Mikähän HALOO olis nossut jos Tarja Halonen olisi jättänyt kutsumatta veteraanit linnanjuhliin?
Julkinen teloitus varmaan, mutta paskakokkareet voi huseerata ihan miten haluaa ja KANSA TAPUTTAA!
Kommentit (40)
Veteraanien juhlat pitäisi järjestää 6.12 ja nuo pukujuhlat muuna aikana.
Vierailija kirjoitti:
Halonen on aina ollut moscowan tuki.
Ja stasilainen.
Vaikuttaa siltä, että porukka on loukkaantunut tästä siksi koska luulevat että veteraanit loukkaantuvat. Kunhan kiillottavat omaa kilpeään puolestaloukkaantumalla. Ketään ei oikeasti kiinnosta itsenäisyysjuhlissa veteraanit kun on kiire arvostella julkkisten pukuja😂
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi, kun he itse toivovat eri päivää. Veteraanien juhlat pitää järjestää nimenomaan silloin kuin HE haluavat. Ihan sama, mitä joku av-ulisija tästä ajattelee.
Sodan loppumisesta on noin 80vuotta. Miettikääpä minkä ikäisiä noi veteraanit on. Ja missä kunnossa. Ei ikäihmisiä kuumaan ja ahtaaseen linnaan! Päätös on erittäin hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin fiksua toimintaa. Yli 20 vuodessa asiat ovat muuttuneet ja ne muutamat veteraanit, jotka ovat vielä elossa eivät jaksa hillua linnan tungoksessa. Omat juhlat ovat erittäin järkevä valinta. Linnanjuhlissa sitten voi keskittyä pukuesittelyyn jne.
Miksi erillisjuhlia ei järjestetty kuitenkin itsenäisyyspäivänä? Ei 2.12. ole itsenäisyyspäivä eikä silloin voi viettää itsenäisyyspäivän juhlia.
Johan sitä helvetin jouluakin on kuukausi vietetty.
Diplomaateille voisi olla oma juhla myös
Vierailija kirjoitti:
Sodan loppumisesta on noin 80vuotta. Miettikääpä minkä ikäisiä noi veteraanit on. Ja missä kunnossa. Ei ikäihmisiä kuumaan ja ahtaaseen linnaan! Päätös on erittäin hyvä!
Olisi ollut suorastaan k'sipäinen päätös Stubbilta olla kunnioittamatta veteraanien omaa toivetta. Tämähän ei ole Stubbin idea, vaan ajatus tuli veteraaneilta itseltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saa ta nan vajaa ap on? Presidentti kunnioittaa veteraanien omaa toivetta ja tämä yksi mesoaa, kun ei pysty ymmärtäämään, että itsenäisyyttä voi juhlistaa minä tahansa päivänä.
Miksi meillä on sitten erillinen itsenäisyyspäivä? Eikö nuo linnanjuhlatkin vois sitten pitää vaikka kesällä, tuolla "logiikalla"?
Siksi, koska itsenäistyminen tapahtui tiettynä päivänä. Kyllä, linnanjuhlat voisi pitää vaikka juhannuksena. Oliko muuta kysyttävää?
Voi hyvää päivää taas. Tarja Halonen on jo itsekin 80-vuotias! Hän oli presidenttinä vuodet 2000-2012, jolloin veteraanitkin olivat hieman nuorempia kuin nyt satavuotiaina.
Onko kukaan teistä ollut Linnan juhlissa? Minä olen. Siellä on hirveää: kuuma, kova tungos, ei istumapaikkoja. Ei se ole mikään vanhusten paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saa ta nan vajaa ap on? Presidentti kunnioittaa veteraanien omaa toivetta ja tämä yksi mesoaa, kun ei pysty ymmärtäämään, että itsenäisyyttä voi juhlistaa minä tahansa päivänä.
Miksi meillä on sitten erillinen itsenäisyyspäivä? Eikö nuo linnanjuhlatkin vois sitten pitää vaikka kesällä, tuolla "logiikalla"?
Siksi, koska itsenäistyminen tapahtui tiettynä päivänä. Kyllä, linnanjuhlat voisi pitää vaikka juhannuksena. Oliko muuta kysyttävää?
Onko tuo sitä naisen logiikkaa?
Siihen on hyvin looginen syy, miksi linnanjuhlia ei siirretä. Kyseessä on Suomen suostuin tv-ohjelma ja kansalle niin tiukassa istuva perinne, että Stubbilla ei olisi ollut mitään asiaa kansan eteen, jos olisi sitä lähtenyt muuttamaan. Kansa tahtoo nähdä itsenäisyyspäivänä pukuja, joita voi arvostella, ei paria papparaista pressan kanssa kahvilla,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo sitä naisen logiikkaa?
Ei. Tuo oli ihan loogista päättelyä. Vielä kysyttävää?
Stubb miettii veteraanien hyvinvointia. Halosen motiivit olisivat olleet poliittisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää taas. Tarja Halonen on jo itsekin 80-vuotias! Hän oli presidenttinä vuodet 2000-2012, jolloin veteraanitkin olivat hieman nuorempia kuin nyt satavuotiaina.
Onko kukaan teistä ollut Linnan juhlissa? Minä olen. Siellä on hirveää: kuuma, kova tungos, ei istumapaikkoja. Ei se ole mikään vanhusten paikka.
Erikoista, että vuosi sitten ei ollut mitään ongelmaa siitä, että veteraanit olivat Linnassa. Onko siinä sitten isokin ero, onko ihminen 98v vai 99v?
Saattaa olla jopa elämän ja kuoleman kokoinen ero!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEIDÄT ON KUTSUTTU LINNAAN JUHLIMAAN 2.12.-24
HEIDÄT OLISI PITÄNYT KUTSUA OIKEANA ITSENÄISYYSPÄIVÄNÄ!
Muut turhakkeet voi juhlia milloin vaan.
Sinun mielestäsi olisi pitänyt sivuuttaa heidän oma toiveensa? Kuinka paha aivovamma sinulla on, kun jankkaat tuollaista paskaa?
Noin kovilleko ottaa? Varo, ettei joku verisuoni repeä päässäsi.
eri
Ap:lla taisi jo katketa, kun mouhoaminen hiljeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi, kun he itse toivovat eri päivää. Veteraanien juhlat pitää järjestää nimenomaan silloin kuin HE haluavat. Ihan sama, mitä joku av-ulisija tästä ajattelee.
Toivoivat, koska tiesivät Linnan pukujuhlien olevan 6.12. Ota selvää. Tunnen kyllä hyvin läheltä näitä veteraaneja
Heh - tänään Halonen päätti olla itse osallistumatta linnan juhliin. No ehkä tulee paremmat juhlat.
No ne veteraanit oli sillon paljon nuorempia ja niitä oli enemmän.
Nyt niitä on 15 kpl ja nuorimmat on 99v