Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS : Nyt puhuu Itäkeskukseen kohua herättäneen kyltin tuonut mies

Vierailija
01.11.2024 |

Tasa-arvo|Kohua aiheuttanut kyltti ymmärrettiin väärin, sanoo sen Hansasillalle pystyttänyt Yvan Bah.

Väärinymmärrys, kuvailee Hansasillalle musliminaisille pukeutumisohjeita antavan kyltin pystyttänyt Yvan Bah aiheuttamaansa kohua.

Minusta tuntuu, että ihmiset haluavat vain levittää islamofobiaa, hän summaa. Hän uskoo joidenkin vain odottaneen syytä lietsoa vihaa muslimeja kohtaan.

Kyltti on vain muistutus, että siskoni, tämä on se mitä Koraani sanoo, olet vapaa valitsemaan ja rukoilen että Allah johdattaa sinua.

Hansasillalle Itäkeskukseen ilmestyi maanantaina kyltti, jossa annetaan pukeutumisohjeita musliminaisille.

( Huomatkaa kuinka positiiviseen sävyyn Hesari oli tehnyt artikkelin miehestä ja islamista )

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010799847.html

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö muka islamin naisen siveyttä ja arvoa vaaliva kulttuuri tulisi tarpeeseen ihan suomalaistenkin keskuudessa?

Mitäs arvoa se sellainen on, että naisen voi tap osa jos se ei tee niin kuin mies käskee? On näitä kunnia murhia ollut Suomessakin. Todellisuudessa miehet haluaa vaan olla valta-asemassa naiseen nähden, kätevästi naamioitu kunnia siis häpeäasiaksi. 

Vierailija
22/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ryhmän edustajat yrittävät aina ovelasti väittää jokaisen eriävän mielipiteen olevan islamofobiaa. Ja arvatkaapa miksi? No koska siinä on erittäin hyvä mahdollisuus siihen, että vain yksi mielipide sallitaan ja kaikki eri mieltä olevat joutuvat olemaan hiljaa. Ja näinhän tapahtuu jo monissa lä hi -idän maissa. Siten saadaan laillistettua ties miten typerät ja rajoittavat säännöt tahansa, kun "enemmistö" kannattaa niitä. 

Nämä múslimimiehet aina hokevat sitä samaa, että naiset saavat itse päättää ja tämä on vain suositus. Jos se on naisista itsestä kiinni, niin minkä takia hän sitten pyrkii vaikuttamaan siihen heidän päätäntävaltaansa laittamalla tuollaisia kylttejä? Eihän se käy järkeen, jos naiset kerta saavat itse tehdä päätöksen. Ja jos naiset päättäisivätkin itse, niin voidaanko sitä pitää vapaana tahtona, kun he kokevat sen velvollisuutena tai muuten heitä ei kunnioiteta? Minua surettaa niiden naisten ja pikkutyttöjen puolesta, ketkä joutuvat tänä päivänäkin kävelemään täysin hunnutettuina. Verratkaa vaikka siihen, minkälainen Iran oli 50 vuotta sitten, miten vapaata siellä oli. Ja mitä sitten tapahtui, ja sen seurauksena minkälaiseksi kaatopaikaksi se maa meni. Sitä ei saisi päästää tapahtumaan enää missään, ja sen takia näille tapauksille on laitettava piste heti alkuunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö muka islamin naisen siveyttä ja arvoa vaaliva kulttuuri tulisi tarpeeseen ihan suomalaistenkin keskuudessa?

Mitäs arvoa se sellainen on, että naisen voi *tap osa jos se ei tee niin kuin mies käskee? On näitä kunnia murhia ollut Suomessakin. Todellisuudessa miehet haluaa vaan olla valta-asemassa naiseen nähden, kätevästi naamioitu kunnia siis häpeäasiaksi. 

*tap paa

Vierailija
24/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahvenanmaa on tyhjennettävä ja aidattava, jonka jälkeen siirrämme Suomen kaikki uskontopsykoottiset sinne terveyhtymään. Klotsapiinia kankkuun ja lepareihin. Hoidon valvojina toimivat sotilaskoulutuksen saaneet ateistinaiset, joilla on laillinen oikeus eliminoida hoidosta kieltäytyvät.

Joku metsäalue keskeltä synkintä Kainuuta mieluummin. Jos karhu syö muutaman, niin haittaakse?

Saarelta on vähän vaikeampi lähteä karkuun hoitoa. Siksi Kainuun metsät ei käy.

Vierailija
25/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei miehille ole ohjeita? Täysin säkitetyn naisen kanssa näkee miehiä hihattomissa paidoissa ja shortseissa. Tiedän toki miksei ole, nainen on miehen omaisuutta eikä hänellä ole mitään oikeuksia. 

Aivan kuin Raamatussa. Onneksi kristityt ei ota omaa kirjaansa ihan niin tosissaan kuin muslimit omansa.

Uudesta testamentista ei kyllä löydy yhtäkään lausetta, joka oikeuttaisi miehen tappamaan naisen. Itse asiassa niin päin, että miehen pitää olla valmis uhraamaan henkensä naisen puolesta. (Miehet, rakastamaan vaimoanne niin kuin Kristus rakasti kirkkoa ja antoi henkensä sen puolesta.) Kristinuskossa ihmisarvo on aidosti sama kaikilla ihmisillä. 

Vierailija
26/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt kyseisen tyypin liikkamyllyssä monta kertaa. Useesti on vilkuillut naisia siel epäilyttävästi.

Vierailija
27/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ihan itse käyvät äänestämässä näiden miesten maahantuonnin puolesta.

Vierailija
28/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhamettilaisuus on uskontojen joukossa sama mitä venäjä on sivistysvaltioiden joukossa.

Vierailija
29/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano "ei" monikulttuurille.

https://x.com/molkoeero/status/1687089099545407488

Ole niin kuin natsiainen ja monikulturismi on taas askeleen kauempana.

Vierailija
30/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaajaa, stadin yökerhot on täynnä lähi idän miehiä, joten ainakin alko ja avioliiton ulkopuoliset suhteet kinnostaa musuja.

Ei miehiä siinä uskonnossa koske mitkään säännöt. Ainoastaan päästä varpaisiin hunnutettujen naisten ahdisteleminen on kiellettyä.

Kun katsoo tuon tyypin tyyliä kuvassa, en kyllä ottaisi miehenäkään mitään pukeutumisvinkkejä kyseiseltä variksenpelättimeltä. Onko tuo joku sketsihahmo, Borat tai jotain?

Vierailija
31/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä maasta tämä ihminen on kotoisin? Katsoisin vainoamistilanteen kyseisestä maasta niin ymmärtää mikä ajatusmaailma on taustalla.

Suomessa kääntynyt muslimiksi. Ei voi eikä pidäkään ymmärtää.

Vierailija
32/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä miehet kiertävät kysymyksen kun heiltä kysytään saako nainen pukeutua miten haluaa. Vastaavat että saavat, pukeutuminen on kaikken oma asia.

Oikeasti pitäisi kysyä, että kohtaako nainen seurauksia miesten taholta jos hän pukeutuu miten haluaa.

Vierailija
33/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä maasta tämä ihminen on kotoisin? Katsoisin vainoamistilanteen kyseisestä maasta niin ymmärtää mikä ajatusmaailma on taustalla.

Suomessa kääntynyt muslimiksi. Ei voi eikä pidäkään ymmärtää.

Kiinnosti vaan tausta. On eri asia olla kotoisin Makedoniasta ja olla kotoisin Jemenistä.

Vierailija
34/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumankekka miten ärsyttävältä ja ylimieliseltä tuo äijä kuulostaa.

Vierailija
35/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei miehille ole ohjeita? Täysin säkitetyn naisen kanssa näkee miehiä hihattomissa paidoissa ja shortseissa. Tiedän toki miksei ole, nainen on miehen omaisuutta eikä hänellä ole mitään oikeuksia. 

Koska koraani sanoo että mies saa tehdä mitä tahansa. Inshallah.

Vierailija
36/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä kylläkään että mitä haittaa noista kylteistä on. Olen itse kristitty nainen, ja minua ei haittaa moiset kyltit. Miksikö? Ne kyltit eivät ole lakia kansalaisille, eli lain mukaan niitä ei tarvitse totella. Itseasiassa on ihan kiva tietää mitä islam ohjeistaa, koska en itse jaksa alkaa Koraania lukemaan vaikka mielelläni olisin tietoinen mitä heidän lakinsa sanoo.

Olen kyllä kuullut puheitä mitä siellä sanotaan, eikä ne tunnu turvallisia tuon uskonnon ulkopuolisia kohtaan, mutta toisaalta tiedän ettei kaikki muslimit ole tarkkoja siitä toteuttavatko he uskonnonsa käskyjä/oheita.

Sinunlaisesi "harmittomat" on juuri niitä joiden avulla nuo levittää tuota syöpäänsä ympäri länsimaita.

Vierailija
37/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalaiset ja kaikki muut ei muslimit sitten tietävät olevansa siveettömiä niillä alueilla joissa kylttejä seisoo. Kohta on kylttejä kaikkialla ja sitten seuraavaksi on moraali poliisit.... sitten "väärin" pukeutuvilta kiellettyjä alueita jne 

Vierailija
38/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käännynnäiset ovat aina kaikkein pahimpia. Oli sitten kyseessä uskonto tai raittius.

Vasta 4 vuotta sitten tullut, joutaisi mennäkin jos ei tuon enempää ole oppinut elämääm Suomessa.

Mistä maasta?

Se alkuperäinen kylttien esittelijä jostakin Afrikan maasta.

Vierailija
39/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on nyt ne freethenipples yms porukat, kun oikeasti halutaan rajoittaa sitä naisten pukeutumista? 

Ja joo, ne on ihan yhtä paljon suosituksia kuin joku nopeusrajoitus, että sakkoa tulee, jos kiinni jäät. 

Vierailija
40/41 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Röyhkeää porukkaa nuo m a m u t 😠

Pitäisi käännyttää kaikki takaisin kotimaahansa jos eivät halua sopeutua tänne

Näissä kannattaisi oikeasti ottaa tiukka linja. Niin kauan kuin ei ole kansalaisuutta, ulos maasta jos osoittaa radikalisoitumista tai sopeutumattomuutta suomalaisiin arvoihin.

Suurella osalla on kaksoiskansalaisuus, kotiin kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi