapahtui älyttömän nopealla aikataululla. Ei keretty millään tavalla valmistautua tms. En tajunnut edes aluksi että pettää. Seksiäkin oli ehkä jopa enemmän kuin normaalisti. Suunniteltiin uuden asunnon hankkimistakin, katseltiin asuntoja jne. Ihan kamala tunne on rinnassa, niin palasiksi revitty sydän. ap

Vierailija
25/26 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Kauhea tilanne.

Koita hakea perheeltäsi ja ystäviltä kaikki avut mitä irtoo. Henkistä ja ihan käytännön apua. Ota aikaa itsellesi. Puhu tunteistasi. Sinulla on oikeus tasan kaikkiin tunteisiin, myös lapsillasi on.

Jos on mahdollista ja käy liian rankaksi niin mene juttelemaan ammattilaiselle.

Aika on paras ystäväsi, jo vuoden päästä sinulla voi mennä jo paljon paremmin.

Keskity itseesi ja lapsiin.

Vierailija
26/26 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellä hyvä kommentti. Eroon liittyy valitettavasti myös paljon käytännön asioita, jotka kannattaisi hoitaa kuntoon mahd. pian. Ota ap selvää onko kunnassasi esim.  eroneuvojaa. 

Mikäli on niin häneen yhteys heti maanantaina.

Mikäli mies muuttaa osoitteensa muualle ja lapset jäävät kirjoille luoksesi on sinulla oikeus hakea korotettua lapsilisää. Elatusasiat kuntoon mahdollisimman pian yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä